هتل های میدان امیرکبیر کیش

مسافران زیادی در همه ایام سال به کیش سفر می‌کنند و کیش نیز با تفریحات و دیدنی‌های بی‌نظیر، اوقات خوشی را برای میهمانان خود رقم می‌زند. با‌توجه‌به تعداد بالای مسافران، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متفاوتی هم در کیش وجود دارد که قدرت انتخاب خوبی را به مسافران می‌دهد. در ادامه این‌مطلب می‌خواهیم درباره تعدادی از هتل‌های میدان امیر‌کبیر کیش صحبت کنیم.

انتخاب هتل یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید قبل از سفر برای آن، وقت گذاشته و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند چون زمان کمی از سفر و حتی برای خواب از هتل استفاده می‌کنند، پس کیفیت هتل در سفر آن‌ها تاثیر زیادی ندارد.

باید با قطعیت بگوییم که این‌تصور غلط است و کیفیت هتل تاثیر مستقیم و زیادی بر سفر شما خواهد داشت. سفر به کیش سفری فشرده و پر از تفریحات هیجان‌انگیز است که برای همه آن‌ها باید وقت و انرژی داشته باشید. پس برای انتخاب هتل وقت بگذارید و بهترین هتل ممکن را برای خود انتخاب کنید.

41

هتل داریوش کیش

یکی از هتل‌های لوکس و محبوب کیش که مسافران و تور‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند، هتل داریوش کیش است. هتل پنج‌ستاره داریوش با معماری خیره‌کننده و جذاب خود، چشمان بسیاری از مسافران را به خود جذب می‌کند و شما را به یک مهمانی تاریخی دعوت می‌کند.

هتل علاوه‌بر معماری زیبا، ویژگی‌های مثبت بسیاری دارد که رضایت مسافران را به بهترین شکل جلب می‌کند. هتل سعی کرده تا امکانات روز دنیا را به بهترین شکل، به میهمانان خود عرض کند. خدماتی که در هتل ارائه می‌شوند لایق نام پنج‌ستاره هتل هستند و تا آن‌جا که نظرات کاربران قبلی نشان می‌دهد، اکثریت مسافران از هتل رضایت کامل داشته‌اند. کارکنان هتل نیز آموزش دیده و با رفتار خوب خود بهترین محیط را برای آسایش مسافران فراهم می‌کنند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه تفاوت عمده هتل داریوش با دیگر هتل‌های کیش بگوییم باید تاکید زیادی روی معماری و نما‌های آن داشته باشیم. اگر‌چه خدمات هتل درجه یک هستند ولی این‌موضوع حتی باعث شده بسیاری از مسافران برای بازدید از سازه‌های زیبای هتل، به آن‌جا مراجعه کرده و هتل داریوش را برای اقامت انتخاب کنند.

هتل فلامینگو کیش

در بالا درباره هتل داریوش کیش علی بابا صحبت کردیم. یکی از هتل‌های میدان امیرکبیر کیش، هتل فلامینگو است. هتل فلامینگو در بلوار دریا قرار دارد و در چهار طبقه ساخته شده است. هتل فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرده اما برای رفاه بیشتر میهمانان، در سال 1395 بازسازی خوبی روی هتل انجام شده است.

هتل چهار‌ستاره فلامینگو موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و به بسیاری از مکان‌های مهم در کیش دسترسی خوبی را فراهم می‌کند. اگر دوست داشتید برای غذا در هتل باشید، رستوران هتل با طبخ بهترین غذا‌های ایرانی و فرنگی در خدمت شما خواهد بود.

هتل ایران کیش

هتل پنج‌ستاره ایران کیش، دو برج هفت‌طبقه است که در طبقات یک و هفت به هم وصل هستند. هنگامی که می‌خواهید اتاق خود را رزرو کنید، باید یکی از دو نوع هتل‌های رو به دریا یا رو به جزیره و پارک شهر را انتخاب کنید.

هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی هم دارد که در‌‌کنار خدمات و امکانات آن فرصت ویژه‌ای را برای مسافران فراهم کرده است. مراکز خرید مروارید و سارینا تا هتل فاصله کمی دارند و علاقه‌مندان به خرید به‌راحتی امکان دسترسی به آن‌ها را خواهند داشت.

هتل مریم کیش

هتل چهار‌‌ستاره مریم یکی از هتل‌های محبوب جزیره کیش است که روبه‌روی شهر‌بازی کیش قرار دارد. این‌هتل رسما از 1392 به بهره‌برداری رسیده و آماده پذیرایی از میهمانان جزیره است. دسترسی به بسیاری از مراکز تفریحی و خرید از هتل بسیار آسان است و شما با پیاده‌روی نیز امکان مراجعه به بسیاری از نقاط را خواهید داشت.

42

دیگر هتل‌های میدان امیرکبیر کیش

هتل‌های دیگری نیز در اطراف میدان امیرکبیر کیش هستند و برای اقامت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. تعدادی از این‌هتل‌ها عبارت‌اند از:

  • هتل صدف کیش
  • هتل آریان کیش
  • هتل جام‌جم کیش
  • هتل پارس نیک کیش
  • هتل لوتوس کیش
  • هتل تماشا کیش
  • هتل آنا کیش

برای رزرو و مشاهده اطلاعات هتل‌ها به سایت علی بابا مراجعه کرده و نام هر‌یک را در قسمت هتل‌ها جستجو کنید.

کلام آخر

مسافرانی زیادی هر‌ساله به کیش سفر می‌کنند و این‌موضوع باعث شده تا هتل‌های متنوع و فراوانی در این‌جزیره وجود داشته باشند. انتخاب هتل مناسب یکی از اصلی‌ترین موارد برنامه‌ریزی برای سفر است. اگر دوست دارید در اطراف میدان امیرکبیر کیش اقامت داشته باشید، حتما این‌مقاله را مطالعه کنید.

ما در این‌مطلب تعدادی از هتل‌های اطراف میدان امیرکبیر را توضیح داده‌ایم. برای رزرو هم می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کرده و با جستجویی مانند هتل داریوش کیش علی بابا به صفحه رزرو نهایی هدایت شوید.