با یادگیری و آموزش فتوشاپ به چه مواردی مسلط می شویم؟

یکی از اصلی ترین نرم افزار های که می توان با یادگیری آن به کسب درآمد فکر کرد، فتوشاپ است. فتوشاپ نرم افزاری فوق العاده برای ویرایش و ساخت تصاویر گوناگون است که مطمئنا تا حدی با آن آشنایی دارید. افراد از حدود سی سال قبل که از این برنامه رونمایی شد، سعی کردند تا استفاده های مختلفی از این برنامه داشته باشند. همین اتفاق نیز رخ داد و اکنون فتوشاپ در ردیف نخست برترین برنامه های دنیا قرار دارد.

حال در صورتی که شما هم می خواهید از مزایای گوناگون برنامه فتوشاپ با خبر شوید و اصلا بدانید که چرا باید آموزش های مربوط به آن را فرا بگیرید، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید. در واقع امروز می خواهیم به مهم ترین مزایای این نرم افزار اشاره داشته باشیم. اگر مقالات گذشته ما را مطالعه نکرده اید، توصیه می کنیم حتما سری به آن ها بزنید.

از مهم ترین مزیت های آموزش فتوشاپ این است که: امکان ساخت تصاویر، پوستر ها، جلد نشریات، بیلبوردهای موجود در خیابان ها، تیترراژ برخی از فیلم ها، ساخت بعضی نرم افزار ها و ... را به شما می دهد. بنابراین در نگاه اول، متوجه می شویم که این برنامه چه امکانات فوق العاده ای را در اختیار ما قرار می دهد. حال می خواهیم کمی این مسئله را باز تر کنیم.

شما با استفاده از فتوشاپ قادر هستید تا تصاویری را برای خود طراحی کرده و آن ها را به دوستان، خانواده و یک شرکت بدهید و آن ها را خوشحال کنید. در صورتی که برای یک کسب و کار فعالیت می کنید، با استفاده از این برنامه می توانید به کسب درآمد نیز فکر کنید. کافی است که به ازای هر پروژه ای که به آن ها تحویل می دهید، مبلغی را از آن ها دریافت نمایید.

71

در حال حاضر افراد زیادی هستند که مبالغ بسیار بالایی را از شرکت های مهم دریافت می کنند. دلیل آن هم این است که این عزیزان بسیار کاربلد هستند و زیر و بم این برنامه را می دانند. شاید نیاز باشد که ماه ها روی این برنامه وقت بگذارید، اما در نهایت می توانید به بهترین و شیرین ترین نتایج دست پیدا کنید. پس نتیجه می گیریم که هر چه کار شما در این زمینه بهتر باشد، فرصت هایی طلایی و جذابی نصیبتان خواهد شد.

قابلیت تلفیق چند تصویر در برنامه فتوشاپ برایتان فراهم است. با همین ابزار، می توان پروژه هایی خارق العاده را به وجود آورد. یکی دیگر از قابلیت های فتوشاپ این است که تصاویر متحرک به وسیله آن ساخته می شود. این تصاویر که به اصطلاح گیف نامیده می شوند، این روز ها سهم به سزایی در سرگرم کردن و یا پیشرفت در کسب و کار ها دارند.

برخی از تصاویر واقعی که شگسته شده اند یا مشکلاتی برایشان پیش آمده است، به وسیله فتوشاپ ترمیم می شوند. شاید باور چنین جمله ای سخت باشد، اما کافی است که جست و جویی در گوگل داشته باشید و متوجه این پروژه های در پلتفرم هایی نظیر یوتیوب شوید. جالب است بدانید که حتی اگر تصاویر سیاه و سفیدی را در اختیار داشته باشید، به وسیله فتوشاپ به تصاویر رنگی تبدیل خواهند شد. ترفند ها و ابزارگوناگونی در این زمینه در برنامه فتوشاپ به چشم می خورند که شاید بد نباشد سری به آن ها بزنید.

72

بعضی از تصاویر کیفیت چندانی ندارند و دارندگان آن ها از این بابت ناراضی هستند. شما قادر هستید تا کیفیت را مجددا به این تصاویر باز گردانید و این کار به وسیله فتوشاپ امکان پذیر خواهد بود. البته انجام این کار چندان آسان نیست و شاید ساعت ها باید برای آن وقت بگذارید. اگر به سیت های ایرانی یا خارجی مراجعه کنید، متوجه قالب های سایت بسیار جالبی می شوید. خوب است بدانید که این قالب ها عمدتا با همین نرم افزار طراحی می شوند.

در پایان لازم به ذکر است که امور دیگری همچون طراحی و ساخت بنر ها و پوسته های گوناگون نیز به وسیله فتوشاپ صورت می گیرد. از این بنر ها می توان در تبلیغات مجازی و حقیقی استفاده کرد و در دراز مدت به سود خوبی هم دست پیدا کرد. پس یادگیری فتوشاپ برای بسیاری از افراد و به خصوص آن هایی که کسب و کاری را در دنیای اینترنتی و یا غیر اینترنتی دارند، لازم خواهد بود. فتوشاپ دنیایی پیچیده است، اما می تواند به مسیری لذت بخش برای هر فردی تبدیل شود.