پیکرزنده یاد فاطمه طاهری شنبه تشییع میشود

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پیکر زنده یاد فاطمه صفر طاهری اصفهانی روز شنبه -۱۷ فروردین ماه- ساعت ۱۰ صبح از مقابل خانه هنرمندان واقع در خیابان ایرانشهر به سمت بهشت زهرا(س) تشییع می شود.

بنا بر این گزارش، پیکر این هنرمند فقید که در آثارش همواره نقش مادر و مادربزرگهای مهربان را ایفا می کرد، در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

این هنرمند فقید صبح امروز - ۱۷ فروردین - بر اثر سکته قلبی به بیمارستان منتقل شد ولی متاسفانه تلاش پزشکان به نتیجه نرسید و این هنرمند پیشکسوت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

فاطمه طاهری متولد سال ۱۳۱۸ در تهران بود و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۳۶ با حضور در تئاتر آغاز کرد.

او بازی در سینما را با حضور در فیلم تحفه ها در سال ۶۶ آغاز کرد و در کارنامه خود حضور در فیلم ها و سریال هایی نظیر گل پامچال، سایه همسایه، خاله سارا، طوبی، روز باشکوه، پهلوانان نمی‌میرند، زیر بام‌های شهر، دبیرستان خضرا، هامون، سفر جادویی، انفجار در اتاق عمل، شهر در دست بچه‌ها، نرگس، دیدار در استانبول، رابطه پنهانی، طعمه، مستاجر، آبادانی‌ها، جای امن، مهریه بی‌بی، راه افتخار، بی‌قرار، مرد آفتابی، زن امروز، تارهای نامرئی، طوطیا، شوخی، دختری به نام تندر، می‌ه‌مان مامان، پشت پرده مه و گرگ و میش را دارد.

دارا و ندار به کارگردانی مسعود ده نمکی آخرین کار او در تلویزیون به شمار می رود.