سیمای زرند بروز ترین و جامع ترین پایگاه خبری در شهرستان زرند

شهرستان زرند بیش از 140 هزار نفر جمعیت دارد، که پایگاه خبری سیمای زرند با مدیریت احمدرضا ملکی بابهویزی به عنوان بروز ترین پایگاه خبری در این شهرستان فعالیت می کند.

این مجموعه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره ثبت 88557 می باشد.

رسانه خبری سیمای زرند قریب یک سال است در شهرستان زرند از تاریخ هفدهم مردادماه 1399 فعالیت خود را با صاحب امتیازی حسن ملکی بابهویزی آغاز کرده است.

کارمندان این رسانه دارای تخصص های لازم در حوزه های ارتباطات، عکاسی، نویسندگی، خبرنگاری، گرافیک و... می باشند.

احمدرضا ملکی بابهویزی مدیر مسئول این رسانه متولد سوم فرودین 1377 از شهرستان زرند می باشد.

2

وی در حال حاضر دانشجو رشته عکاسی در شهرستان کرمان است و به عنوان خبرنگار و عکاس خبری فعالیت می کند.

احمدرضا ملکی قریب بر 8 سال در حوزه رسانه زرند فعالیت می کند و در این مدت با خبرگزاری های تسنیم، ایسنا، مهر و روزنامه همشهری فعالیت داشته است.

3

شهرستان زرند یکی‌ از قطب های خبری استان کرمان در سال های اخیر به شمار می رود و سیمای زرند نیز دستاورد بروز این حوزه از زمان تاسیس یعنی سال 1399 می باشد.

وب سایت https://simayezarand.com زیر نظر پایگاه خبری سیمای زرند فعالیت می کند.

سیمای زرند در حال حاضر در اینستاگرام با آیدی https://www.instagram.com/SIMAYEZARAND فعالیت میکند و بیش از 20 هزار کاربر دنبال کننده دارد.

کارهای گرافیکی رسانه خبری سیمای زرند را در این مدت یک ساله سید مهدی صمدانی که متولد 1375 از زرند می باشد انجام داده است.

4

این رسانه در سال اخیر باعث ارتقا حوزه فرهنگ و خبر این شهرستان شده و بیش از 25 هزار کاربر فعال دارد، که این موضوع این رسانه را به یکی از بزرگترین پایگاه های خبری و محلی استان کرمان تبدیل کرده است.

سیمای زرند بروزترین رسانه در حوزه عکاسی، فیلمبرداری، گزارش، گویندگی، خبری و... در زرند می باشد.

احمدرضا ملکی جوان خلاق زرندی خبرنگار و مدیر مسئول این رسانه می باشد و‌ طی سال های اخیر دبیر برگزاری جشنواره های میراث فرهنگی زرند، همایش های شاد، ورکشاپ های عکاسی و خبری، ویژه برنامه های مذهبی و... بوده و در زرند از او به عنوان نخبه عرصه خبر نام می برند و به وی لقب پادشاه و شاهزاده خبر زرند را داده اند.