وحید امیری بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صبای قم اظهارداشت: مهم نیست که گل تیم را چه کسی می‌زند، مهم این است که برنده زمین را ترک کنیم. به هر حال آنچه که مهم است این است که از تجربه دیگران استفاده کنیم. ما هم اگر با همین روند و نتیجه به کارمان ادامه دهیم شرایطمان خوب خواهد بود، تمام تیم تلاش می‌کند تیم نتیجه بگیرد تا در صدر بمانیم.

 

وی در ادامه افزود: سال گذشته از هفته هفتم به بعد نباختیم اما قهرمانی را نتوانستیم کسب کنیم حالا تصمیم گرفته‌ایم این شرایط را حفظ کنیم تا در پایان فصل موفق باشیم.

 

امیری در مورد تعطیلی لیگ خاطرنشان کرد: تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی اهمیت خودش را دارد و با توجه به بازی‌های حساسی که پیش رو داریم، موفقیت تیم برای همه ما خیلی مهم است.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: تمام تلاش مان را می‌کنیم و فقط و فقط برای موفقیت تیم پرسپولیس است، اصلاً برایم مهم نیست که گل بزنم یا نزنم، مهم موفقیت تیم پرسپولیس است.

 

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد طلبش از باشگاه نفت گفت: نمی‌دانم آنها چگونه اسم خودشان را مسلمان می‌گذارند! 3 سال در نفت بازی کردم و 400 میلیون تومان طلب دارم اما حاضر نیستند این پول را به من بدهند. هر روز خسته و کوفته به باشگاه نفت می‌روم و پس از آن راهی تمرین پرسپولیس می‌شوم. هیچکس در باشگاه نفت پاسخگو نیست، کسی نمی‌گوید اگر با این شرایط روحی در تمرین پرسپولیس مصدوم شوم چه باید بکنم.

 

امیری در مورد اینکه ظاهراً به بازیکنان جدید نفت پول داده شده، گفت: به نظرم باشگاه نمی‌تواند به آنها پول ندهد اما این بدعت بدی است که پول بازیکنان قدیمی را نمی‌دهند. در حال حاضر برخی در باشگاه نفت نشسته‌اند و می‌گویند ما مالک آن هستیم اما وزارت نفت به آنها سند مالکیت نمی‌دهد. از سوی دیگر اینگونه با آبرو و شخصیت ما بازی می‌شود.