بهترین ردیاب‌های جی پی اس مخفی برای خودرو

اتومبیل‌هایی که ایمنی بالایی ندارند، طعمه خوبی برای سارقان باشند. دزدها به‌راحتی در خودروهایی مثل پراید و پژو را باز می‌کنند و کل خودرو یا برخی لوازم جانبی آن‌ها را به سرقت می‌برند. تا به امروز شرکت‌های خودروسازی کار خاصی برای افزایش ایمنی خودروها نکرده‌اند. اما صاحبان اتومبیل نمی‌توانند نسبت به امنیت خودرو بی‌توجه باشند. آن‌ها برای تامین امنیت اتومبیل خود از وسایلی مثل دزدگیر، قفل فرمان و پدال کمک می‌گیرند. از همه مهم‌تر نصب جی‌پی‌اس خودرو است که می‌تواند امنیت اتومبیل شما را تا حد زیادی تامین کند. در این مطلب در مورد بهترین ردیاب‌های جی‌پی‌اس مخفی برای خودرو توضیح می‌دهیم.

یک جی‌پی‌اس خودرو خوب و مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

قبل از این‌که برای خرید ردیاب یا دستگاه جی‌پی‌اس مخفی اقدام کنید باید ویژگی‌های یک دستگاه خوب را بدانید. قیمت جی ‌پی ‌اس خودرو هم با توجه به ویژگی‌ها و امکانات مختلف آن، متفاوت است. بهترین جی‌پی‌اس خودرو ویژگی‌های متنوعی دارد:

  • جی‌پی‌اس خودرو باید دقت بالایی داشته باشد و همه مسیرهای طی‌شده را با جزئیات روی نقشه به شما نشان دهد.
  • به وجود پشتیبانی و گارانتی طولانی‌مدت هنگام خرید و نصب جی‌پی‌اس خودرو توجه کنید.
  • بهترین جی‌پی‌اس خودرو ردیابی است که حافظه داخلی بالایی داشته باشد.
  • هنگام خرید جی‌پی‌اس کوچک ارزان یا گران به مدت زمان نگهداری شارژ دقت کنید. جی‌پی‌اس‌‌های خودروی استاندارد قابلیت نگهداری شارژ زیادی دارند.
  • جی‌پی‌اس خودرو استاندارد، پیام‌ها را به موقع ارسال می‌کند.
  • یکی از ویژگی‌های جی‌پی‌اس خودرو خوب، قابلیت افزودن سنسورهای جدید به دستگاه است. سنسورهایی مختلفی براساس درخواست کاربران روی جی‌پی‌اس‌ها قابل نصب هستند. یک جی‌پی‌اس مناسب باید قابلیت نصب سنسورهایی مثل دما، سوخت، وزن و شوک را داشته باشد.
  • یک ردیاب خودرو مناسب به هشدار SOS مجهز است. راننده در شرایط اضطراری می‌تواند فقط با فشار دادن یک دکمه برای 3 نفر از دوستان خود درخواست کمک ارسال کند.
  • بهترین ردیاب‌های جی‌پی‌اس مخفی برای خودرو باید قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور را داشته باشند.
  • یک جی‌پی‌اس مناسب به قابلیت شنود داخل کابین مجهز است.
  • دستگاه جی‌پی‌اس مخفی باید به قابلیت تعیین محدوده مجهز باشد. این ویژگی به صاحب اتومبیل امکان می‌دهد برای خودرو یک محدوده مشخص تعیین کند. اگر خودرو به هر دلیلی از محدوده مشخص خارج شود، صاحب خودرو پیامک دریافت می‌کند و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

شما می‌توانید از بین ویژگی‌های جی‌پی‌اس خودرو، خصوصیات مورد نظر خود را مشخص کنید و برای خرید ردیاب آن‌ها را مدنظر قرار دهید.

21

بررسی عوامل موثر در تعیین قیمت جی‌پی‌اس خودرو

انواع جی‌پی‌اس خودرو با کیفیت‌‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند. عوامل مختلفی روی قیمت ردیاب ماشین تاثیر دارند. تعدادی از مهم‌ترین عوامل عبارتند از:

  • برند و کارخانه سازنده روی قیمت جی‌پی‌اس خودرو موثر است. ردیاب‌های تولید شده در کارخانه‌های متفرقه و کم‌کیفیت قیمت پایین‌تری دارند. جی‌پی‌اس‌های ساخته شده در کارخانه‌های معتبر و شناخته‌شده، گران‌تر و البته باکیفیت‌تر هستند.
  • ردیاب‌های خودرو متصل به سرورهای قوی قیمت بیشتری دارند. برخی جی‌پی‌اس‌هایی که در سایت‌های معتبر عرضه می‌شوند، به سرورهای قوی‌تری متصل هستند و خدمات دقیق و دست‌اولی ارائه می‌دهند. این ردیاب‌ها مطمئن‌تر هستند و قیمت بیشتری هم دارند.
  • نوع ردیاب روی قیمت نهایی آن موثر است. ردیاب‌های آهن‌ربایی قوی از ردیاب‌های سیمی گران‌تر هستند.
  • ضمانت و پشتیبانی روی قیمت نهایی ردیاب تاثیر دارد. ردیاب‌هایی که ضمانت معتبر و پشتیبانی قوی دارند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
  • مدت نگهداری شارژ باتری ردیاب، از عوامل تاثیرگذار روی قیمت نهایی آن است. اگر به لیست قیمت ردیاب خودرو توجه کنید، متوجه خواهید شد که جی‌پی‌اس‌هایی با باتری‌های قوی قیمت‌های بالاتری دارند.
  • اگر امکان شنود ردیاب برایتان مهم است، باید مبلغ بیشتری هنگام خرید بپردازید. این ویژگی هنگام سرقت اتومبیل بسیار مهم است و سرنخ‌های زیادی دست پلیس و صاحب اتومبیل می‌دهد.
  • ردیاب‌های ضدآب و ضد گردوغبار نسبت‌ به جی‌پی‌اس‌های معمولی گران‌تر هستند.

افراد مختلف استفاده‌های متفاوتی از ردیاب دارند. پلیس از جی‌پی‌اس برای تعقیب استفاده می‌کند و افراد معمولی برای جلوگیری از سرقت دست به خرید ردیاب می‌زنند. شما هم می‌توانید با بررسی لیست قیمت ردیاب خودرو و در نظر گرفتن ویژگی‌های مورد نظرتان، یک ردیاب مناسب خریداری کنید.

معرفی انواع ردیاب‌ خودرو؛ خرید بهترین جی‌پی‌اس خودرو

جی‌پی‌اس‌ها انواع مختلفی دارند. انواع مختلف ردیاب می‌توانند برای تامین امنیت خودروها استفاده شوند. درواقع هم خرید ردیاب جاسوسی کوچک برای اتومبیل مناسب است و هم ردیاب‌های مگنتی برای اتومبیل‌ها استفاده می‌شوند. شما با توجه به بودجه و امکانات مورد نظر خود می‌توانید یکی از انواع ردیاب اتومبیل را انتخاب کنید و بخرید. انواع ردیاب خودرو عبارتند از:

جی‌پی‌اس مگنتی آهنربایی؛ بهترین جی‌پی‌اس خودرو با قابلیت شنود

انواع جی‌پی‌اس آهنربایی قابلیت استفاده در اتومبیل را دارند. این ردیاب‌ها با آهنرباهای قدرتمند در هر نقطه از خودرو قابل نصب هستند. از مزیت این ردیاب نصب آسان و بدون استفاده از سیم‌کشی است. جی‌پی‌اس‌های آهنربایی باکیفیت مثل مدل GM3000 قابلیت نگهداری شارژ بالا بین دوازده تا پانزده ماه را دارند. این ردیاب‌ها به سیستم شنود مجهز هستند و امنیت اتومبیل شما را تا حد قابل‌توجهی تامین می‌کنند.

نصب ردیاب دائمی به کمک انواع جی‌پی‌اس خودرو

انواع جی‌پی‌اس سیمی خودرو باتری‌های ضعیفی دارند. این دسته جی‌پی‌اس به کمک 2 سیم برق به باتری اتومبیل وصل می‌شوند و به‌طور دائمی کار می‌کنند. این دسته ردیاب روی انواع اتومبیل سواری، کامیون‌ها و موتورسیکلت‌ها نصب می‌شوند.

جی‌پی‌اس موتورسیکلت و انواع ردیاب مخفی کوچک

جی‌پی‌اس‌های کوچک و مخفی موارد استفاده متعددی دارند. شما می‌توانید این ردیاب‌ها را در اتومبیل نصب کنید. این دسته حافظه داخلی بالایی دارند و اطلاعات مسیرها را تا بیشتر از یک سال ذخیره می‌کنند. جی‌پی‌اس‌های شخصی برای ردیابی حیوانات، کودکان و سالمندان هم استفاده می‌شوند. استفاده و نصب این دسته از جی‌پی‌اس‌ها بسیار ساده است و به هیچ‌گونه سیم‌کشی نیاز ندارد. شما می‌توانید با بررسی ویژگی‌ها و همین‌طور لیست قیمت ردیاب خودرو ، یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار را انتخاب کنید و بخرید.

22

خرید انواع جی‌پی‌اس خودرو مجهز و باکیفیت از سایت ایمن ردیاب

ردیاب‌ها بیشتر از هر وسیله دیگری امنیت اتومبیل شما را تامین می‌کنند. آن‌ها اطلاعات دقیق خودرو را از طریق ماهواره‌ها دریافت می‌کنند و به کمک سیم‌کارت داخلی به تلفن همراهتان می‌فرستند؛ بنابراین شما می‌توانید با انتخاب یک ردیاب باکیفیت و مجهز امنیت خودروی خود را تامین کنید. برای خرید بهترین ردیاب‌های جی‌پی‌اس مخفی برای خودرو باید به برند، کیفیت و کارآیی ردیاب توجه کنید و درنهایت ردیابی با گارانتی و پشتیبانی قوی بخرید.

سایت ایمن ردیاب انواع جی‌پی‌اس مجهز و باکیفیت را با پشتیبانی حرفه‌ای به شما ارائه می‌کند. برای اطلاع از قیمت انواع جی‌پی‌اس و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ایمن ردیاب به نشانی imenradyab.com مراجعه کنید. در نهایت با درنظر گرفتن ویژگی‌های مورد نظرتان و بررسی قیمت انواع ردیاب، جی‌پی‌اس مورد نظرتان را سفارش دهید و به‌راحتی روی اتومبیل خود نصب کنید.