حداقل و حداکثر اعتبار ریالی سفرکارت علی بابا چقدر است؟

سازمان‌های مختلف متناسب با اندازه، تعداد کارکنان، میزان درآمد و... بودجه‌های متفاوتی برای خرید هدیه سازمانی درنظر می‌گیرند. گاهی این بودجه‌ها آنقدری زیاد است که برای ارائه تسهیلات مختلف به‌کار می‌آید. گاهی هم کمبود بودجه باعث می‌شود انتخاب‌های زیادی برای خرید هدیه سازمانی نداشته باشیم.

 

خوشبختانه مجموعه علی‌بابا محصولی را طراحی و تولید کرده تا پاسخگوی نیاز بازار در سطوح مختلف باشد. احتمالا شما هم نام سفرکارت را شنیده‌اید. این محصول متمایز علی‌بابایی نوعی کارت هدیه سفر است که برای هدیه‌دادن در سازمان‌های بزرگ و کوچک، کسب‌وکارهای قدیمی و ریشه‌دار و بیزینس‌های نوپا به‌کار می‌رود. در این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن صحبت درباره اهمیت هدیه سازمانی، به معرفی کامل سفرکارت علی بابا بپردازیم.

چرا هدیه سازمانی؟

از نظر بسیاری از افراد، خرید هدیه سازمانی نوعی ضرر برای سازمان به‌حساب می‌آید. آن‌هایی که با چنین نگرشی به هدیه سازمانی می‌نگرند، به‌خوبی از ماهیت آن آگاه نیستند. هدیه سازمانی یک استراتژی برد برای هر سازمانی به‌حساب می‌آید. درواقع این هدیه خاص و رسمی، نوعی سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود که در کوتاه‌مدت یا بلندمدت سودی چندبرابر را به‌سمت سازمان روانه می‌کند.

اگر همین نکته شما را برای خرید هدیه سازمانی قانع نکرد، باید پرده از راز دیگر این هدیه کنار بزنیم! هدیه ویژه سازمان را می‌توان نوعی تسهیلات برای گروه همکاران و کارکنان شرکت دانست. همین موضوع روی مالیات کسب‌وکارها تاثیر گذاشته و تا میزان قابل‌توجهی از آن کسر می‌کند.

سفر کارت علی‌بابا

جدیدترین محصول علی‌بابا را چقدر می‌شناسید؟ این کارت هدیه سفر طراحی شده تا حس خوب سفر را هدیه دهد. سفرکارت برای خرید انواع بلیط و رزرو هتل و تور و اقامتگاه از وب‌سایت و اپلیکیشن علی‌بابا، برای سفر به سراسر جهان طراحی شده است.

آن روزها گذشت که سازمان‌ها برای اعطای هدیه سازمانی از ظروف، روان‌نویس، تقویم، ساعت و... استفاده می‌کردند. این هدایا در گذشته تاثیرگذار بودند و حس جالبی به مخاطب می‌دادند؛ اما درحال‌حاضر شرایط کاملا متفاوت است. این هدایا تاثیرگذاری کافی را ندارند. حالا که قرار است بودجه سازمان را صرف خرید هدیه سازمانی و سرمایه‌گذاری روی افراد کنید، نباید بی‌گدار به آب بزنید.

هدیه سازمانی مانند سفرکارت باید خلاقانه و سرشار از نوآوری باشد. کلیشه‌ای بودن این هدایا، همان پاشنه آشیلی است که برنامه‌های سودآوری را با اختلال مواجه می‌کند. بودجه‌تان را صرف خرید هدیه‌ای کنید که دست روی احساسات مخاطب بگذارد. هرچه عواطف مخاطب بیشتر درگیر هدیه شود، ارتباط بهتری با سازمان و برندتان برقرار خواهد کرد.

شرکت سفرهای علی‌بابا

شرکت‌های مختلفی در زمینه گردشگری فعالیت دارند؛ اما کمتر موردی را می‌توان پیدا کرد که متنوع‌ترین محصولات را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. شرکت سفرهای علی‌بابا در سال 93 تاسیس شد تا انقلابی در صنعت گردشگری و سفر پدید آورد. این مجموعه روی جلب اعتماد کاربران سرمایه‌گذاری کرد و همه تلاشش را به‌کار گرفت تا خدماتی با کیفیت را با قیمتی ارزان به مخاطبان عرضه کند.

این مجموعه توانسته به رتبه یک ایران در فروش محصولات سفر و گردشگری دست پیدا کند. چنین دستاوردی نتیجه موفقیت علی‌بابا در رسالتش در حوزه سفر است. هفت میلیون کاربر فعال به علی‌بابا اعتماد دارند و محصولات سفرشان را از این سامانه می‌خرند.

چقدر اهل سفر و گشت‌وگذار هستید؟ به چند شهر داخلی ایران یا فراتر از مرزها سفر کردید؟ در سایت و اپلیکیشن علی‌بابا می‌توانید برای سفر به 996 مقصد داخلی و خارجی بلیط بخرید.

حداقل و حداکثر اعتبار ریالی سفرکارت علی بابا چقدر است؟

امکانات مختلف سفرکارت

افرادی که دوست‌دار سفر هستند، بدون شک از دریافت سفرکارت لذت می‌برند. آن‌ها این شانس را دارند که بدون هزینه به یکی از مقاصد دلخواهشان سفر کنند. دراین‌میان ممکن است افرادی مخاطب دریافت سفرکارت باشند که از خود علاقه چندانی به تجربه مسافرت نشان نمی‌دهند. معمولا آن‌ها به این فکر میفتند که اعتبار سفرکارت را نقد و از آن برای موارد دیگری استفاده کنند.

طراحان سفرکارت علی بابا دست این افراد را خوانده و برای شکستن مقاومت‌شان دربرابر سفررفتن تلاش کردند. این کارت هدیه سازمانی طوری طراحی شده تا کاربران امکان نقدکردن اعتبارش را نداشته باشند و برای سفر رفتن دل را به دریا بزنند.

یکی دیگر از امکانات سفرکارت محدودنبودن آن به میزان اعتبار مشخصی است. شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار یا عضوی از تیم منابع انسانی می‌توانید سفرکارت را با هر میزان اعتباری سفارش دهید. خوشبختانه هیچ رقمی برای کمترین یا بیشترین اعتبار سفرکارت طراحی نشده است.

سفارش‌های ویژه سفرکارت

یکی از مزایای خرید سفرکارت برای هدیه سازمانی، امتیازات آن در سفارش‌های ویژه است. طراحان سفرکارت این مزیت را بیشتر برای سازمان‌های بزرگ یا کسب‌وکارهای قدیمی درنظر گرفته‌اند. اگر در چنین سازمانی فعالیت دارید، می‌توانید سفارشی ویژه برای خرید سفرکارت ثبت کنید. سفارش ویژه نامی است که روی خریدهایی در تعداد بالا یا با مبالغ زیاد گذاشته‌اند.

در چنین شرایطی نام و لوگوی اختصاصی سازمان به‌جای نام علی‌بابا روی کارت‌های فیزیکی سفرکارت ثبت خواهد شد. مدیریت تعداد زیاد این کارت‌های هدیه و اعطای آن به همکاران، شرکای تجاری و مشتریان در سیستم‌های اتوماسیون هر سازمان انجام می‌شود. ارائه کدهای سفرکارت در قالب فایل اکسل از دیگر امتیازات سفارش‌های ویژه است.