به گزارش افکارنیوز به نقل از آويني فيلم، در روزهاي اخير افشاگري هاي پرستو صالحي بازيگر سينما و تلويزيون در رسانه ها بازتاب زيادي را به دنبال داشته و موج هاي بعدي آن مثل مصاحبه هاي آقايان داوود رشيدي، امين تارخ و ديگران نشان از حساسيت اهالي سينما نسبت به فضاي اخلاقي در سينما دارد.

جدا از اینکه این مسئله با آن شدتی که خانم صالحی و خانم پطروسیان گفته اند صحیح است یا نه، مسئله ای که بسیار حائز اهمیت می نماید این است که آیا اینگونه صحبت ها می تواند به سینما کمک کند؟ در این باره گفتگو کردیم با خانم رویا تیموریان و نظر وی را پرسیدیدم.

رویا تیموریان با بیان اینکه به نظر بنده این مسائل در تمامی صنف ها و قشرهای کشور وجود دارد و کسی نمی تواند بگوید که این مسئله تنها مربوط به قشر سینماست، افزود: اینکه چرا تا این اندازه به این موضوع در رسانه ها پرداخته می شود مورد سوال است.

وی در ادامه ضمن بیان این نکته که: به نظر من این معضل باید در بین اهالی سینما بررسی شده و حل شود، تصریح کرد: من اصلا با رسانه ای کردن و مطبوعاتی کردن این معضل موافق نیستم زیرا این کار را به نفع سینما و اهالی آن نمی دانم.

تیموریان ادامه داد: اگر اهالی سینما خودشان جمع بشوند و این مشکل را حل کنند بسیار بهتر از علنی کردن آن است.

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: در یکی دو سال اخیر به مسائل موجود در سینما به صورت حاشیه ای خیلی پرداخته می شود که به عقیده من درست نیست و کمکی به سینما نمی کند.

خانم تیموریان گفت: به نظر من چون تعداد ما در سینما کم است و در دید مردم هستیم اینگونه مسائل و معضلات خیلی پر رنگ می شود.

وي همچنين در پايان افزود: سينما سالهاست كه معضلات و مشكلات فراواني دارد كه اين مطلب يكي از آنهاست و تنها مشكل نيست.