خبرگزاری فارس: اقدام تحسین برانگیز شرکت ۵۰۴۰ در استخدام معلولان حرکتی

شرکت تدبیر ایده پردازان 5040 در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، با استخدام بیش از 200 معلول جسمی و حرکتی کشور، گامی بلند در تحقق شعار «برابری فرصت برای همه افراد جامعه» برداشته است.

 

حمایت از جامعه توان یابان «جانبازان و معلولان جسمی و حرکتی»، یکی از برنامه‌های بسیاری از ارگان‌های دولتی و خصوصی است که در شرکت 5040 این برنامه، بصورت عملی درآمده و بیش از 200  نفر از این قشر مظلوم جامعه، وارد چرخه کار و فعالیت اجتماعی شده‌اند.

در همین راستا یک تفاهم نامه در جهت اشتغال آفرینی و جذب مشارکت های مردمی بین شرکت 5040 و سازمان بهزیستی کشور تنظیم شده است.

در این راستا؛ دکتر «محمد علی کوزه گر» قائم مقام ریاست سازمان بهزیستی در امور مشارکت های مردمی این اقدام شرکت 5040 را به عنوان یک الگوی مثبت در خصوص عمل به مسئولیت اجتماعی در سطح کشور عنوان نمود.

این اقدام تحسین‌برانگیز شرکت 5040 که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از پروژه توسعه و احداث فضای کارآفرینی موجبات تحقق آرزوی اشتغال توانیابان (معلولان جسمی-حرکتی) را فراهم آورده، موجب شده بیش از 25 درصد از پرسنل فروش این شرکت، به جامعه توانیابان اختصاص یابد و تا پایان سال جاری تعداد این توانیابان به بیش از 2000 نفر خواهد رسید.

این اتفاق گامی مثبت و موثر در راستای اشتغال این قشر از هموطنان کشورمان شده که بازتاب‌های مثبتی در شرکت و در میان خانواده‌های آنها داشته و تحقق عملی شعار «برابری فرصت برای همه افراد جامعه» بوده است.