گریزمان در لحظات آخر ناجی تیمش شد

اتلتیکومادرید شنبه در هفته چهاردهم لالیگا برابر رئال سوسیداد قرار گرفت و توانست در واندا متروپولیتانو دو بز یک پیروز شود.

اتلتیکو در شروع بازی فرصت های نه چندان خطرناکی داشت و در مقابل تیم میزبان چند بار دروازه روخی بلانکو را تهدید کرد. در نهایت حمله های رئال نتیجه داد و داور یک پنالتی به نفع این تیم گرفت. یان اوبلاک در محوطه جریمه روی اودریوسولا خطا و ویلیام خوسه ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد. در ادامه میزبان برای به تساوی رساندن بازی تلاش می کرد. آنخل کورئا دو فرصت عالی را از دست داد و نتوانست بازی را یک بر یک کند. در نهایت نیمه اول با پیروزی تیم مهمان به پایان رسید.

فشار اتلتیکو در نیمه دوم بیشتر شد و این تیم توانست در دقیقه 53 به گل برسد اما داور گل آنتوان گریزمان را آفساید اعلام کرد. در ادامه باز هم میزبان حمله کرد و در نهایت با حرکت زیبای سائول نیگس، فیلیپه لوییس در شرایط خوبی قرار گرفت و گل مساوی را در دقیقه 63 به ثمر رساند. اتلتیکو به دنبال گل دوم بود و در این شرایط چند بار در ضد حمله های حریف دروازه اش تهدید شد. در ادامه گریزمان فرصت گلزنی داشت اما ضربه سرش را دروازه بان رئال مهار کرد. سپس یانیک کاراسکو و فرناندو تورس به میدان رفتند. بازیکنان اتلتیکو به تلاش خود ادامه دادند و در نهایت گریزمان با پاس خوسه خیمنس در دقیقه 87 گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

روخی بلانکو با این پیروزی 30 امتیازی شد و به طور موقت به جایگاه سوم جدول صعود کرد.

در ادامه بازی های امشب سویا به مصاف دپورتیوو لاکرونیا می رود و رئال مادرید برابر اتلتیک بیلبائو قرار می گیرد.