به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، سردار کریم کشوری در خصوص کشف این قتل گفت: پليس کرمانشاه درخرداد ماه سال گذشته خبري مبني بر دو فقره قتل عمد زن و شوهري به ترتيب ۷۵ و ۸۷ ساله در شهرک مسکن دریافت کرد که کارکنان اداره عمليات ويژه اقدامات همه جانبه خود را آغاز کردند.

وی گفت: این زن و شوهر که تنها داخل منزلی در محله مسکن کرمانشاه سکونت داشتند توسط ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و طلاجات و وجوه نقد آنان به سرقت رفته بود.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس پس از بررسی‌های اولیه متوجه این مساله شدند که احتمالا متهم یا متهمان از آشنایان مقتولان بوده و هدف از قتل، سرقت بوده است گفت: پس از روزها بررسی و انجام دادن یکسری آزمایشات DNA، کارآگاهان پلیس آگاهی به نوه دختری مقتولان که جوانی ۲۴ ساله بود مظنون شدند و فرد مظنون را برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل کردند و تحت بازجویی قرار دادند.

وی گفت: متهم ابتدا با خونسردی کامل هرگونه بزه ارتکابی را انکار و با گریه و زاری برای پدرو مادر بزرگ خود، قصد فریب پلیس را داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: متهم در بازجویی‌ها به عمل مجرمانه خود اقرار و علت به قتل رساندن پدر و مادر بزرگ خود را سرقت طلاجات و وجوه نقدی که در منزل داشتند، اعلام کرد.

کشوري خاطرنشان کرد: صحنه قتل بازسازي و توضيحات متهم با واقعيت تطابق داشت.