در شب خوشمزه گی روزبه چشمی مهدی طارمی برنامه 90 را ترکاند+تصاویر

عادل فردوسی پور از میان گزینه هایی که کارشناسانش انتخاب کرده اند، 4 گزینه را پیش روی مخاطبان قرار داد تا مرد سال ایران در سال 94 را معرفی کنند و در ادامه نیز با حضور مهمان ویژه اش به بررسی شرایط تیم ملی امید خواهد پرداخت.

 

بخش اول: نظرسنجی

 

نظرسنجی برنامه نود اختصاص به انتخاب مرد سال ایران در سال 94 خواهد داشت و عادل فردوسی پور از مخاطبان خود خواسته تا از بین این چهار گزینه فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

1- علیرضا جهانبخش

2- احسان حاج صفی

3- سید مهدی رحمتی

4- مهدی طارمی

 

 

آنچه در برنامه امشب نود خواهید دید:

 

- بررسی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران

- بررسی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

- گزارش اختصاصی از یونان و کریم انصاریفرد

- گزارش اختصاصی از محمدرضا حیدریان در سالروز تولدش

 

* هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا – ناکامی اصفهانی ها و سه امتیاز تراکتورسازی

دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی پیگیری شد که نمایندگان اصفهانی برابر حریف خود نتیجه خوبی کسب نکردند و تراکتور برابر نماینده امارات به برتری رسید.

 

الجزیره 0 – 1 تراکتورسازی

نکته فنی: تراکتور برای اولین بار موفق به کسب دو برد در یک دوره لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

النصر 2 – 0 سپاهان

نکته فنی: نیلمار تاکنون سه گل به تیم های ایرانی زده است.

 

ذوب آهن 0 – 0 لخویا

نکته فنی: ذوب آهن به روند بی شکستی اش برابر نمایندگان قطری ادامه داد. بازی های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا نیز کم گل است.

 

* ترین های لیگ برتر

 

ترین های لیگ برتر از نظر تکنیک، کار تیمی و ... در آیتمی دیگر از برنامه نود مورد بررسی قرار گرفت.

 

برترین های تکنیکی هفته: سجاد شهباززاده، مهرداد بایرامی، مهرداد محمدی، امین جواد مقدم، محمد طیبی، فرشید اسماعیلی، مهدی اسلامی، بهنام برزای، کریم اسلامی، علی فاطمی، شهرام گودرزی

برترین گل هفته: رامین رضاییان

برترین پاس هفته: سجاد شهباززاده

برترین مهار هفته: حامد لک

برترین فرصت از دست رفته: حمید علی عسگری

کار تیمی برتر هفته: راه آهن

تصمیم داوری برتر هفته: حسن انتظاری (کمک داور صبای قم و سپاهان)

گفتگو با مصطفی حکمت شعار؛ طلب حلالیت از سوی داور قدیمی فوتبال کشورمان

 

گفتگوی بهادر امیری با داور قدیمی فوتبال ایران که این روزها به دلیل بیماری دور از فوتبال است بخش دیگری از برنامه نود بود.

حکمت شعار در ابتدای حرف هایش گفت: بازی ایرسوتر آخرین دیداری بود که قضاوت آن را برعهده داشتم و بعد از آن به عنوان نماینده کمیته داوران در مسابقات حضور می یافتم.

وی درباره بیماری اش گفت: بیماری پارکینسون است و در یکی دو سال اخیر سیر صعودی داشته است. مشخص نیست تا چه زمانی بتوانم با آن مبارزه کنم و دوام بیاورم. اکنون تعادل ندارم و با واکر راه می روم. در مدت یک سال یک بار موفق شدم از خانه خارج شوم. کلیه و کبدم دچار مشکل شده و امروز از کسانی که از من رنجیده هستند خواهش می کنم مرا ببخشند. من قصد نداشتم باعث ناراحتی کسی شوم و اگر اشتباهی در داوری ام داشتم از همه عذرخواهی می کنم.

 

هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران – ادامه صدرنشینی استقلال

 

بررسی هفته بیست و یکم لیگ برتر به همراه حاشیه ها و البته کارشناسی داوری لیگ از بخش دیگری از برنامه نود بود که کارشناس داوری این هفته برعهده قرار هدایت ممبینی، داور پیشکسوت فوتبال ایران قرار گرفته بود.

 

* استقلال خوزستان 2 – 1 سیاه جامگان

فرهاد کاظمی: هیچ موقع مالکیت توپ تاثیر صددرصدی ندارد. ما با شانس‌های زیادی که در نیمه دوم داشتیم می توانستیم برنده بازی باشیم ولی شانس نداشتیم.

نکات فنی: استقلال خوزستان با روند پیروزی هایش همچنان یکی از شانس های قهرمانی است و باید این تیم را در ادامه مسابقات جدی گرفت.

کارشناس داوری:

 

* راه آهن 0 – 1 استقلال تهران

پرویز مظلومی: با توجه به چند محروم و مصدوم که داشتیم بچه ها زحمت زیادی کشیدند. ما نیاز زیادی به 3 امتیاز بازی داشتیم. به حریف تبریک می گویم. هر دو تیم موقعیت های زیادی از جمله تیر دروازه داشتند. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است. خسته نباشید به تیم خود می گویم. هواداران ما هم تیم را تنها نگذاشتند و در این برد شریک بودند.

فرشاد کرمی: تماشاگران از این بازی لذت بردند و حق مان از این بازی حداقل یک امتیاز بود که از آن محروم ماندیم.

نکات فنی: تنها شکست استقلال برابر راه آهن مربوط به زمانی بود که این تیم سرمربی خارجی داشت و اینبار البته مربی یونانی موفق نشد این تجربه را تکرار کند.

کارشناس داوری: توپ به درستی از خط دروازه گذشته بود گل استقلال صحیح بود. فروزان به دلیل اعتراض به تصمیم داوری می توانست از داور کارت بگیرد.

داور می توانست یک خطا بیرون محوطه جریمه برای راه آهنی بگیرد که از ان چشم پوشی کرد.

برخورد توپ به بازیکن استقلال پنالتی نبود و داور به درستی ادامه بازی تشخیص داد.

برخورد پای بازیکن راه آهن به سینه بازیکن استقلال  (عادل شیحی) باید با کارت قرمز همراه می شد.

* پدیده 1 – 0 ملوان

رضا مهاجری: خوشحالم که توانستیم بار دیگر به نتیجه خوب دست یابیم و سه امتیاز دیگر را به مجموعه اندوخته‌های خود اضافه کنیم. شرایط خیلی خوبی داریم و مجموعه پدیده با همدلی به دنبال موفقیت‌های بیشتر هستند.

قدیر بحری: باد در این بازی زیاد می‌وزید و به نظرم باد در شکست ما بی‌تأثیر نبود هر چند که پدیده هم تیم خوبی است. ازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم برنده شویم البته هر دو تیم تلاش می‌کردند تا سه امتیاز این بازی را بگیرند.

کارشناس داوری: برخورد توپ به دست مدافع پدیده در محوطه جریمه خطای هند تشخیص داده نشد.

کارت زرد دوم به احمد آل نعمه به دلیل اتلاف وقت درست تشخیص داده شد و اخراج این مدافع درست اعلام شد.

 

* فولاد 1 – 0 سایپا

دراگان اسکوچیچ:

مجید جلالی: در این 35 سال که مربیگری می‌کنم برد و باخت‌های زیادی را دیده‌ام اما بعضی از باخت‌ها برایم ناراحت‌کننده و تلخ است. امسال پنج باخت یک بر صفر داشیم و واقعا برای این پنج باخت ناراحت و متأسف هستم. در این بازی‌ها هر لحظه انتظار داشتیم که برنده شویم، ولی در آخرین لحظات گل خوردیم. مقابل فولاد هم این اتفاق افتاد و باورم نمی‌شد که سایپا با این کیفیت بازنده شود. یکسری اشتباهات از جانب خودمان بود و اشتباهاتی هم از سوی داور شاهد بودیم.

کارشناس داوری: برخورد بازیکن فولاد در محوطه جریمه خطایی تشخیص داده نشد و ادامه بازی به درستی اعلام شد.

برخورد توپ به دست مدافع فولاد می توانست یک ضربه پنالتی برای تیم سایپا به ارمغان اورد که داور از آن چشم پوشی کرد.

صحنه ای که داور برای فولاد با توجه به برخورد آندرانیک تیموریان و بهمن کامل اعلام پنالتی کرد به درستی از سوی طاهری پنالتی تشخیص داده شد.

 

* گسترش فولاد 4 – 0 استقلال اهواز

فراز کمالوند: حسن تیم ما این است که در هر بازی یک بازیکن کار را برای ما درمی‌آورد و باعث به ثمر رسیدن تلاش همه بچه‌ها می‌شود، در حقیقت تمام بازیکنان ما برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و یکی دو بازیکن نیز آن زحمات را صاحب ثمر می‌کنند و همان‌طور که تاکنون دیده‌اید بازیکن‌های تمام‌کننده مختلفی داشتیم، یک‌بار شجاعیان، یک‌بار پیمنتا، یک‌بار ابراهیمی و ...

سیاوش بختیاری زاده: گسترش فولاد بهتر از ما کار کرد اما ما هم بازیکنان جوانی داریم که حتی برخی از آنان در انتخابات مجلس حق رأی نداشتند! قبول کردن هدایت چنین تیمی فقط سرعت و جسارت می‌خواهد که من این کار را انجام داده و حاضر شدم با جوانان کار کنم.

نکات فنی: درویشی یکی از پنالتی گیر ترین بازیکنان لیگ نشان داده و بار دیگر موفق شد برای فراز کمالوند و تیمش پنالتی بگیرد.

کارشناس داوری: پنالتی روی درویشی صحیح دانسته شد و داور در این بازی به درستی اعلام پنالتی کرد.

 

* نفت تهران 0 – 1 ذوب آهن

علیرضا منصوریان: در نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم. در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم و طبیعی بود که تیم حریف وارد فاز دفاعی شود. از اینکه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، خیلی ناراحتم. در این بازی شانس با ما یار نبود.

یحیی گل محمدی: به صداقت و تلاش بازیکنانم درود می فرستم و از آنها بابت بازی شجاعانه‌شان تشکر می کنم. در شروع بازی خوب نبودیم اما رفته رفته توانستیم بهتر شویم و به گل برسیم. در جواب اعتراض نفتی ها به داوری باید بگویم اتفاقا در صحنه هایی که خطاهای بی مورد برای آنها گرفته می شد ما باید اعتراض می کردیم نه نفتی ها در حقیقت ما باید به داوری ها معترض می شدیم اما چیزی نگفتیم و در هفته های اخیر نیز 2 امتیاز بابت داوری ها از دست دادیم اما حرف نزدیم.

کارشناس داوری: برخورد وحید امیری با ولید اسماعیل می توانست با کارت زرد جریمه شود و با توجه به کارت زردی که داشت از زمین باید اخراج می شد.

وحید مظاهری با توجه به برخوردی که با بازیکن نفت تهران داشت باید از زمین اخراج می شد.

یک آفساید اشتباه باعث شد تا نفتی ها فرصت خوبی برای گلزنی از دست بدهند و در ادامه نیز برخورد علی قربانی و مدافع ذوب خطا تشخیص داده شد تا علی منصوریان و تیمش از یک پنالتی محروم شود.

 

* سپاهان 2 – 2 صبای قم

علی دایی: خدا را شکر در 15 دقیقه پایانی نیمه اول اشتباهات کمی داشتیم و در نیمه دوم نیز بازیکنان صحبت‌هایمان را اجرا کردند و توانستیم به گل برسیم. بعد از گل دوم ما سپاهان فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد ولی اگر در ضد حملات موفق عمل می‌کردیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. از نتیجه بازی رضایت ندارم.

ایگور استیماچ: ما می توانستیم با اختلاف 8 گل برنده شود ولی به دلایلی خاص و نامعلومی موقعیت های مان را تبدیل به گل نمی کنیم و این برایم عجیب است. داور به طور عجیبی تمایل به تیم صبای قم داشت.

نکات فنی: دفع توپ توسط مدافع و اعلام آفساید یکی از اشتباهات محرز داوری در این بازی اعلام شد.

کارشناس داوری:

 

* پرسپولیس 1 – 1 تراکتورسازی

برانکو ایوانکوویچ: تراکتورسازی کیفیت خیلی خوبی داشت و بسیار تهاجمی بازی می کرد، البته ما انتظار این بازی محکم و تهاجمی از آنها داشتیم. به هرحال هشت بازی دیگر پیش رو داریم و هر بازی را برای سه امتیاز به بازی می آییم.

امیر قلعه نویی: یک بازی فیزیکی و تاکتیکی دیدیم، ما روی نقاط قوت پرسپولیس کار کرده بودیم و آنها به غیر یک موقعیت دیگر نتوانستند دروازه ما را با تهدید مواجه کنند، زیرا ما پیش بینی همه کارهای آنها را کرده بودیم.

نکات بازی: فرزاد حاتمی یازدهمین پیراهن باشگاهی اش خود را با حضور در تراکتورسازی تجربه کرد.

* پرسپولیسی ها در سومین بازی پیاپی در 15 دقیقه ابتدایی به گل دست یافتند.

* سومین گل رامین رضاییان با پیراهن پرسپولیس و اولین گل او در استادیوم آزادی.

* استفاده از ضربات ایستگاهی توسط تراکتورسازی پیش از حضور قلعه نویی 29 درصد بود و اکنون به 55 درصد رسیده و آنها از این راه به گل های خوبی دست یافته اند.

کارشناس داوری: داور پیش از اعلام خطا برای تراکتور که منجر به گل این تیم شد باید برای پرسپولیس خطا اعلام می کرد.

تکل محسن بنگر روی ایران پوریان باید با کارت قرمز حق وردی همراه می شد.

 

تقویم نود – تولد سرمربیان تیم ملی و البته دور افتخار مربی‌ای که فکر می کرد سرمربی تیم ملی شده!

 

همزمان با 15 اسفند و روز درختکاری، محمد حسین میثاقی که اجرای بخش تقوم نود را برعهده دارد به سوژه های تاریخی مربوط به آخرین روزهای سال پرداخته است.

 

14 اسفند 1329: ایران 2 برمه 0: بازی های آسیایی؛ اولین بازی رسمی تیم ملی ایران

اسفندی های فوتبال ایران: همایون شاهرخی و جلال طالبی، محمدرضاحیدریان و کارلوس کی روش

12 اسفند 80: بازگشت احمدرضا عابدزاده از بیمارستان رهایی از بیماری سخت

12 اسفند 86: پرسپولیس فجرسپاسی: برتری پرسپولیس مقابل فجر و شایعه حضور قطبی روی نیمکت تیم ملی که باعث شد او در پایان این بازی در پیست تارتان به دور افتخار بپردازد.

15 اسفند: درختکاری اهالی فوتبال و البته بی خیالی برخی مسوولان به وضعیت چمن استادیوم های فوتبال ایران

 

 

عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران

 

در بخش بعدی برنامه نود، عملکرد بازیکنان ایرانی در لیگ های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

گلزنی احسان حاج صفی با پیراهن فرانکفورت و حضور در جمع برترین های کیکر، جدال های هفتگی بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان قطر، حضور سردار و عزت اللهی در ترکیب روستوف، ادامه حضور ثابت علیرضا جهانبخش در تیم آلکمار، استیون بیت آشور نیز برد به همراه تیمش را در لیگ آمریکا جشن گرفت.

گفتگوی ویژه با روزبه چشمی

 

هافبک دفاعی استقلال بعد از عملکرد درخشان در فصل پیش رو و در ترکیب آبی پوشان به برنامه نود دعوت شد تا رودر روی عادل فردوسی پور قرار گیرد و به سوالات او پاسخ دهند.

روزبه چشمی که با سر و صدای زیادی از صبای قم به جمع آبی های تهرانی اضافه شد به عنوان کاپیتان تیم ملی امید نتوانست به همراه این تیم به طلسم 40 ساله خاتمه دهد و آخرین نسلی لقب گرفتند که به دنبال تحقق رویای المپیکی شدن ایران بودند.

 

 

او در گفتگو با عادل فردوسی پور و در ابتدای صحبت هایش گفت: توسط مایلی کهن برای حضور در صبای قم شروع کردم و فوتبال حرفه ای ام را از تیم نونهالان پیکان شروع کردم.

وی ادامه داد: اهل استان خراسان و شهرستان سبزوار هستم و البته متولد تهران و ساکن کرج هستم.

چشمی درباره حضورش در پرسپولیس و خط خوردن از این تیم گفت: بعد از نوجوانان و جوانان پرسپولیس به سربازی رفتم. نمی خواهم درباره تست در پرسپولیس صحبت کنم و برای سربازی به صبای قم رفتم. نمی خواهم درباره پرسپولیس صحبت کنم و هر چه بود متعلق به گذشته بود.

وی در مورد حضور در تیم ملی بزرگسالان گفت: من فصل گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شدم. تمام تلاشم را برای دعوت به تیم ملی انجام می دهم و یکی از بزرگترین آرزوهایم است.

هافبک دفاعی یک متر و 94 سانتی متری استقلال در رابطه با سرعت بالایش گفت: من کلا به خاطر گام های بلندم بازیکن سرعتی هستم.

 

 

چشمی در مورد حضورش در صبای قم گفت: من فصل گذشته سه بازی ابتدایی را بازی نکردم و بعد از آن در تمامی دیدارها حضور داشتم.

هافبک استقلالی در بین گزینه هایی که فردوسی پور در نظر گرفته بود اعلام کرد به مهدی رحمتی رای خواهد داد: تمامی بازیکنان از شایستگی خوبی برخوردار هستند اما من قطعا به مهدی رحمتی رای خواهم داد.

چشمی در مورد حضور بازیکنان جوان تیمش گفت: بازیکن ما از نظر جوانی عملکرد خوبی داشته اند و ثمره این ریسک را نیز خواهیم دید.

وی ادامه داد: ما تیمی جوان داریم و هدف اول مان برآورده کردن انتظارات هواداران است. ما بازی های زیادی گل نخوردیم و اگر خوردیم هم روی اتفاقات بوده. من هم تمام تلاشم را می کنم روزنه ها را پوشش دهم. تجربه حضور در دفاع وسط باعث شده تا بتوانم در پست هافبک دفاعی نیز عملکرد رضایتبخشی داشته باشم.

چشمی اعلام کرد علاقمند تیم یوونتوس است و درباره هم پستی های داخلی و الگویم نیز نظر نداد و گفت شخصی مدنظرش نیست.

وی در مورد عملکرد تیم ملی امید در راهیابی به المپیک نیز گفت: شانس من بود که بازیکن ژاپن از یک لحظه غفلت من استفاده کرد و گل زد اما ما در آن بازی اسیر بدشانسی های فوتبال شدیم.

چشمی در مورد از دست دادن پنالتی اش در ترکیب تیم ملی امید گفت: من قبلا پنالتی می زدم اما از شانس بدم این دو پنالتی ام از دست رفت. من تصمیمم را در لحظه آخر عوض کردم و باعث شد پنالتی خوبی نزنم. من 12 پنالتی قبل از این زده بودم که تنها یکی از آنها از دست داده بودم. اکنون پنالتی بدهند حتما خواهم زد و مشکلی با آن ندارم.

وی در مورد گریه هایش در رختکن تیم ملی گفت: فشاری زیادی روی من بود. به خاطر زحماتی که کادرفنی و اعضای آن کشیده بودند بعد از صعود از مرحله اول اینگونه احساساتی شدم.

چشمی در پایان این گفتگو از خانواده اش و مربیانش تشکر کرد: از آقای مظلومی نیز تشکر می کنم بابت صبری که با توجه به مسائل رضایتنامه ام رخ داد. من استقلال را انتخاب کردم چون هوادارانش به من لطف داشتند. اکنون پیراهن استقلال را برتن کرده ام و جانم را برای این تیم می دهم. امیدوارم از این هفته با حضور هواداران و کسب نتیجه با حمایت آنها فراهم شود.

 

سورپرایز ویژه برای کارلوس کی روش

 

 

سرمربی تیم ملی ایران که پنجمین سال حضورش در ایران را تجربه می کند، 63 سالگی خود را به تازگی جشن گرفته و به همین منظور کلیپی دیدنی از سوی عادل فردوسی پور و تیمش برای او در نظر گرفته شده بود.

کارلوس مانوئل بریتو لئال کیروش، متولد یکم مارس 1953 در حالی پنجمین سال حضورش در ایران را تجربه می کند که در این مدت یک بار تجربه حضور در جام جهانی و یک جام ملت ها را در کارنامه خود دارد.

در برنامه این هفته نود، عوامل این برنامه آهنگی که یکی از خوانندگان پرتغالی برای کارلوس کی روش خوانده بود را به نمایش در آورده بودند.

 

 

 

 

آنالیز هفته – پرسپولیس – تراکتورسازی

 

تیم انالیز برنامه نود در این هفته به سراغ دیدار جنجالی پرسپولیس و تراکتورسازی رفتند و به بررسی عملکرد بازیکنان این دو تیم پرداختند.

در این بازی که دقت پاس پرسپولیسی ها 79 درصدی و تراکتورسازی با 72 درصد یکی از برترین های لیگ محسوب می شدند.

تراکتورسازی با پرس این تیم در یک سوم پرسپولیس این تیم را با مشکل بزرگی مواجه کردند. مهدی کیانی و سینا عشوری در میانه زمین تراکتورسازی به خوبی در میانه زمین توانستند با اجرای پرس و فشار روی بازیکنان صاحب توپ پرسپولیس آنها را ناکام کردند.

هافبک های جنگنده تراکتورسازی در این بازی برابر هافبک های فانتزیست پرسپولیس باعث شده بود تا شاگردان برانکو نتوانند عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارند. پرسپولیسی ها البته به خوبی موفق شدند یک بار توسط تکنیک فوق العاده خود یک بار از سد این بازیکنان بگذرند و توسط رامین رضاییان به گل برتری برسند.

گزارشی از حضور کریم انصاریفرد در یونان و پانیونیوس

 

در ادامه این برنامه، گزارشی اختصاصی از یونان و پانیونیوس و حضور کریم انصاریفرد در این تیم مورد بررسی پخش شد.

انصاریفرد درباره حضورش در تیم پانیونیوس گفت: فصل اولی که وارد فوتبال اروپا شدم شرایط سختی را تجربه کردم. اکنون همه چیز را فراموش کردم و با مشورتی که با دوستان فوتبالی ام داشته ام به نظرم انتخاب خوبی داشتم.

انصاریفرد در ادامه این گزارش با حضور در موزه باشگاه پانیونیوس به افتخاراتی که این باشگاه کسب کرد اشاره کرد.

در ادامه گزارشگر این بخش با حضور در یکی از فروشگاه ها البسه درباره میزان فروش پیراهن انصاریفرد پرسید که فروشنده ادعا کرد پیراهن انصاریفرد بیشترین خریدار را در این فصل به خود اختصاص داده است.

مهاجم ملی پوش ایران درباره قراردادش گفت: قراردادم دو ساله است و اگر در سال بعد اگر با پیشنهادی دریافت کنم می توانم جدا شوم.

او در ادامه در مورد اخراجش در دیدار قبلی تیم ملی گفت: روز مهمی برای ما بود و می خواستیم رکورد بی شکستی را کسب کنیم و این فشار باعث شد این اتفاق رخ دهد.

و شانس آقای گلی انصاریفرد در لیگ یونان؟ من در حال حاضر 8 گل زده ام و البته آقای گل فعلی لیگ یونان 16 گل زده و از تیم المپیاکو است.

در ادامه این گزارش صحبتی نیز با سرمربی پانیونیوس شد. ماریو درباره حضور انصاریفرد در این تیم گفت: از طریق یکی از ایجنت های فیفا با او آشنا شدیم و مدل بازی او را پسندیدیم. فصل اول حضورش بد نبود. در اوایل کمی مشکل داشت. امیدوارم در فصل آینده اگر در کنار ما حضور داشت بهتر از این نیز شود. ما امیدواریم در کنار انصاریفرد به لیگ اروپا نیز برسیم.

بررسی لیگ دسته اول

 

بررسی و پخش دیدارهای لیگ دسته اول و نتایج آن آیتم دیگری بود که در برنامه نود گنجانده شده بود.

در مهمترین دیدارهای این هفته، تیم پیکان برابر تیم قعرجدولی و خونه به خونه بابل میزبان آلومینیوم هرمزگان به برتری رسیدند تا همچنان در صدر جدول باقی بمانند.

 

گفتگو با محمدرضا حیدریان

 

محمدرضا حیدریان، فوتسالیست که با تکنیک نابش در دوره ای در تیم ملی جادو می کرد یکی از متولدین اسفند ماه است که به همین دلیل محمدحسین میثاقی به سراغ او رفت و به تهیه مصاحبه با او پرداخت.

حیدریان که یکی از برترین فوتسالیست های فوتبال ایران است که با حضور در 9 دوره در رقابت های آسیایی حضور داشت و 9 قهرمانی کسب کرد.

حیدریان درباره پیشنهاد از سوی استقلال برای حضور در فوتبال گفت: آقای فتح الله زاده از من خواستند به تمرین تیم چمنی بیایم اما من آلوده فوتسال بودم و نرفتم.

حیدریان که علاقه ای به استفاده از تلفن همراه ندارد این روزها به همراه دوستانش به فوتسال مشغول است و اعلام کرد به دنبال حضور در دنیای هنر است.

 

نتیجه نظرسنجی:

در پایان این نظرسنجی که اختصاص به انتخاب مرد سال فوتبال ایران در سال 94 داشت، بار دیگر سرخابی ها بازیکنان خود را با آرای شان شرمنده کردند و این بار مهدی طارمی با 51 درصد و مهدی رحمتی با آرا 35 درصدی نفرات اول و دوم این رقابت شدند و جهانبخش و حاج صفی در جدال سرخابی ها نتوانستند عنوانی بهتر از سوم و چهارمی برای خود کسب کنند.