لباس های خونین راز یک جنایت را فاش کرد

به گزارش افکارنیوز، نیمه شب یک شنبه گذشته، اهالی روستای اوارش مشهد با شنیدن فریادهای استمداد یک مرد، در تاریکی شب به سمت صدا دویدند و با پیکر غرق به خون راننده ۴۳ ساله ای مواجه شدند که در کنار خودرو پراید افتاده بود. وقتی ماموران اورژانس با تماس شهروندان، مرد مجروح را به بیمارستان رساندند پزشکان اعلام کردند که او علایم حیاتی ندارد.

در پی مرگ راننده مسافربر، قاضی موحدی راد(قاضی ویژه قتل عمد) و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک آغاز کردند. بررسی های قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان در حالی تا صبح به طول انجامید که آنان موفق شدند سرنخ هایی از یک مظنون را به دست آورند. مظنون این حادثه قبلا به اتهام سرقت گوسفند مورد بازجویی قرار گرفته بود و بدین ترتیب ماموران انتظامی با انجام یکسری تحقیقات دامنه دار و با شگرد خاصی او را به کلانتری کشاندند و بازداشت کردند.

در همین حال قاضی موحدی راد دستور داد تا منزل متهم که در نزدیکی روستای محل جنایت بود بازرسی شود. بنابراین گروهی از کارآگاهان به منزل مظنون رفتند و موفق شدند لباس های خون آلود او را کشف کنند. بررسی های بیشتر نشان داد: خون های مذکور از گروه خونی راننده پراید(مقتول) است. با کشف مدارک جرم و ۲ چاقوی خون آلود دیگر که از داخل خودرو مقتول پیدا شده بود، این جوان ۲۵ ساله به اتهام ارتکاب جنایت مورد بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفت. او که در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود به ناچار به کشتن راننده مسافربر اعتراف کرد.

او در بازجويي ها گفت: خودرو را به طور دربستي به مقصد روستاي اوارش کرايه کردم اما وقتي به محل رسيديم چون هيچ پولي نداشتم و راننده هم تقاضاي مبلغ کرايه اش را داشت چاقويي را بيرون کشيدم و با نوک چاقو چندين بار به گردن او زدم تا از گرفتن کرايه منصرف شود ولي راننده در مقابل خواسته من مقاومت کرد. من هم او را کشتم و پياده فرار کردم. متهم اين پرونده جنايي در پاسخ به اين که در ارتکاب قتل از ۲ چاقو استفاده شده است نيز گفت: من با هر دو چاقو به او ضربه زدم. اين اظهارات در حالي مطرح شد که کارآگاهان احتمال مي دادند فرد ديگري نيز در ارتکاب اين جنايت نقش دارد و به همين خاطر بررسي هاي خود را در اين باره ادامه دادند.