به گزارش افکارنیوز به نقل از روابط عمومی سیما ، پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۲۲ مجموعه نمایشی مثل یک کابوس پخش می شود .

شبکه یک
****************************

جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۶ فیلم تلویزیونی «خدا جیرجیرکها را دوست می‌دارد» ازشبکه یک سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: پسربچه‌ای به نام حسن علاقمند است که مکبر(تکبیرگوی) مسجد محل باشد. او با تلاش بسیارخود را برای این کار آماده می‌کند و در رقابت با سایر دوستانش قرار می‌گیرد و در این راه موقعیت‌های طنز فراوانی رخ می‌دهد. مادر او دچار بیماری آسم است. درپایان حسن ازصمیم قلب از خدا طلب بهبودی او را می‌نماید وخداوند درخواست او را اجابت می کند.
سیروس همتی، علیرضا استادی، حمیده مقدس زاده، مهدی مهاجری و محمدرضا عابدی در فیلم تلویزیونی «خدا جیرجیرکها را دوست می‌دارد» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی کامران مجیدی هنرمندی کرده اند.

****************************
شبکه دو

فیلم تلویزیونی «پدربزرگ گمشده» پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۱۴:۳۰ ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم آمده: پیرمردی در شب عید تصمیم می گیرد ماهی قرمزی را که برای نوه اش خریده ازخانه خود درکرج به تهران بیاورد تا او را خوشحال کند. پیرمرد می خواهد برای رسیدن به خانه پسرش با متروبه تهران بیاید، اما دخترش برای وی ماشینی کرایه می کند تا او را به در خانه برادرش برساند. در راه تهران ماشین تصادف کرده و پیرمرد که طاقتش را از دست داده تصمیم می گیرد تا خود به خانه پسرش برود و از ماشین پیاده می شود.
مینا نوروزی فرد، مهرداد فلاحتگر و محمد حاج حسینی درفیلم تلویزیونی «پدربزرگ گمشده» به کارگردانی برهان هدایت پور و تهیه کنندگی حجت اله سیفی به ایفای نقش پرداخته اند.

****************************

فیلم تلویزیونی «حدس بزن چه کسی برای عید می آید» جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۷:۳۰ ازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان این فیلم با بازی آشا محرابی، مرضیه صدرایی و امیر کاظمی آمده: بابک، پسر ۱۶ ساله ای است که خود را برای کنکور آماده می کند و با خانواده اش به سفر نوروزی نمی رود تا از موقعیت کمال استفاده را ببرد، اما خانواده اش برای تنها نماندن او، از دایی، پیمان، مردی ۵۰ ساله، مجرد و باستان شناس می خواهند نزد او بیاید. پیمان پس از سالها به تهران و نزد بابک می آید و تمام نقشه های بابک نقش بر آب می شود.
فیلم تلویزیونی «حدس بزن چه کسی برای عید می آید» به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه کنندگی پریسا عشقی در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است.

****************************

فیلم سینمایی «سفر بخیر» به کارگردانی داریوش مؤدبیانو تهیه کنندگی داریوش مؤدبیان و علی اصغر اوجانی جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۲۳ ازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: اکبر آقا که در یزد شیرینی پزی دارد، از ترس دردسرهای بچه دار شدن، تن به ازدواج نمی دهد، در صورتی که برادر کوچکش اصغرآقا در اصفهان دارای همسر و چند فرزند قد و نیم قد است. اصغرآقا طی تماسی دعوت می کند تا اکبر برای متأهل شدن و ضمناً انجام کاری به اصفهان برود.
اکبر عبدی، زنده یاد حمیده خیرآبادی، زنده یاد پروین سلیمانی و داریوش اسدزاده درفیلم سینمایی «سفر بخیر» به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده اند.

****************************
شبکه سه

فیلم سینمایی «سبک چوی لی» به کارگردانی مینگ سینگ وونگ پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۱۰:۳۰ ازشبکه سه سیما باز پخش می شود.
ویه یون و سامو هانگ کام بو درفیلم سینمایی «سبک چوی لی» محصول سال ۲۰۱۱ کشور چین بازی کرده اند.

****************************

فیلم تلویزیونی «دردسر» پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: قربان پسرشهرستانی که درتهران دریک خیاطی کارمی کند. عاشق دختری می شود که درهمسایگی کارگاه آنها دریک آموزشگاه رفت و آمد دارد. همه با او مخالفت می کنند که این دختر به درد او نمی خورد. مینا خواستگاری سمج دارد که عصبانیت خانواده اش را بر می انگیزد و این امرباعثمی شود تا قربان با او درگیر شود.
عبداله آتشانی، سحر درویش زاده و مهران رجبی درفیلم تلویزیونی «دردسر» به کارگردانی حسن آقا کریمی به ایفای نقش پرداخته اند.

****************************

فیلم سینمایی «لبه تیغ» به کارگردانی لی آماهوری، محصول سال ۱۹۹۷ کشور آمریکا پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
داستان این فیلم با بازی آلک بالدوین و آنتونی هایکینز درمورد یک میلیونر و دو مرد سر در گم است که بدون تجهیزات در یک حادثه هوایی درجنگلی سرگردان می شوند و مجبور می شوند برای بقاء با زندگی دست و پنجه نرم کنند. یک خرس قوی در طول داستان به دنبال آنهاست و یکی از آنها را از پا در می آورد و در نهایت با نقشه ای که می کشند خرس را از پا در می آورند.

****************************

فیلم سینمایی «تایتانیک» به کارگردانی شان وان دیک و با بازی شاون وان دیک و ماریه وستبروک جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما باز پخش می شود.
فیلم سینمایی «تایتانیک» محصول سال ۲۰۱۰ درکشور آمریکا ساخته شده است.

****************************

فیلم سینمایی «حکمرانی ظالمان» به کارگردانی چائو بینسوجان وو جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم با بازی ووسانگ جانگ و میچل وی: گروه " سنگ تیره " در پی به دست آوردن بقایای جسد استاد بزرگ هستند که قرن ها پیش از دنیا رفته است. آنها معتقدند که هر کس آن بقایا را در اختیار داشته باشد، می تواند بر همه هنرهای رزمی حکمرانی کند.
فیلم سینمایی «حکمرانی ظالمان» محصول سال ۲۰۱۰ درکشورچین ساخته شده است.

****************************

فیلم سینمایی «نینجا» به کارگردانی ایساک فلورنتین جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۹ ازشبکه سه سیما پخش می شود.
دراین فیلم می بینیم: استاد نینجا در مدرسه رزمی خود به دنبال برگزیدن جانشینی شایسته برای خود است. " گسی " پسربچه یتیم استرالیایی الاصلی است که سال ها پیش به مدرسه استاد آمده و مورد نظراوست. ولی " ماسازوکا " جوان ماجراجو و بد طینتی است که در پی آن است تا با به دست آوردن صندوق حاوی آخرین میراثجنگجویان نینجا، جانشین استاد شود.
تسویوشی ایهارا و استوک آدکینس درفیلم سینمایی «نینجا» محصول سال ۲۰۰۹ کشور آمریکا بازی کرده اند.

****************************

شبکه چهار

فیلم سینمایی «آخرین مرد مقاوم» پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت۱۵:۳۰ ازشبکه چهارسیما باز پخش می شود.
بوروس ویلز و درن و ویلیلم سندرسون درفیلم سینمایی «آخرین مرد مقاوم» به کارگردانی والتر هیل بازی کرده اند.

****************************

فیلم سینمایی «تله مرگ» به کارگردانی سیدنی لومت جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت۱۲:۳۰ ازشبکه چهارسیما پخش می شود.
داستان فیلم با بازی مایکل کین و کریتوفر ریو محصول سال ۱۹۸۲ آمریکا درمورد سیدنی برول(مایکل کین) نمایشنامه نویسی است که پس از شاهکارش به نام " بازی قتل " دیگر نتوانسته است اثر موفقی بیافریند. او یک شب بعد از اجرای ناموفق آخرین نمایش نامه اش به خانه باز می گردد، در حالی که نمایشنامه ای از سوی یکی از دانشجویان خودش به نام " تله مرگ " دریافت کرده است. سیدنی پس از خواندن نمایش نامه متوجه می شود با اثر فوق العاده ای رو برو شده و به همسرش به شوخی پیشنهاد می کند تا پس از کشتن دانشجو نمایشنامه را به نام خود ارائه دهد. این شوخی پس از آن که می فهمد دانشجو نمایشنامه را به هیچ کس نشان نداده و این تنها نسخه موجود است، جدی تر می شود.

****************************

فیلم سینمایی «عزیزم افسردگی گرفته» جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت۲۰:۳۰ درقالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهارسیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: میکیو پس ازمدتها کارفشرده، دچار افسردگی می شود. همسرش هارو به اجبار او را نزد پزشک می فرستد که منجر به تشخیص بیماری افسردگی می شود. هارو که خود در نقاشی های داستانی دستی ماهر داشته، درمجله کار می کند؛ کار را برای مدتی کنار گذاشته رو به مطالعه می آورد تا این بیماری و راه های درمان آن را بهتر بشناسد.
فیلم سینمایی «عزیزم افسردگی گرفته» محصول سال ۲۰۱۱ کشور ژاپن به کارگردانی کیوشی ساسابا ساخته شده است.

****************************

شبکه تهران

انیمیشن «راز فضایی ها» پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۱۳:۳۰ درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان انیمیشن آمده: " بن " در سیاره قدرت متوجه اتفاقات عجیب و غریبی می شود. ولی به هیچکس چیزی نمی گوید. تا این که تتریکس می آید و به او خبر می دهد که موشک به طور عمد خراب شده و آنها با هم به دنبال موشک می روند.
تارا استرانک، مگا اسمیت و پل ادینک در انیمیشن «راز فضایی ها» به کارگردانی سیاستین مونتس و اسکوتر تید ول محصول سال ۲۰۰۷ کشور آمریکا بازی کرده اند.

****************************

فیلم تلویزیونی «گنج خانه سفید» ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۶ اسفند ماه ازشبکه تهران باز پخش می شود.
سیاوش خیرابی، شهرزاد کمال زاده، افشین سنگ چاپ، داریوش اسدزاده، محسن زهتاب، آتش تقی پور و مجید علی زاده درفیلم تلویزیونی «گنج خانه سفید» به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی حسین طاهری بازی کرده اند.

****************************

جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۳:۳۰ فیلم تلویزیونی «یک اسم» ازشبکه تهران پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: مریم و حامد زن و شوهری هستند که بچه دار نمی شوند و قرار است به طریق روش IVF بچه دار شوند. آنها برای این عمل راهی می شوند، ولی در راه تصادف کرده و حامد می میرد. زنی به نام مستوفی به آنها کمک می کند و حامد را به بیمارستان می رساند. مریم بعد از چند روزبه دیدن دکترش نوشین می رود و از او می خواهد که عمل را انجام دهد.
پریوش نظریه، سحر دولتشاهی، الهام کردا و کامران ملکی درفیلم تلویزیونی «یک اسم» به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه کنندگی محمد داوودی به ایفای نقش پرداخته اند.

****************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «در انتظار ناخدا» به کارگردانی ابوالفضل شکیبا و تهیه کنندگی جلیل شعبانی، ازتولیدات صدا و سیمای مرکزخلیج فارس، پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: ذبیح خواستگار مادر موسی، لیلا است و موسی اعتراضش را به او نشان می دهد، چرا که اعتقاد دارد پدرش ناخدا بوده و ذبیح راننده ی ساده ای بیش نیست و لیاقت جایگزینی پدر او را ندارد. به گمان موسی پدرش زنده است و روزی باز می گردد.
محمد امین احمدی زاده، سیما پورسالاری و سید امید وحدانی درفیلم تلویزیونی «در انتظار ناخدا» بازی کرده اند.

****************************

جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۳:۳۰ فیلم تلویزیونی «خواب آرام» از شبکه شما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم آمده: راغب مالک شرکتی ساختمانی که در کارش چندان صادق نیست، اخیراً دچار دردسر عجیبی شده است. او که همسرش را از دست داده و به گمانش پسرش ماهان که از دست پدر رنج های زیادی کشیده، در گذشته است با شخصی ناشناس روبرو شده که به شکل تلفنی او را تهدید به افشای اعمال ناصوابش می کند.
رضا سمندریان، مانا بهرامی، رادمهرکشانی و ملک مسعودی درفیلم تلویزیونی «خواب آرام» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیر حسین شریفی از تولیدات صدا و سیمای مرکزاصفهان بازی کرده اند.

****************************

شبکه نمایش

پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه فیلم های تلویزیونی، سینمایی و انیمیشن «امن ترین جای دنیا»، «اژدهای
ماردوش»، «سارا کوچولو»، «حبس شدگان»، «عروس فراری» و «رونین» به ترتیب ساعت ۱۳،۱۵، ۱۷،۱۹، ۲۱و۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.

****************************

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «آسانسور»، «بامبی»، «نامادری»، «پلیس آهنین»، «دیوار آتش» و «حیثیت» ساعت ۱۳،۱۵، ۱۷،۱۹، ۲۱و۲۳ جمعه ۲۶ اسفند ماه از شبکه نمایش پخش خواهد شد.