نکات کلیدی در تبلیغات مجازی و محیطی

امروزه با توجه به گسترش فضای کسب و کار و افزایش هزینه های تبلیغات آشنایی با روش‌های مختلف تبلیغاتی و استفاده از بهترین شیوه تبلیغات برای کسب و کار خود می توانید از هزینه های اضافی و بازدهی پایین هر کمپین تبلیغاتی جلوگیری کرد وبایک برنامه تبلیغاتی مناسب و دقیق اهداف خود را محقق کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

با توجه به شرایط امروزی می توان کمپین های تبلیغاتی را به دو دسته تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات در فضای محیطی تقسیم کرد که جداگانه به هر کدام می پردازیم.

تبلیغات مجازی

در این روش کمپین تبلیغاتی متمرکز بروی فضای مجازی خواهد بود. که التبه با یک استراتژی مناسب و برنامه دقیق می توان به اهداف مشخص خود رسید. در ادامه سه روش متداول برای تبلیغات در فضای مجازی را به شما پیشنهاد خواهیم داد

1 - تبلیغات در شبکه های اجتماعی

کمپین تبلیغاتی شما می تواند از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام  و ...  برای معرفی محصول یا خدمات خود استفاده نماید.

این نوع کمپین تبلیغاتی بیشتر مناسب کسب و کارهای می باشد که خدمات یا فروش آنها محدود به یک منطقه نباشد. و امکان ارائه خدمات یا فروش به محدوده گسترده تری را داشته باشند.

 پس این نوع کمپین تبلیغاتی مناسب بستر های فروش آنلاین و کسب کار های که می تواند خدمات خود را به مناطق مختلف ارئه دهند مناسب  می باشد.

در این کمپین می توان از طراحی مسابقات تا تبلیغ در پیج ها و کانال های دیگر استفاده کرد که باید قبل ایجاد کمپین هدف از ایجاد این نوع تبلیغ را مشخص شود که به عنوان مثال این تبلیغ با چه هدفی ایجاد شده است و پس از پایان کمپین تبلیغاتی آیا توانسته است اهداف خود را محقق کند یا خیر.

از مهم ترین شاخص های موفقیت در کمپین های تبلیغاتی این است که بتوان آن را اندازه گیری کرد

2- تبلیغ در گوگل

شما می توانید از تبلیغات گوگل که در زمان سرچ کلمه مورد نظر شما انجام می شود استفاده نمائید و تبلغ خود را نمایش دهید و در ازای هر کلیک مبلغی را به گوگل پرداخت کنید.

این نوع تبلیغ یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی می باشد که به فروش محصول یا خدمات شما کمک خواهد کرد .

که البته نیاز به یک بستر نرم افزای مثل وب سایت یا اپلیکیشن دارد تا مخاطب به آن هدایت شود.

3- بنر های تبلیغاتی

شما می توانید به  سفارش بنر های تبلیغاتی در سایت های پر بازدید  بپردازید که البته نیازمند یک  برنامه کامل دقیق می باشد که مانند کمپین  تبلیغاتی در شکبه های اجتماعی اهداف آن باید مشخص شود.

نکات کلیدی تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی را می توان یکی دیگر از روش های مفید برای افزایش فروش و خدمات معرفی کرد که با هزینه کمتر و متمرکز تر بروی مشتریان منطقه ای یک کسب کار تاثیر خواهد داشت که در زیر به معرفی آن می پردازیم.

چاپ تراکت

یکی از رایج ترین روش های تبلیغات محیطی را می توان چاپ تراکت ذکر کرد که برای معرفی یک محصول یا خدمات استفاده می شود.

این روش مناسبی برای معرفی یک کسب کار می باشد در این روش نوشته ها و تصاویر توسط یک طراح گرافیک طراحی شده و بروی کاغذ در سایز های مختلف چاپ می شود  و سپس در منطقه مورد نظر شما پخش خواهد شد .

طراحی و انتخاب کلمات کلیدی مناسب، یکی از اصلی ترین نکات موفقیت در این تبلیغ می باشد

چاپ پوستر

این روش تبلیغاتی نیز مانند چاپ تراکت می باشد و تفاوت این محصول در سایز آن است که در سایز های بزرگ  قابل چاپ خواهد بود . این روش تبلیغاتی برای کسب کار های کوچک توصیه نمی شود و بیشتر در زمان انتخابات دیده می شود.

چاپ بروشور

یکی از کامل کننده ترین قسمتهای هر برنامه تبلیغاتی چاپ بروشور می باشد این محصول می تواند اطلاعات دقیق تری از خدمات و محصول شما در اختیار مشتری قرار دهد.

شاید برای شما سوال شود که تفاوت تراکت و بروشور چیست؟

 باید به این موضوع اشاره کنیم که چاپ تراکت جنبه تبلیغاتی دارد و چاپ بروشور بیشتر جنبه اطلاع رسانی در مورد یک خدمات و یا یک محصول را دارد.

چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت یکی از اساسی ترین محصول های تبلیغاتی  هر کسب کاری می باشد که در حقیقت راه ارتباطی شما با مشتریانتان خواهد بود البته در نظر داشته باشید.

  این محصول فقط وظیفه اطلاع رسانی راه های ارتباطی شما با مشتریان را خواهد داشت و به اشتباه از کلمات تبلیغاتی بروی آن باید پرهیز کنید.

 برای تبلیغات کسب کار خود باید از تراکت استفاده کنید.

111

پیشنهاد برای نیاز های تبلیغات محیطی شما

ما به شما برای رفع نیاز های تبلیغاتی خود  چاپ دانا را پیشنهاد می دهیم این مجموعه با  فروش آنلاین این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید سفارش های چاپ و حتی سفارش ها طراحی خود را از سراسر کشور انجام دهید.

طراحی به صورت آنلاین

شما می توانید از سامانه سفارش طراحی چاپ دانا علاوه بر سفارش چاپی خود سفارش طراحی نیز هم زمان ثبت کنید و طراحی شما توسط طراحان با استعداد و با تجربه چاپ دانا انجام شود و پس از تائید طرح توسط شما چاپ شود.

این مجموعه با داشتن دستگاه های بروز و ارائه خدمات با قیمت مناسب و البته کیفیت عالی می تواند شما  را در رفع نیاز های تبلیغاتی خود از جمله چاپ سربرگ و چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ فاکتور و... یاری نماید.

امیداور هستیم این مقاله برای شما مفید بوده و در ضمن به پاس قدرانی شما می توانید از کد تخفیف زیر از تخفیف 8% محصولات چاپ نیز استفاده کنید

کد تخفیف : maghaleh