موبایل‌دزدی با وانت!

به گزارش افکارنیوز،سرهنگ محمد گودینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳۲ نبرد حوالی ظهر هنگام گشت‌زنی در خیابان خاوران با یکی از شهروندان به هویت «عباس» روبرو شدند که با مراجعه به آنان مدعی شد که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان تلفن همراهش را هنگام صحبت کردن از دستش ربوده و متواری شده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت اظهارات مالباخته، مشخصات خودرو و سرنشینان را به نیروهای گشتی اعلام کرده‌اند، افزود: دقایقی پس از اعلام گزارش، یکی از تیم‌های گشت کلانتری خودروی اعلام شده را در محدوده سه‌راه افسریه مشاهده کرد که از طریق مرکز پیام یک واحد گشت ۱۱۰ برای کمک به وی به منطقه اعزام شد.

گودینی با اشاره به بروز تعقیب و گریز میان پلیس و خودروی مذکور، افزود: سرانجام ماموران پس از تعقیب و گریز خودرو در اتوبان بعثت، آن را متوقف کرده و راننده به هویت «یحیی» ۵۱ ساله و «سعید» ۲۷ ساله را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس کلانتری ۱۳۲ نبرد با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو، دو دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه ضبط و پخش را کشف و ضبط کردند، گفت: هنگام انتقال متهمان به کلانتری در حالی که دست‌هایشان به باربند خودروی نیسان دستبند زده شده بود، نفر دوم در خیابان ۳۵ متری ولیعصر اقدام به باز کردن دستبند و فرار از دست ماموران کرد و با پریدن به پشت یک خودروی سواری وانت که در حال عبور از خیابان بود، قصد فرار از محل را داشت که ماموران با تعقیب و گریز وی و شلیک تیر هوایی، وی را متوقف و مجددا دستگیر کردند.

به گفته وی، متهمان پس از انتقال به کلانتری، در اظهارات خود معترف شدند که یکی از تلفن‌های همراه مربوط به مالباخته و دیگری نیز تلفنی است که از فرد دیگری به سرقت برده‌اند.

رییس کلانتری ۱۳۲ نبرد افزود: پس از ثبت اظهارات متهمان و تشکیل پرونده این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.