بهترین مزایای مشاوره آنلاین با یک مشاوره

برای بسیاری از افراد علاقه مند به مشاوره تلفنی، یافتن یک گزینه مقرون به صرفه و نه چندان گران قیمت می تواند دشوار باشد.

 این دلیل اصلی محبوبیت روزافزون انتخاب یک مشاور معتبر در گوش شنوا  است.

 حتی اگر بیمه مشاوره  موجود داشته باشید، یافتن مشاوره  که آن را بپذیرد دشوار است (به این معنی که مشتری بالقوه باید هزینه آن را بپردازد). در مورد هزینه مشاوره  از طریق سامانه گوش شنوا به طور کلی و نحوه پوشش بیمه بیشتر بدانید.

 

بهترین مشاوره آنلاین را انتخاب کنید

راه های مختلفی وجود دارد که اینترنت و سایر ارتباطات مبتنی بر رایانه می توانند با یک مشاوره گر از طریق تلفن، از طریق پیام مشاوره  نامحدود یا از طریق جلسات چت تصویری کار کنند.

 این بدان معناست که تمام جلسات بازدید مجازی است، بنابراین لازم نیست برای شرکت در جلسه گوش شنوا  شخصاً به مطب مشاوره گر بروید. علاوه بر این، به عنوان بخشی از مشاوره تلفنی  خود، می توانید مسائلی را که به کمک نیاز دارید (مشکلاتی از جمله اضطراب، افسردگی، عصبانیت، اختلالات خوردن، فرزندپروری یا سایر مسائل یا مسائل مهم) یا برای خود و شریک زندگیتان شناسایی و شناسایی کنید، اگر: یک جلسه زوج مشاوره  می خواهید؟

 همچنین، اگر به دنبال حمایت از سلامت روان برای فرزندان/جوانان خود هستید یا نیاز به جلسات خانوادگی (همچنین به عنوان خانواده مشاوره ) دارید... ما یک سامانه  مشاوره گر دارای مجوز برای نوجوانان 13 تا 19 ساله ارائه می دهیم.

 نوجوانان به خوبی به مشاوره پاسخ می‌دهند و با مشاوران و مشاوره گران در پلتفرم ما کار می‌کنند، زیرا آنها راحت‌تر از نشستن در اتاق انتظار مشاوره، پیام یا تماس ویدیویی دارند.

 

درست است که مردم احساسات خود را به روش‌های مختلف بیان می‌کنند، و همیشه آسان نیست که در مطب یک مشاوره گر بنشینید و درباره احساس خود صادق باشید. این می تواند اضطراب را در افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی تشدید کند و باعث شود آنها احساس بسته بودن کنند.

 برخلاف این مشاوره  که نیاز به مراجعه به مطب پزشک دارد، اگر از اضطراب اجتماعی یا آسیب اجتماعی رنج می‌برید، می‌توانید با یک مشاور راحت باشید.

مشاوره تلفنی 24 ساعته

 

 می توانید با یک نامه مشاوره شروع کنید و یک جلسه را عمدتاً یا به طور کامل از طریق چت ویدیویی ایجاد کنید. هر چیزی که هنگام برقراری ارتباط با مشاوره گر خود احساس راحتی می کنید.

 اینها برخی از روش‌های رایج‌تر هستند که مشاوره  آنلاین با سایر موارد مشاوره با روانشناس، مددکار اجتماعی یا سایر متخصصان متفاوت است.

بهترین مزایای مشاوره آنلاین با یک مشاوره

راحتی  زمان مناسب خود را انتخاب کنید

برقراری ارتباط با مشاوره گر خود در محیطی راحت و مقرون به صرفه در خانه یا در فضایی که برای یک جلسه آنلاین انتخاب می کنید، صمیمی است.

در طی یک جلسه با یک مشاوره گر سنتی، شما در حوزه و محیط او هستید. مشاوره گر معمولا محل مشاوره  را انتخاب می کند و شما یک بازدیدکننده در فضای او هستید.

 

مشاوره  آنلاین به شما این امکان را می دهد که کنترل کنید که از کجا برای نگرانی ها و موقعیت های چالش برانگیز خود مراقبت می کنید، چه از مشاوره  آنلاین از طریق چت ویدیویی یا پیام های مشاوره نامحدود با مشاوره گر خود استفاده کنید.

 وقتی وحشت می کنید، گاهی اوقات مفید است که در یک محیط آشنا باشید نه در یک مکان یا محیطی که احساس ناراحتی یا ناآشنا می کند.

مشاوره آنلاین شبانه روزی

 به همین دلیل، مشاوره گوش شنوا  یک جایگزین عالی برای مراجعه به مطب مشاوره گر محلی شما است. محیط خود را انتخاب کنید و زمان و نحوه دریافت کمک مورد نیاز خود را کنترل کنید.

 

گزینه های پردازنده: پردازنده مناسب خود را پیدا کنید

از میان انواع پردازنده های مجازی دارای مجوز از شبکه بیش از 200پردازنده مجاز ما، را انتخاب کنید. هنگام بررسی لیست ارائه دهندگان شرکت بیمه سلامت خود، ممکن است نتوانید مشاوره  را پیدا کنید که مشکل شما را مشاوره  کند یا بهترین کار را برای شما انجام دهد.

 در حالی که 200 گزینه از طریق گوش شنوا  وجود دارد، احتمالاً گزینه ای را که روی آن کلیک کرده اید پیدا خواهید کرد.

وقتی یاد می گیرید که چند مشاوره گر برای کمک به شما در دسترس هستند، به زودی متوجه خواهید شد که امیدی وجود دارد که همه چیز تغییر کند و بهبود یابد.

ما همچنین برای ارتباط با یک مشاوره گر که می تواند نیازهای خاص شما را برآورده کند، وقت می گذاریم. همه مشاوره گران گوش شنوا  ملزم به رعایت قوانین هستند.

و من مطمئن هستم که شما یک همراه خوب دارید که به خصوص در مواقع سخت به شما کمک می کند.

 

رایج ترین مشکلات برنامه های مشاوره  آنلاین

آیا می توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید؟

درک خدمات گوش شنوا  در بستر تلفن آنلاین

گوش شنوا  یک سرویس مشاوره  است که برای کمک به افراد مبتلا به اختلالات روانی مانند اضطراب، افسردگی، عصبانیت، والدین و اختلالات خوردن و کسانی که نیاز به یک مشاوره گر مجرب دارند تا در مورد مشکلاتشان با آنها صحبت کند، طراحی شده است.

 همانطور که در بالا ذکر شد، تمام مشاوره گران دارای مجوز هستند و پیام مشاوره  نامحدودی دارند. تو تنها نیستی. چه بیمه مشاوره  داشته باشید چه نداشته باشید، ما آماده ایم تا به شما کمک کنیم دوباره روی پای خود بنشینید. او توضیح خواهد داد که بسیاری از مشاوران ما احساس می کنند که یافتن مشاوره  که بتواند مشکلات مهم زندگی را مشاوره  کند و با نتایج خوب شروع به احساس بهتر کند، آسان است.

ما به تسریع میلیون‌ها جلسه مشاوره تلفنی برای کاربران خود کمک کرده‌ایم، با استفاده از فرآیند مشاوره  آنلاین برای کمک به همه چیز، از کاهش علائم افسردگی تا مدیریت درد مزمن ناشی از ناتوانی.

شما می توانید بدون صرف زمان برای یافتن یک مشاوره گر مجاز در منطقه خود، با یک روان مشاوره گر یک مسابقه مناسب پیدا کنید، که این یک مانع رایج است که افراد هنگام انجام روان مشاوره  با آن مواجه می شوند.

 با هزاران مشاوره گر و مشاور، می توانید از این خدمات مشاوره  برای یافتن مشاور مورد نیاز خود و بهبود زندگی و سلامت روان خود استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما و خدمات مشاوره  ما و انواع روابط مشاوره  که می توانید با مشاوره گران و مشاوران داشته باشید، به بخش سوالات متداول ما مراجعه کنید تا پاسخ سوالات متداول در مورد مشاوره با یک مشاوره گر و روان مشاوره  را بیابید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اینکه آیا این نوع خدمات مشاوره  برای شما مناسب است یا خیر، به خدمات مشاوره آنلاین گوش شنوا  با مشاوره گران در مورد این موضوع مراجعه کنید.

 اگر در مورد مشاوره سوالی دارید، لطفا در صفحه تماس با ما تماس بگیرید.

اگر در خطر هستید یا اگر یک موقعیت اضطراری ممکن است دیگران را در معرض خطر قرار دهد از این سرویس استفاده نکنید. برای کمک در صورت درخواست:

برای کمک در موارد خشونت خانگی، با خط تلفن محلی محلی خود با گوش شنوا تماس بگیرید.

برای کمک به سلامت روان و سوء مصرف مواد، با دفتر خدمات سوء مصرف مواد و سلامت روان به شماره تماس بگیرید.

برای کمک در مورد مسایل مشاوره خانواده تلفنی، و حل مشکلات خانوادگی مشاوران گوش شنوا تماس بگیرید.

برای کمک فوری در مورد تماس‌های اضطراری، با مشاوران سامانه مشاوره آنلاین گوش شنوا تماس بگیرید، یا برای دریافت منابع اورژانسی که نیاز دارید از نزدیک‌ترین اورژانس خود کمک  بگیرید.