جلسه بی نتیجه هافبک استقلال با افتخاری/ چشمی به پرسپولیس می رود

به گزارش افکارنیوز، چشمی که قرار بود پس از رفع کامل مصدومیتش استقلال را در ادامه لیگ همراهی کند و منصوریان نیز کلی روی حضور وی حساب باز کرده بود در حال حاضر با مشکلات جدی مواجه شده است.

این بازیکن نیز نمی تواند مانند تیموریان و جباروف استقلال را یاری کند زیرا این بازیکن نیز با محدودیت مواجه است و نمی تواند استقلال را یاری کند.

گفتنی است این بازیکن که پس از شنیدن خبر محرومیتش حتی گریه نیز کرده و کلی برای بازی کردن لحظه شماری می کرد در حال حاضر با اوضاعی مواجه شده که باید در خصوص آینده اش تصمیم گیری کند.

این در حالی است که این بازیکن قصد دارد بازی کند و حتی از پرسپولیس نیز پیشنهاد دریافت کرده است اما قرار است در جلسه ای با افتخاری حاضر شود و در خصوص آینده اش تصمیم گیری کند.

چشمی با مدیربرنامه اش در جلسه حاضر می شود تا ببیند که آینده اش چه می شود زیرا چشمی بازیکن جوان استقلال است و نمی خواهد در ادامه لیگ بدون تیم بماند.

این بازیکن در این جلسه قصد دارد نظر نهایی مدیران را جویا شود تا اگر اوضاع با محرومیت تیم پیش برود این بازیکن تصمیم جدی بگیرد.

وی حتی امروز صبح برای پیگیری وضعیت خود راهی فدراسیون فوتبال شد و این بازیکن اگر نتواند برای استقلال به میدان برود راهی پرسپولیس خواهد شد.