به گزارش افکارنیوز، کوروش سلیمی امروز در گفتوگو با فارس اظهار داشت: نهادهای متعدد که امنیت جادههای برون شهری استان البرز و وظیفه امداد و نجات در این منطقه را بر عهده دارند، از ابتدای اجرای طرح نوروزی تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت شهروندان انجام دادند.

وی تصریح کرد: مردم نیز همکاری و تعامل خوبی با ماموران این نهادها داشتند و رانندگان و مسافران نوروزی بیش از سال‌های گذشته بر اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کردند.

این مسئول ادامه داد: با وجود تلاش‌های انجام شده یک فقره تصادف برون شهری در جاده‌های استان البرز گزارش شد که بر اثر آن یکی از سرنشینان خودرو علیرغم تلاش نیروهای امداد و نجات جان خود را از دست داد.

سلیمی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در جاده‌های استان البرز یعنی از بیست و پنجم اسفند تا پنجم فروردین، این نخستین فردی است که بر اثر تصادفات رانندگی در البرز کشته می‌شود.

* مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر تصادف در جاده البرز

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه تعداد مصدوم بر اثر تصادفات جاده‌ای در استان البرز ثبت شده، گفت: تا پایان روز پنجم فروردین ۵۰ نفر در حادثه رانندگی مصدوم شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز ادامه داد: از این تعداد ۱۸ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۳۲ نفر نیز برای ادامه درمان به بیمارستان‌های البرز منتقل شدند.

سلیمی تاکید کرد: با تجهیزات فراهم شده توسط مرکز فوریت‌های پزشکی از جمله آمبولانس‌های پیشرفته مانند اتوبوس آمبولانس و موتور آمبولانس و همچنین امداد هوایی در تلاش هستیم تا میزان خسارات جانی در جاده‌های استان البرز طی نوروز ۹۱ را به حداقل برسانیم.

وی در پایان اذعان داشت: خوشبختانه در حدود ۱۰ روز گذشته این مهم انجام شده و در تلاش هستیم تا خدماترسانی خود را تا پایان تعطیلات به صورت بی وقفه ادامه دهیم.