راهکارهایی جالب برای خوشگذرانی بدون خرج کردن پول

همه ما مشکلات مالی خودمان را داریم. مهم نیست که چقدر پس انداز کنیم یا چقدر درآمد داشته باشیم، همیشه بیشتر می خواهیم و همیشه چیزی وجود دارد که برای رسیدن به آن پول کافی نداریم. اما چطور می توان بدون پول زندگی کرد؟ مسلماً برای نیازها روزمره مانند آب، برق، گاز و.. به پول نیاز داریم. اما آیا برای زندگی کردن و خوش بودن هم پول از ملزومات است؟ ما در ادامه این مطلب برای شما پیشنهاداتی را مطرح خواهیم کرد که می توانید با آنها بدون صرفه هزینه، اوقات خوشی داشته باشید. با ما همراه باشید.

  1. خواندن

اگرچه که خواندن کتاب یک راه عالی برای به روز ماندن است، اما کتاب نه. روزنامه های محلی و نشریات محلی آنلاین بخوانید. بسیاری از تقویم ها لیستی از حوادث و اتفاقات روز را در خود جای داده اند، خواندن این رویدادها سرگرم کننده است. در هنگام جستجوی مقالات آنلاین، کلمه "رایگان" را اضافه کنید.

  1. شب هنگام فیلم ببینیند

اگر دوست ندارید بیرون بروید، دوستان خود را دعوت کنید و میزبان یک فیلم خوب و یک غذای مختصر باشید. اگر می خواهید یک روز کامل متفاوت داشته باشید، یک سریال انتخاب کنید و بصورت ماراتن، پشت هم ببینید. اگر هم که فیلم باب میل شما نیست، برنامه یک شب با بازی را بسازید.

  1. بیرون بروید

دوچرخه خود را بردارید و برای گشت و گذار به بیرون بروید. اگر دوچرخه ندارید، کتانی خودتان را بپوشید و برای پیاده روی به بیرون بزنید. این فعالیت ها نه تنها برای سلامت بدن شما مفیدند، بلکه استرس را کاهش میدند، حالت روحی شما را بهبود میدهند و از همه مهمتر رایگان اند.

  1. داوطلب شوید

برای موسسه خیریه یا سازمان های محلی داوطلب شوید. براساس تحقیقات روانشان اجتماعی Jorge A. Barraza، زمانی که مردم کارهای خیرخواهانه انجام میدهند، 47 درصد بیشتر اکسیتوسین (هورمون احساس خوبی) در مغزشان آزاد می شود.

  1. به جستجوی گنج بروید

حتی اگر قصد خرید چیزی را ندارید، به فروشگاه های فروش اجناس قدیمی بروید. به مغازه های عتیقه فروشی بروید و یا در خانه خود آنلاین جستجو کنید. شما هرگز نمیدانید یک عتیقه چقدر ارزش خواهد داشت، مگر آنکه آن را برای خودتان بگیرید. اگر چیز مورد علاقه تان را پیدا نکردید، آنها را در ذهن خودتان بسازید.

  1. یاد بگیرید

بسیاری از شهرها دارای موزهایی با اجازه بازدید عمومی است که در روزهای خاص رایگان هستند. در صورتی که در نزدیکی شما چنین موزه هایی هست، به همراه دوستان خود به آنجا بروید و چیزهای جدید یاد بگیرید.

  1. کشف کنید

هنگامی که به چیزی شک دارید، کشف کنید. به مرکز شهر بروید و فقط راه بروید. شاید شاهد یک رویداد رایگان، جشنواره یا نمایشگاهی بودید. احتمالاً می توانید از این رویدادها یک عکس عالی برای اکانت اینستاگرام خود شکار کنید.