به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، پوريا پورسرخ، مجيد واشقاني، فرزاد حسني، عزتالله مهرآوران و سيد محمد هاشمي اصل ( تهيهكننده مسير انحرافي) در اين نشست حضور داشتند.

در این نشست برخلاف خبرهای غیررسمی منتشر شده مبنی بر ادامه‌ی ساخت «مسیر انحرافی»، سید محمد هاشمی اصل اعلام کرد، قصد ندارد سری دوم این سریال را بسازد.

پوریا پورسرخ نیز که در فرهنگسرای رسانه حاضر شده بود گفت: معمولا وقتی در کاری قرار داد می‌بندیم گفته می‌شود کار متفاوتی است، اما بعد از یک یا دو هفته از تصویربرداری متوجه می‌شویم که یک کار معمولی است و متفاوتی است اما «مسیر انحرافی» همانند آنچه اعلام شده بود کار متفاوتی بود.

مجید واشقانی نیز که در کنار پوریا پورسرخ و شقایق دهقان یکی از نقش‌های اصلی مسیر انحرافی را بازی کرده بود از تعامل خود با این دو بازیگر صحبت کرد و افزود: زمانی که نقش نیما به من پیشنهاد شد، متوجه شدم این نقش ظرفیت زیادی دارد و جای کار زیادی به بازیگر می‌دهد.

عزت‌الله مهر آوران دیگر بازیگر مسیر انحرافی نیز درباره حضور در این پروژه گفت: این سریال برای من مثل یک مدرسه بازیگری بود و من در جریان آن خیلی چیزها یاد گرفتم.

فرزاد حسنی، مجری و بازیگر تلویزیون نیز درباره‌ی نقش عارف ساتور که در سریال «مسیر انحرافی» بازی کرده بود، توضیح داد: تمام سعی من در طول این کار این بوده که شخصیت عارف ساتور شبیه به شخصیت خودم نباشد و به همین دلیل با بهرنگ توفیقی، کارگردان هر آنچه که شبیه من بود از نقش درآوردیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در ادامه این نشست نیما حسن پور و حسین سلطان محمدی که به عنوان منتقد حضور داشتند، نکاتی را درباره‌ی لوکیشن «مسیر انحرافی» تفاوت آن با سایر سریال‌های طنز ایرانی و کامل نبودن فیلمنامه که منجر به بداهه‌گویی‌های زیادی از سوی بازیگران شده مطرح کردند.

بر اساس اين گزارش، كارگردان سريال مسير انحرافي به دليل مشكلات شخصي در اين نشست حضور نداشت. همچنين بهنوش بختياري و شقايق دهقان قرار بود در اين نشست حاضر شوند كه در نهايت شركت نكردند؛ فرزاد حسني نيز ديرتر از ديگران به اين نشست ملحق شد.