به گزارش افکارخبر، به نظر می رسد اخراج جاسم کرار از استقلال یک دستور است و مقامات ارشد ورزش ایران به این نتیجه رسیده اند که جاسم در استقلال نماند بهتر است.

آنها از بهرام افشارزاده خواسته اند توافقی قرارداد کرار را فسخ کند تا این عراقی جنجالی هر چه زودتر از فوتبال ایران برود اما انگار جدا از دستور از بالا، بازیکنان استقلال هم در قطع همکاری مجموعه آبی و ستاره عراقی نقش داشتند.

بدقلقی های کرار از یک سو و حمایت های افراطی پرویز مظلومی از جاسم از سوی دیگر باعثشد بازیکنان استقلال نسبت به این بازیکن عراقی حساس شوند و بعد از دعوای جاسم و فرزاد مجیدی، در تماس تلفنی با افشارزاده اعلام کنند اگر کرار باز هم در استقلال بماند، این بار آنها قهر می کنند.

گویا ۸ بازیکن استقلال که علیه کرار متحد شده اند، به افشارزاده گفته اند: «اگر کرار اخراج نشود، از این پس آنها هم نه مقررات اردوهای استقلال را رعایت می کنند و نه به موقع در تمرین حاضر می شوند!»

این مخالفت ها مدیرعامل استقلال را مصمم کرد قید بازیکن مورد علاقه مظلومی را بزند. می گویند وقتی مظلومی به افشارزاده گفته: «کرار را جریمه کنید و از او قول بگیرید دیگر جنجال درست نکند»، مدیرعامل استقلال به سرمربی تیم گفته؛ «چه قولی؟ مگر شما اول فصل نگفتی کرار قول داده حاشیه درست نکند؟ ۴ بازی کرده ایم و ۴۰ تا حاشیه همین کرار درست کرده است. من ترجیح می دهم به جای حفظ کرار، به خواسته سایر بازیکنان استقلال توجه کنم.»

مظلومی که در جریان حرکت هماهنگ شاگردانش علیه کرار نبوده، در تمرین دیروز استقلال به آنها گفته: «شما کوتاه بیایید، من خودم با کرار برخورد می کنم.»

اما استقلالی ها حتی بعد از شنیدن حرف های مظلومی هم در پایان تمرین با افشارزاده تماس گرفتند و به او گفتند موضع شان در قبال کرار تغییر نمی کند.