ترفندهای نقدشدن اعتبار سفر کارت

بیش‌تر سازمان‌ها برای قدردانی از کارمندان خود یا مشتریان ویژه از کارت‌های هدیه بانکی استفاده می‌کنند. اما اگر کارتی به رنگ طلایی به شما اهدا شد که روی آن عبارت سفرکارت نوشته شده، تعجب نکنید. زیرا این هدیه سازمانی ویژه‌ای است که امتیازی برای خرید سفر به حساب می‌آید. اما از این کارت‌ها چطور می‌توان استفاده کرد؟

آیا نقدکردن اعتبار این کارت‌های سفر علی بابا امکان‌پذیر است؟ در این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با این کارت‌های مخصوص، نحوه استفاده از سفرکارت را آموزش دهیم و بگوییم که آیا استفاده از اعتبار آن به‌صورت نقدی امکان‌پذیر است یا خیر.

آشنایی با سفر کارت

احتمالا شما هم از افراد مختلفی به مناسبت‌های گوناگون، کارت‌های بانکی که در مبالغ متفاوتی طراحی شده‌اند را به‌صورت هدیه دریافت کردید. این کارت‌ها فقط برای خرید مستقیم از فروشگاه‌ها کاربرد دارند. ولی آیا چیزی درباره سفر کارت شنیده‌اید؟ سفر کارت علی بابا یکی از کارت‌های هدیه‌ای است که فقط برای دریافت خدمات گردشگری از سایت و اپلیکیشن علی بابا قابل استفاده است. با در دست‌ داشتن این کارت هدیه می‌توانید انواع پروازهای داخلی یا خارجی را با هواپیما به مقصد دلخواهتان، رزرو کنید.

اگر از طرفداران سفرهای زمینی هستید، پس با کارت‌های سفر شرکت علی بابا یک بلیط اتوبوس بخرید. البته ممکن است ترجیح شما هم سفر با قطار باشد. پس لازم است به صفحه بلیط های قطار در وب‌سایت اینترنتی یا اپلیکیشن علی بابا سری بزنید و بلیط دلخواه خود را بخرید. اعتبار این کارت‌ها برای رزرو هتل یا هر نوع اقامتگاه دیگری نیز قابل استفاده است.

ممکن است بعضی افراد سوئیت یا آپارتمان‌های مبله را ترجیح دهند و بعضی دیگر بخواهند که در کلبه‌های چوبی و جنگلی یا ویلاهای مقصد دلخواهشان اقامت داشته باشند. با کارت‌های سفر علی بابا می‌توانید هر یک از خدمات گردشگری این شرکت را دریافت کرده و از سفر خود لذت ببرید. یکی از مزیت‌های استفاده از اعتبار کارت‌های سفر علی بابا برخلاف سایر شرکت‌ها، امکان رزرو چندین خدمات ارائه شده در وب‌سایت اینترنتی یا اپلیکیشن این مجموعه است. از طرفی با این کارت، محدودیتی در انتخاب خدمات سفر خود ندارید.

سفر کارت

چگونگی استفاده از سفر کارت علی بابا

نحوه استفاده از اعتبار کارت‌های شرکت علی بابا بسیار ساده است. برای استفاده از کارت های سفر علی بابا به دو کد مهمی که در پشت آن نوشته شده نیاز دارید. به دلیل امنیت بیش تر، روی این کدها پوششی قرار گرفته است.

اولین مرحله

برای استفاده از این کارت‌ها، پوشش روی کد را بتراشید. یکی از کدها برای فعال‌سازی کاربرد دارد که باید از سوی هدیه‌دهنده فعال شود. کد دیگر آن، سریال خرید مخصوص این کارت بوده که برای کاربر طراحی شده تا از آن استفاده کند.

دومین مرحله

سپس وارد سایت یا اپلیکیشن علی بابا شوید تا بتوانید از این کارت سفر استفاده کنید. برای سردرگم نشدن میان خدمات گردشگری سایت، بهتر است روی فیلترهای صفحه موردنظر، تیک بزنید. پرواز خارجی، داخلی، بلیط برای قطار، بلیط برای اتوبوس، تور داخلی، تورهای خارجی، رزرو اقامتگاه، رزرو سوئیت و آپارتمان مبله را در صفحه موردنظر هر یک از این خدمات انتخاب کنید.

سومین مرحله

به بخش حساب کاربری خود بروید تا اطلاعات موردنیاز را بنویسید. با واردشدن به صفحه پرداخت و نوشتن سریال خرید اختصاصی در قسمت کد هدیه از اعتبار کارتی که در دست دارید، استفاده کنید. در صورت انتخاب مواردی که نیاز داشتید، اعتباری که خرید کردید از حسابتان کسر می‌شود.

در صورت کم‌تر شدن مبلغ کل سفارش‌ها شما نسبت به اعتبار اصلی کارت، می‌توانید از باقی‌مانده آن برای سفارش‌های بعدی خود استفاده کنید. اگر اعتبار کارت سفر شما از مجموع سفارش‌های شما کم‌تر شد. شما می‌توانید با تغییر سفارش یا پرداخت باقی‌مانده مبلغ، این مشکل را حل کنید.

حل مشکلات احتمالی

در صورت وجود مشکل در هر یک از مراحل استفاده از سفر کارت‌ها می‌توانید از تیم پشتیبانی شرکت کمک بگیرید. البته برای کمک در مشکلات ایجاد شده می‌توانید از طریق ایمیل با تیم فروش کارت‌های سفر در ارتباط باشید. تیم پشتیبانی مجموعه علی بابا نیز به‌صورت شبانه‌روزی و در تمامی روزهای هفته فعال است تا مشتریان را راهنمایی کرده و مشکلات موجود را برطرف کنند.

آیا نقدکردن اعتبار سفر علی بابا کارت امکان‌پذیر است؟

احتمالا با دریافت کارت‌های سفر علی بابا برای شما هم سوال پیش می‌آید که آیا این کارت‌ها مشابه کارت‌های هدیه بانکی هستند. در پاسخ به نقدشدن اعتبار سفر کارت علی بابا باید گفت، خیر. با اعتبار موجود در این کارت می‌توانید از وب‌سایت یا اپلیکیشن علی بابا، خدمات موردنیاز خود را بخرید. خرید و رزرو تمامی خدمات این مجموعه با کارت سفر آن امکان‌پذیر است. یک کد خرید محرمانه و کد شناسایی روی کارت موجود است. بعد از خراشیدن پوشش روی کد، آن را در کادر مخصوص سفر کارت بنویسید. نوشتن این کد در کادر باید قبل از مرحله پرداخت و در مرحله تایید اطلاعات سفر انجام شود.

سفر کارت

نحوه سفارش سفر کارت از شرکت علی بابا

سفارش کارت‌های علی بابا از طریق 3 روش امکان‌پذیر است. به‌عنوان اولین راه پیشنهاد می‌کنیم به سایت علی بابا بروید. تمامی اطلاعات لازم برای معرفی و امکانات محصول موردنظر را بخوانید و روی گزینه ثبت درخواست درج شده ضربه بزنید. با تکمیل اطلاعات موردنیاز از جمله نام و نام خانوادگی، مبلغی که به‌عنوان اعتبار کارت درخواست می‌دهید، شماره‌تلفن و نشانی ایمیل را نوشته و تمام این اطلاعات را بفرستید. سپس با پاسخ به تماس دریافتی از سوی کارشناسان علی بابا، سفارش کارت سفر این شرکت نهایی خواهد شد.

در دومین روش، پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات ضروری خود را به نشانی ایمیل Safarcard@alibaba.ir بفرستید. بعد از دریافت ایمیل ارسال شده، تیم فروش علی بابا برای ثبت خرید با شما تماس می‌گیرند. به‌عنوان روش سوم یا آخر نیز بهتر است اطلاعات لازم را از طریق تماس با شماره‌تلفن درج شده در سایت اعلام کنید.

همان‌طور که می‌دانید سفر کارت، هدیه سازمانی ویژه‌ای برای شرکای تجاری، کارمندان و مشتریان خاص شما است. ولی ممکن است خیلی از افراد از نحوه استفاده آن اطلاعی نداشته باشند یا بخواهند با ترفند خاصی، اعتبار موجود در کارت را نقد کنند. ما در این مطلب توضیح دادیم که امکان نقدکردن این اعتبار وجود ندارد و تنها ترفند آن، خرید یا رزرو خدمات گردشگری دلخواهتان از طریق سایت یا اپلیکیشن علی بابا است.