ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

در طی سالهای گذشته بارها و بارها مواردی در بین داوطلبان کنکور96-97 مشاهده کرده ایم که داوطلبانی با وجود بار و توان علمی بالا و حتی علیرغم تلاش و تمایل زیاد، در سر جلسه آزمون به دلایلی مانند استرس زیاد حاکم بر آنها، نبودن شرایط کافی برای درس خواندن، متاسفانه آزمون خوبی را پشت سر نگذاشته اند و نتوانسته به رشته دلخواه و دانشگاه مورد علاقه خود دست یابند. اما دانشگاه آزاد اسلامی با تنوع زیاد رشته ها این مشکل را حل نموده و امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم (ترم بهمن) را برای متقاضیان فراهم نموده است.

مهلت و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن

با توجه به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 96-97، داوطلبان معمولا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول می نمایند. اما پیشنهاد درخت دانش به شما همراهان گرامی این است که به دلیل پر شدن ظرفیت ها در واحدهای دانشگاهی، هر چه سریعتر برای ثبت نام بدون کنکور 96-97 اقدام نمایید.

مبادا ظرفیت در رشته محل مورد نظر تکمیل شود و دیگر جایی برای ثبت نام شما با وجود داشتن زمان برای ثبت نام، باقی نماند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

از آنجایی که ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 96-97 حتی شرط معدل هم ندارد، یکی از آسانترین راه ها برای ورود به دانشگاه است زیرا که تنها شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد داشتن مدرکی به شرح زیر است:

  • کاردانی پیوسته- شرط آن داشتن مدرک دیپلم
  • کاردانی ناپیوسته- شرط آن داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
  • کارشناسی پیوسته- شرط آن داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
  • کارشناسی ناپیوسته- شرط آن داشتن مدرک کاردانی(فوق دیپلم)

نکته مهم در بدون کنکور دانشگاه آزاد این است که حتی اگر مدرک کاردانی شما از دانشگاهی غیر از دانشگاه آزاد باشد، برای ثبت نام در بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن مشکلی ندارید.

نکته حائز اهمیت دیگر در دانشگاه آزاد بدون کنکور این است که: نقل و انتقالات در دانشگاه آزاد بدون کنکور در تمامی مقاطع چهارگانه به هیچ وجه امکان ندارد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

2

حال که قبولی در دانشگاه دیگر نیاز به رتبه و کنکور ندارد لازم است با دقت بیشتری انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم انجام شود.

همان طور که اطلاع دارید انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت دوم بهمن ماه در مقطع کاردانی پیوسته بدون کنکور آزاد، کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد، کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد و کارشناسی ناپیوسته آعاز گردید. گذاشتن قسمت آخر پازل و معمای کنکور (انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور) در حال انجام شدن می باشد. پس با صبر و حوصله خود با تماس با مشاوران مجرب درخت دانش سعی داشته باشید این قطعه آخر پازل را به خوبی و در جایگاه بهتر قرار دهید و با توجه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه و انتخاب بهترین رشته بر اساس اولویتهای علاقه و بازار کار رشته انتخاب رشته هدفمند داشته باشید چون تنها شرط قبولی در یدون کنکور دانشگاه آزاد ظرفیت رشته می باشد و شما هرچه زود تر اقدام به ثبت نام کنید شانس بیشتری دارید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

 

 

سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش

www.derakhte-danesh.com

کانال تلگرام http://t.me/derakhte-danesh