به گزارش افکارنیوز، ۲ مرد به بهانه خرید خودروی اسپورتیج، جوان فروشنده را با خودشان همراه کردند اما در میانه راه او را به قتل رساندند تا بتوانند ماشینش را سرقت کنند.

این جنایت هولناک ۲۹مهرماه امسال رخ داد اما کسی از آن خبر نداشت تا اینکه مرد میانسالی به کلانتری ۱۲۹تهران رفت و مدعی شد که پسر ۲۷ساله‌اش به نام بهنام گم‌ شده است. او گفت: یک روز قبل برای فروش خودروی اسپورتیج، آگهی دادیم و همان روز ۲مرد جوان به مقابل خانه‌ام آمدند تا ماشین را بخرند.

آنها بعد از اینکه ماشین را دیدند، گفتند که از آن خوششان آمده و ۲۰۰هزار تومان به‌عنوان ودیعه پرداخت کردند و قرار شد روز بعد و پس از سند زدن، همه مبلغ معامله را بپردازند.

حدود ساعت ۸:۳۰امروز(۲۹مهرماه) آنها بار دیگر به مقابل خانه‌ام آمدند و همراه پسرم سوار ماشین شدند تا به دفترخانه بروند. دقایقی بعد وقتی با بهنام تماس گرفتم، او گفت که در اتوبان یادگار و در حال رفتن به سمت دفترخانه هستند و تلفن قطع شد. بار دیگر که تماس گرفتم یکی از خریدارها تلفن او را جواب داد و گفت: پسرت در حال رانندگی است و دیگر زنگ نزنید. تعجب کردم و نگران شدم.

برای همین باز هم تماس گرفتم اما این بار گوشی خاموش بود. پس از آن دیگر از پسرم خبری نشد و من که وحشت کرده بودم تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس خبر دهم. با اطلاعاتی که این مرد در اختیار پلیس قرار داده بود تحقیقات برای شناسایی ۲خریدار آغاز شد.

با توجه به اینکه خبری از بهنام نبود، این احتمال وجود داشت که خریداران برای سرقت خودرو او را به قتل رسانده باشند. بنابراین تحقیقات با حساسیت بیشتری ادامه یافت و کارآگاهان با پیگیری‌های تخصصی توانستند یکی از خریداران به نام سجاد، ۲۳ساله را شناسایی کنند.

وقتی عکس این پسرجوان در اختیار پدر بهنام قرار گرفت، او سجاد را شناخت و گفت که وی یکی از خریداران بوده است. بنابراین دهم آبان‌ماه سجاد دستگیر شد و به اداره آگاهی تهران انتقال یافت. او مدعی شد که از سرنوشت جوان گمشده خبر ندارد و نمی‌داند که چه بلایی سر وی آمده است.

پسر جوان گفت: من در خرید ماشین نقشی نداشتم و برای نفر دیگر که در کار خرید ماشین‌های مدل بالا بودند کار می‌کردم. من آنها را به مناطق شمال تهران و مقابل خانه افرادی که قصد فروش ماشینشان را داشتند می‌بردم و حدودا یک‌ماه بود که این کار را انجام می‌دادم.

آنها در این مدت ماشین‌های زیادی را دیدند اما علاقه به خرید آنها نداشتند تا اینکه با دیدن یک خودروی اسپورتیج برای خرید آن با فروشنده وارد مذاکره شدند و پس از آن هم دیگر آنها را ندیدم.

ادعاهای سجاد خیلی زود رنگ‌باخت و او که می‌دید قادر نیست پلیس را گمراه کند در نهایت به سرقت خودروی اسپورتیج و قتل بهنام اعتراف کرد.

وی گفت: با همدستی یکی از دوستانم به نام نیما این کار را انجام دادیم. ما به بهانه خرید ماشین، با فروشنده قرار گذاشتیم و همراه او سوار ماشین شدیم تا به دفترخانه برویم اما در بین راه وی را خفه کردیم و ماشینش را دزدیدیم. پس از آن هم جسد او را در بیابان‌های اطراف گرمسار به آتش کشیدیم.

با اعترافات هولناك سجاد، همدستش نيما نيز دستگير شد و به جنايت اعتراف كرد. سرهنگ محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: بعد از اعترافات صريح متهمان به جنايت، براي هردوي آنها قرار بازداشت صادر شد و جستوجو براي پيدا كردن جسد قرباني ادامه دارد.