معرفی بهترین هتل‌های مشهد

مشهد دومین شهر بزرگ ایران و از اصلی‌‌ترین قطب‌های گردشگری کشور است. این شهر پایتخت معنوی کشور به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) محسوب‌ می‌شود و سالانه پذیرای زائران بسیاری از سراسر نقاط ایران و جهان است. علاوه بر حرم مطهر امام هشتم در این شهر جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و فرهنگی مختلفی وجود دارد که نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. از این رو هتل‌های متعددی نیز در مشهد ساخته شده و انتخاب را برای مسافران دشوار کرده است. هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره از بهترین هتل‌های مشهد مانند: هتل درویشی مشهد ، هتل سینور، هتل الماس و... هستند که با رزرو آن‌ها‌ می‌توان ضمن استفاده از امکانات فوق‌العاده‌ای که دارند به‌راحتی به مهم‌‌ترین مکان‌های دیدنی شهر دسترسی پیدا نمود. اگر‌ می‌خواهید با بهترین هتل‌های مشهد بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

1

هتل بین المللی قصر

هتل بین‌المللی قصر یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد است که در فاصله ۸۰۰ متری از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل باشکوه و مجلل از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، تورهای آبی، مجموعه ورزشی، رستوران، تالار، سالن ماساژ، فروشگاه، آرایشگاه، کافی‌شاپ و... اشاره نمود. واحدهای اقامتی این هتل نیز از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند و اقامت در آن‌ها‌ می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. سالن‌های آمفی تئاتر و همایش هتل نیز‌ می‌تواند مکانی ایده‌آل برای برگزاری کنفرانس‌ها و جشن‌ها و مراسمات باشد.

آدرس: مشهد، چهارراه دانش، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶، هتل بین‌المللی قصر

هتل بین المللی کوثر ناب

هتل بین‌المللی کوثر ناب از جمله بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد است. این هتل لوکس در فاصله نزدیکی از حرم امام رضا و در خیابان امیرالمومنین واقع شده است. از این رو گردشگران با اقامت در آن‌ می‌توانند تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بروند. هتل کوثرناب در نزدیکی پارک وحدت از مشهورترین پارک‌های مشهد که فضایی سرسبز و زیبا دارد واقع شده که‌ می‌تواند مکانی عالی برای پیاده روی صبحگاهی باشد. این هتل پنج ستاره دارای واحدهای اقامتی شامل سوئیت‌های امپریال، رویال، سوپریور، آپارتمان دوبلکس و استودیوسوئیت است که همگی مجهز به کامل‌‌ترین امکانات رفاهی مورد نیاز برای اقامت هستند. از دیگر امکانات این هتل مشهد‌ می‌توان به رستوران گردان، کافی‌شاپ، روف گاردن و سفره خانه و آلاچیق، سالن بیلیارد، بازی‌های رایانه ای، تفریحات آبی ، کلوپ‌های بازی‌های ایرهاکی فوتبال دستی و... اشاره نمود. این هتل دارای فروشگاه‌های متعدد و واحدهای تجاری مختلفی است که انواع کالاها و سوغات مشهد را ارائه‌ می‌دهند. از این رو‌ می‌توانید برای خرید سوغات مشهد به‌راحتی به آن‌ها مراجعه کنید.

آدرس: مشهد، بلوار وحدت، بین وحدت ۷ و۹، بلوار امیرالمومنین، هتل کوثر ناب مشهد

2

هتل هما 1 مشهد

این هتل از گروه هتل‌های هما و تنها هتل وابسته به هتلداری هایت سابق پیش از انقلاب در مشهد است. هتل هما 1 که در قلب مشهد واقع شده دارای دسترسی عالی به تمامی مراکز تفریحی، تجاری و جاذبه‌ها و اماکن دیدنی مشهد. این هتل پنج ستاره به تازگی بازسازی شده و با امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد‌ می‌تواند مکانی ایده‌آل برای اقامت در مشهد باشد. در این هتل چندین رستوران با فضایی شیک و دنج به نام‌های رستوران گل سرخ، رستوران چابک و رستوران تابستانی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود را با کیفیتی عالی و عطر و طعمی بی‌نظیر ارائه‌ می‌دهد.

آدرس: مشهد، منطقه ۱، بلوار احمدآباد،

هتل بزرگ پارک حیات

هتل بزرگ پارک حیات یا هتل طرقبه نیز از هتل‌های پرطرفدار و پنج ستاره مشهد است که دامنه رشته کوه بینالود قرار گرفته است. قرارگیری این هتل در منطقه ییلاقی و خوش آب وهوا طرقبه موجب شده در میان گردشگران جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. این هتل مجلل دارای ساختمانی چهار طبقه و ۳۲۰ واحد اقامتی است و از جمله اتاق‌های آن‌ می‌توان به اتاق‌ها یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو نفره و اتاق سه تخته اشاره نمود که به‌راحتی‌ می‌توانید هر یک از آن‌ها رزرو کنید. با توجه به اینکه این هتل مشهد در فاصله ۶ کیلومتری از شهر قراردارد دارای دسترسی مناسبی به مراکز و ۲۳ کیلومتر فاصله تا حرم مطهر است. این هتل زیبا و مجلل دارای چشم انداز فوق‌العاده‌ای به خیابان و دشت و کوه است و خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. هتل بزرگ پارک حیات مجهز به رستورانی با ظرفیت ۷۰۰ نفر، سالن ورزشی، نمازخانه، سونا، اینترنت در لابی، سرویس حرم، ترانسفر رفت با هزینه، استخر رایگان و سالن ماساژ است.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ بنزین گلستان

3

هتل روتانا

یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد که در حال ساخت است و به زودی افتتاح‌ می‌شود هتل روتانا است. این هتل پنج ستاره در زمینی به مساحت ۵۴۰۰ مترمربع ساخته شده و با توجه به اینکه مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده است از جدیدترین و پیشرفته‌‌ترین امکانات خدماتی و رفاهی برخوردار است. از این رو مسافران در آن‌ می‌توانند اقامتی راحت و لذت‌بخش را تجربه نمایند و به‌راحتی به حرم مطهر امام رضا (ع) دسترسی داشته باشند.

آدرس: مشهد، بلوار امام رضا، امام رضا ۵

رزرو هتل در مشهد با وب سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ

در این مطلب به معرفی برخی از بهترین و لوکس‌‌ترین هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره مشهد پرداختیم. اکثر این هتل‌ها از نزدیک‌‌ترین هتل‌های مشهد نزدیک حرم هستند و‌ می‌توانند انتخابی ایده‌آل برای ماه عسل باشند. البته پیش از هر اقدامی برای رزرو محل اقامت در مشهد باید به میزان بودجه و هدف خود از سفر توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین هتل را با توجه به موقعیت مکانی و امکانات آن رزرو کنید. جهت رزرو و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رزرو اتاق در یکی از برترین هتل‌های معرفی شده کافی است به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید. این مجموعه اتاق بهترین هتل‌های مشهد و سایر شهرهای کشور را با مقرون‌به‌صرفه‌‌ترین قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه‌ می‌دهد. از این رو‌ می‌توانید با اطمینان خاطر مقدمات سفر خود را با اسنپ تریپ فراهم کنید.