تعطیلی مدارس استان کردستان فردا 8 اسفند 1402؟

براین اساس و با عنایت به تصمیم فرمانداران مریوان و سروآباد، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه فعالیت کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمام دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی این ۲شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شروع به کار مدارس کامیاران با تاخیر

با توجه به برودت هوا و در راستای رفاه حال دانش آموزان، والدین و فرهنگیان و با تصمیم فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران کامیاران، فردا سه شنبه فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با تأخیر و راس ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد.

تاخیر در آغاز به فعالیت مدارس شهرستان سنندج

با موافقت فرماندار سنندج فردا سه‌شنبه هشتم اسفند فعالیت مدارس شهرستان سنندج در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستا با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

همچنین با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار دیواندره، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه فعالیت کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

تعطیلی مدارس مشهد امروز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ در نوبت عصر

تأخیر در شروع به کار مدارس سقز

با موافقت فرماندار ویژه شهرستان سقز و به علت برودت هوا و امکان یخبندان معابر، فردا سه شنبه فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.