برتری استقلال در دربی امیدها

پس از برتری استقلال در دربی امیدها پیمان صاحب‌جمعی سرمربی این تیم به دلیل عدم توجه علیرضا منصوریان به درخواست او استعفا داد. صاحب‌جمعی در روزهای اخیر بارها درخواست کرده بود امید نورافکن که جزء سهمیه امید محسوب می‌شود را در دیدار امروز مقابل پرسپولیس از تیم بزرگسالان به آنها بدهند ولی محمد خرمگاه چندین بار به صاحب‌جمعی گفته است علیرضا منصوریان جواب تلفنش را نمی‌دهد تا با درخواستش موافقت کنند.

 

عدم حضور حتی یک بازیکن از تیم بزرگسالان در جمع امیدهای استقلال در دربی درحالی که پرسپولیس سه بازیکن امید از تیم بزرگسالان داشت موجب شد صاحب‌جمعی در جمع اعضای تیمش از آنها خداحافظی و از سمت خود کناره‌گیری کند. این تصمیم او با ناراحتی و گریه بازیکنان امید استقلال همراه شد و آنها از صاحب‌جمعی خواستند به کار خود در تیم امید ادامه دهد.

 

با این اتفاقات مشخص نیست صاحب‌جمعی از امیدهای استقلال خواهد رفت یا مسؤولان این باشگاه با درخواست این مربی مخالفت خواهند کرد.

 

گفتنی است تیم امید استقلال برای این بازی به سختی توانست پیراهن آستین بلند در سرمای زمستان تهیه کند و این کمی عجیب است در حالی که در تیم بزرگسالان استقلال بازیکنانی هستند که با گرفتن مبالغ نجومی حتی روی نیمکت این تیم حضور ندارند و از روی سکوها پیگیر بازی هستند.