عیادت گلدیران از کودکان بیمار

نمایندگان شرکت تهویه گلدایران به عیادت کودکان بیمار رفتند و درطی اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی شرکتی، اقدام به اهداء 4 دستگاه تصفیه هوا مدل آکوا به بخش های مختلف بیمارستان فوق تخصصی کودکان مفید نمودند. دستگاه های اهدایی دارای ویژگی تصفیه هوا از نظر باکتری، ویروس و گردو غبار بوده  و دارای رطوبت ساز می باشد. بخش مددکاری بیمارستان مفید ضمن انجام هماهنگی های لازم، دستگاه های اهدایی را بر اساس میزان نیاز به بخش های لنفولوژی، گوارش و ICU اهداء نمودند.

 

در مراسم اهدای دستگاهها نمایندگان سازمان های مشارکت کننده طرح در این جلسه حضور یافتند. هدف از برگزاری برنامه آشنایی، ایجاد زنجیره ارتباطی و تعامل موثر بین مشارکت کنندگان بوده است. همچنین در این جلسه گفتگو پیرامون همکاری های آتی صورت گرفت.

در همین راستا مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 3 اقدام به مذاکره، برنامه ریزی و اجرای طرح مسئولیت اجتماعی شرکتی با عنوان "هوای منو داشته باش" نمود. مشارکت کنندگان در این طرح معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3، شرکت تهویه گلدایران، بیمارستان تخصصی کودکان مفید و سازمان مردم نهاد شهر امید پارس را تشکیل دادند.

 

هدف از اجرای طرح، ترویج مسئولیت پذیری شرکتی در بخش های دولتی و غیردولتی و بهبود فضاهای درمانی ویژه کودکان و در نهایت گسترش روحیه مشارکتی و کارگروهی بین بخشی بوده است.

 

لازم به توضیح است مسئولیت پذیری اجتماعی چهارچوبی اخلاقی است برای هر فرد یا سازمان، تا با حساسیت در مورد مسایل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و محیط زیستی رفتار نماید. تلاش برای انجام مسئولیت اجتماعی به افراد، سازمان ها و دولت ها کمک می نماید تا نقش و تاثیر مثبتی در توسعه یک جامعه داشته باشند.