به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، زني در دادگاه خانواده حضور يافت و درخواست جدايياش را به قاضي دادگاه ارائه كرد. زن جوان كه ۲۴ سال سن داشت، خطاب به قاضي گفت: سال گذشته زندگي مشتركمان را شروع كرديم، اما بعد از گذشت سه ماه از زندگيمان، متوجه شدم شوهرم مرد آرزوهايم نيست.



وی ادامه داد: شوهرم مردی جدی و بداخلاق است. اما همیشه علاقه داشتم، شوهرم فردی خندان باشد، در حالی‌که او آنقدر جدی است که هیچ‌کس جرات ندارد با او شوخی کند و همه از او می‌ترسند.

زن جوان که ۲۴ ساله بود با بیان اینکه اوایل دوران نامزدی فکر می‌کردم شوهرم خجالتی است، افزود: اوایل آشنایمان شوهرم بسیار کم حرف بود و من فکر می‌کردم او خجالت می‌کشد، ‌در حالی‌که کم حرفی و جدی بودن جزء خصوصیات اصلی اخلاقی اوست و من از آن بی‌خبر بودم.

وی ادامه داد: زمانی که در اوج خستگی از محل کارم با او تماس می‌گیرم، آنقدر جدی با من صحبت می‌کند که از اینکه با او تماس گرفتم، احساس پشیمانی می‌کنم.



در ادامه جلسه دادگاه، مرد جوان که ۲۷ سال داشت، با بیان اینکه فکر می‌کنم مرد رویاهای همسرم باید دلقک باشد، گفت: همسرم زندگی را هیچ‌گاه جدی نمی‌گیرد و فکر می‌کند باید همیشه شاد و خندان بود، ‌در حالی‌که زندگی آنقدر سخت است که برای خندیدن بی مورد جایی ندارد.

وی ادامه داد: همسرم دوست دارد من همیشه در مجالس و میهمانی‌ها همه را بخندانم و در آن موقع من مرد رویاهای او خواهم بود. در حالی‌که من این‌گونه رفتارها را اصلا نمی پسندم.

در ادامه جلسه دادگاه، زن جوان اظهار کرد: من هیچ‌وقت نخواستم شوهرم در میهمانی‌ها همه را بخنداند، اما این توقع زیادی است که بخواهم در منزل کمی با من خوش‌رفتار و خنده رو باشد؟ او همیشه آنقدر جدی است که نمی‌توانم با او درد و دل کنم.



وی افزود: اوایل وقتی در مورد مساله‌ای با او صحبت می‌کردم، در انتها خیلی رک می گفت علاقه‌ای به شنیدن این حرف‌ها ندارم، اکنون خواهان جدایی از شوهرم هستم و مهریه ۳۰۰ سکه‌ای خود را در ازای حکم طلاق خواهم بخشید.



به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ای در آینده موکول کرد.