به گزارش افکار نیوز به نقل از پژواك، اين طلا فروش به پليس گفت: چند روز پيش خانمي به مغازه ام وارد شد و قصد داشت تا گردنبند طلاي خود را تعويض كند كه پس از انتخاب طلاي مورد نظر معامله انجام ولي به دليل اينكه اين زن پولش كم امد با دادن عابر بانك خود به بنده گفت كه پس از واريز شدن يارانه ها مي توانم بقيه پول خود را از حساب وي برداشت كنم.

این متصدی طلا فروش ادامه داد: بنده نیز این موضوع را قبول کردم و عابر بانک و رمز وی را دریافت کردم و روز پنجشنبه پس از واریز یارانه ها به حساب افراد به قصد برداشت پول خود به عابر بانکی مراجعه که پس از انداختن عابر بانک در دستگاه متوجه شدم این کارت غیر فعال است.

به ناچار به آدر س اعلامی از سوی این خانم مراجعه که همسایگان وی نیز اظهار داشتند مدتی است این خانم از این محل رفته و اطلاع دقیقی از محل سکونت جدید وی ندارند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از مطرح شدن این شکایت پلیس توانست با کار اطلاعاتی منزل متهمه را شناسائی و نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کند.

سرهنگ مصطفی طلوعی ادامه داد: این متهم با حضور در پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

اين مقام انتظامي به فروشندگان هشدار داد: از هر گونه اعتماد بي جا به افراد ناشناس خود داري كنند تا در دام كلاهبرداران و مجرمان گرفتار نشوند.