قرارداد بیرانوند با پرسپولیس هوا شد

منصور قنبرزاده در این باره به گفت: وقتی کسی دوران مدیریتش تمام می‌شود عرفا مدیر نیست. من هم اگر در لیگ بودم یا قرارداد را تمدید می‌کردیم یا مدیر جدید انتخاب می‌شد. بنابراین وقتی باشگاه به فروش می‌رسد مدیریت قبلی معنایی پیدا نمی‌کند. فعلا ابراهیمی کارهای سرپرستی را انجام می دهد. هیأت امنا تقاضا داشت با توجه به فعالیت 10 ساله من در باشگاه‌داری در کمیته واگذاری باشم. بحث واگذاری نفت تا هفته آینده قطعی خواهد شد.

 

 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا ماندن شما در باشگاه نفت به سرنوشت این باشگاه بستگی دارد، گفت: وقتی نفت واگذار شود هیأت امنای قبلی وجود خارجی ندارند. البته مدیریت جدید می‌تواند از ارکان باشگاه استفاده کند. تعدادی از بازیکنان هم با نفت قرارداد دارند و ادامه همکاری شان بستگی به مالک جدید دارد.

 

 

او  در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا انتقال نفت قانونی است یا خیر، گفت: به خاطر واگذاری این باشگاه ناراحتم اما این نکته را باید بگویم تمامی موارد انتقال قانونی است. کمیته واگذاری از حقوقدانان معتبر تشکیل شده. تمامی مطالبات بازیکنان هم استخراج شده است، در مکاتباتی که با وزارت ورزش داشتیم نماینده‌ای از سوی وزیر معرفی کرده که رئیس کمیسیون ماده 5 است و می‌تواند اعمال نظر کند. اینکه چه کسانی اهلیت خریدن باشگاه را دارند نفت به این موضوع ورود نمی‌کند. اگر قانون اجازه نمی‌دهد نفت به خارج از تهران واگذار شود وزارت ورزش در این خصوص ورود می‌کند. همچنین با توجه به اینکه فرصت کمی بر عهده نقل و انتقالات وجود دارد مزایده و مذاکره بهترین راه است. هفته آینده که قیمت معلوم شد مذاکرات را آغاز می‌کنیم.

 

 

قنبرزاده در پایان درباره قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس تصریح کرد: من جزئیات قرارداد او را نمی‌دانم اما او باید با مالک جدید تعامل کند. اگر خودم مدیر باشگاه بودم با او کنار می‌آمدم. مطالبات کلی بیرانوند و سایر اعضای تیم در توافق وزارت ورزش و باشگاه مشخص شده است. انتقال نفت هم منوط به پرداخت کلی است. هر کسی که ریالی طلب دارد تا وقتی مطالباتش را به صورت کامل نگیرد سند جابه‌جا نمی‌شود. به عنوان مثال اگر نفت 8-7 میلیارد بدهی دارد خریدار باید این بدهی را بپردازد و باقی مطالبات را به باشگاه نفت بدهد.