افکارنیوز: امروز روز خوبی در محل کار نخواهید داشت، اگر با موضوع خاصی مواجه هستید باید بدانید که کمی تنش در این ارتباط خواهید داشت.

فروردین

امروز دیده جدیدی نسبت به مسائل کاری خود دارید. از این وضعیت برای اتمام کارهای نیمه تمام خود استفاده کنید و بد از آن کمی‌ خلاقیت به خرج داده و استراحت کنید.

پیش بینی روابط شما: احساس امنیتی که امروز راجع به ربطی‌ خود دارید بسیار خوب است. میتوانید این زمان به صحبت در باره گذشته و آینده‌ای که میتوانید با هم بسازید سپری کنید.

پیش بینی شغل شما: شانس امروز با شما یار است، به ندای‌ درونی خود اعتماد کنید و از هر موقعیتی که پیش می آید استفاده کنید.

اردیبهشت

امروز بسیار خوش اخلاق هستید و رویاهای زیادی در سر دارید. شاید بتوانید از این مساله برای به وجود آوردن یک اثر هنری و یا حتی تغییر دکوراسیون منزل یا محل کارتان استفاده. کنید.

پیش بینی روابط شما: انرژی بسیار زیادی در اطراف شما وجود دارد و زمان مناسبی برای مطرح کردن احساساتتان است. شاید خیلی‌ احساس رمانتیک بودن نکنید اما مطمئن باشید که امروز زمان مناسبی است تا فقط چند ساعتی‌ را با فرد مورد علاقهٔ خود صرف کرده و صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز از دست دیگران واقعا کلافه میشوید چون فکر می‌کنید که همکارانتان زیادی به خود مغرور هستند. در عین حل آنها نیز از این رفتار شما و حساسیت شما به سطوح آماده اند. سعی‌ کنید تعادل ایجاد کرده و با همه کنار بیایید.

خرداد

امروز از لحاظه فیزیکی‌ بسیار پر انرژی هستید. میتوانید از این نیرو برای انجام دادن کارهای بدنی مانند جا به جا کردن مبلمان و یا تعمیرات وسایل خانه استفاده کنید. البته میتوانید این انرژی را با ورزش کردن نیز خالی‌ کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز بنا بر دلایلی بسیار خواستنی شدید. فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانید رابطه خود را با گذراندن وقت با فرد مورد علاقه به ثبات برسانید.

پیش بینی شغل شما: جلسات کاری شما با موفقیت پیش خواهد رفت. امروز وقتش است تا همکاران یا رئیس خود را تحت تاثیر قرار دهید،

تیر

امروز بالاخره احساسات منفی که دارید تمام میشود و احساس بهتری می‌کنید و حتی شاید انجام یک کار خلاقانه کمک بیشتری بتواند به شما بکند. سعی‌ کنید بعد از ظهر خود را به ورزش کردن اختصاص دهید.

پیش بینی روابط شما: امروز یک نکتهٔ عجیبی‌ راجع به رابطه شما وجود دارد. احتمالا اطرفیانتان از رابطهٔ عاطفی جدیداً اطلاع دارند. اما هیچ اهمیتی به این موضوع ندهید و در عوض امروز با خریدن یک هدیه برای فرد مورد علاقه رمانتیک کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز فشار زیادی روی همکارانتان وجود دارد پس سعی‌ کنید کمی‌ انعطاف پذیر باشید تا مشکلی‌ پیش نیاید.

مرداد

امروز در سلامت کامل به سر می‌بارید. سعی‌ کنید این وضعیت فیزیکی‌ و روحی‌ را با قدم زدن در هوای آزاد حفظ کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز را با دوستانتان سپری کنید تا استرس و فشاری که تا به حال داشتید از بین برود. به علاوه امروز روز خوبی‌ برای پیدا کردن دوستان جدید است چون به احتمال بسیار زیاد اینها جزو افراد مهم زندگیتان خواهند شد.

پیش بینی شغل شما: تا زمانی‌ که خود واقعی‌ خود را به دیگران نشان می‌دهید و رو راست هستید، مطمئن باشید که موفق خواهید بود و پاداش‌های بسیاری دریافت خواهید کرد.

شهریور

بر خلاف آنچه که فکر می‌کنید شما استعداد هنری هم دارید، پس اگر چیزی را دیده‌اید که توانایی خرید آن را ندارید، میتوانید ساختنش را امتحان کنید!

پیش بینی روابط شما: گاهی اتفاقات کوچک در زندگی‌ معنای خاصی‌ دارند. اگر چه امروز اتفاق خاصی‌ در زندگیتان نمی‌افتد اما شما همینکه در چنین رابطه ایی هستید خوشحالید.

پیش بینی شغل شما: اگر در حال گول زدن مدیرتان بودید باید بدانید که این راز امروز بر ملا خواهد شد. پس خود را برای هر گونه عکس‌العملی از طرف او آماده کنید.

مهر

امروز روز خوبی‌ برای بیرون رفتن با قدم زدن در هوای آزاد است. سعی‌ کنید بعدازظهر را با دوستان خود سپری کنید.

پیش بینی روابط شما: اگرچه امروز برقراری ارتباط کمی‌ مشکل به نظر می‌رسد اما فرصت خوبی‌ است تا بتوانید خاطراتی خوب برای خود بسازید. امروز یک حالت نوستالژیک در روابطتان وجود دارد که میتواند بسیار خاطره ساز باشد. سعی‌ کنید امروز را با دوستان خود تقسیم کنید.

پیش بینی شغل شما: اگر شریطتان اجازه میدهد سعی‌ کنید امروز را مرخصی بگیرید چون روز بسیار سختی را درپیش خواهید داشت و تقریبا باهمهٔ اطرفیانتان در تنش خواهید بود.

آبان

از کنار نیامدن با یکی‌ از دوستان خود که حس جاه طلبی کمتری نسبت به شما دارد متعجب نشوید. از انرژی مجدد در فضای امروز استفاده کنید تا از راه‌های مختلف دیگری به اهداف خود برسید.

پیش بینی روابط شما: مطمئنا میتوانید با یک برنامه ریزی قبلی‌ کمال استفاده را از امروز داشته باشید. شاید سپری کردن اوقاتتان با یک دوست صمیمی‌ فکر بدی نباشد. دوستی‌ که بتوانید با او دربارهٔ گذشته صحبت کرده و تجدید خاطره کنید.

پیش بینی شغل شما: همکارانتان امروز تمامی‌ دروغ‌های مصلحتی شما را تشخیص میدهند و مشت شما باز خواهد شد، پس بهتر است که فقط به گفتن حقیقت اکتفا کنید چون در غیر این صورت با برخورد بسیار بدی از جانب مدیرتان رو به رو خواهید شد.

آذر

امروز زمان خوبی‌ برای انجام فعالیت‌های گروهی و لذت بردن از آنها است. حتی شاید بتوانید یک مهمانی کوچک گرفته و دوستان خود را برای یک شب نشینی دعوت کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر چه امروز چندان احساس رمانتیک بودن نمی‌کنید اما شاید بتوانید با تمام وجود به طرف مقابلتان اعتماد کرده و گرمای عشق را احساس کنید.

پیش بینی شغل شما: راهی‌ را که در پیش گرفته‌اید کاملا درست بوده و شما به هدفتان نزدیک میشوید. به تنش‌های خود در ارتباط با همکارانتان اهمیتی ندهید و نگذارید این‌ موجب اختلال در رسیدن به هدفتان شود.

دی‌

بهتر است که دوباره ورزش کردن را از سر بگیرید. این کار را با دقایق کم شروع کرده تا خسته نشوید. حتی فعالیتهای مانند پیاده روی یا یوگا نیز میتواند به سلامتتان کمک کند. ورزشی را به آن علاقه دارید انتخاب کنید تا حس خوبی‌ از انجامش به شما دست دهد.

پیش بینی روابط شما: امروز به نتایج بسیار جالبی‌ بر بار رابطه عاطفی خود می‌رسید. امروز بهترین فرصت برای شناخت یکدیگر است. احتیاج نیست که کار عجیبی‌ انجام دهید، فقط چند ساعتی‌ را با یکدیگر بگذرانید تا با روحیات هم بهتر آشنا شوید. این کار بسیار به نفع ربتتن خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: شاید از انتقاداتی که به شما میشود بسیار ناراحت و عصبانی‌ شوید. اما به جای جبهه گرفتن به انتقاد‌ها فکر کرده و از آنها استفاده مثبت کنید.

بهمن

رویاهای جاه طلبانه خود را تبدیل به واقعیت کنید و قدم مناسب را برای رسیدن به هدفتان بردارید. نترسید، هیچ اتفاقی‌ بعدی نمی‌افتد، به خود اعتماد کنید چون مطمئنا نمیخواهید که در آینده نچندان دور به گذشته خود نگاه کرده و حسرت بخورید.

پیش بینی روابط شما: دوستانتان انتظار دارند که شما آنها را در جریان مسائل خود قرار دهید. شاید امروز فرصت مناسبی باشد تا با آنها بیرون رفته و کمی‌ گپی بزنید.

پیش بینی شغل شما: شانس به شما رو کرده است. همکارانتان کاملا با شما موافق بوده و طرف شما را میگیرند. بسیار بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید طرف‌دار دارید.

اسفند

در برنامه ریزی برای یک پروژه جدید تردید نکنید. انرژی موجود در فضای امروز شما را در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند.

پیش بینی روابط شما: روز بسیار خوبی‌ را در پیش دارید چون فرصت این را دارید که احساست خود را در باره یک فرد خاص مورد برسی‌ مجدد قرار دهید. اگرچه که احساساتتان ثبات چندانی ندارند اما اصلا مهم نیست. برسی‌ دوباره یک رابطه همیشه کمک کنند خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: امروز روز خوبی در محل کار نخواهید داشت، اگر با موضوع خاصی مواجه هستید باید بدانید که کمی تنش در این ارتباط خواهید داشت. بهتر است که به جای صحبت کردن، به حرفهای همکارانتان گوش دهید چون بسیار تاثیر گذار خواهند بود.