جدیدترین لباس عروس در تهران

جشن عروسی تنها یک بار در کل زندگی شما برگزار می شود و قرار است ستاره درخشان این مراسم باشید. به همین خاطر بسیار مهم است که یک لباس شیک و رویایی انتخاب کنید. لباسی که هر شخص با دیدن آن به وجد آید و سال ها بعد زمانی که به مرور خاطرات این روزها می پردازید از دیدن لباس خودتان خجالت نکشید و به انتخاب خودتان افتخار کنید. تنوع مدل های لباس عروس بسیار زیاد است اما برای انتخاب بهترین مدل لباس بادی به فرم اندام و قد خودتان توجه کنید. شاید همیشه در تصورتان خودتان را در لباس عروس مدل ماهی دیده اید اما اگر اندام رو فرمی نداشته باشید این انتخاب برایتان مناسب نخواهد بود.

Medieval Champagne Muslim Wedding Dresses Long Sleeve Lace Applique Bridal  Gowns | eBay

خرید جدیدترین انواع لباس عروس در تهران  

برای انتخاب و خرید لباس عروس عجله نکنید. ابتدا فکرهای خود را بکنید و سپس یک تصمیم قاطع بگیرید. تصمیمی که تمامی پارامترها را در ان بررسی کرده اید و جای هیچ شکی باقی نمانده است. به سراغ لباس عروسی بروید که متناسب با فصلی است که در آن قرار دارید. لباس های گرم برای فصل های تابستان باعث می شود تا عرق کنید و ارایشتان هم خراب شود. در مقابل لباس عروس خنک و نازک در فصل زمستان باعث می شود حس سرما داشته باشید و مریض شوید.

تنوع مدل های لباس عروس هم بسیار زیاد است و باید به سراغ مدلی بروید که متناسب با اندام شما است و شما را زیباتر از قبل نشان می دهد. می توانید به سراغ جدیدترین انواع لباس عروس در تهران بروید که مطابق با سلیقه روز و دنیای مد طراحی شده اند و باعث می شود تا انتخابی متناسب با مد روز داشته باشید.

اگر هنوز در انتخاب مدل لباس عروس تردید دارید، بهتر است به سراغ یک مزون حرفه ای و با سابقه بروید. مزون نارسیس با طراحی و اجرا انواع مدل های جدید لباس عروس گزینه های انتخابی بسیار زیادی را در پیش روی شما قرار می دهد تا بتوانید با هر سلیقه ای که دارید بهترین را از بین ان ها انتخاب کنید. همچنین می توانید با مشاوره رایگان کارشناسان و طراحان ما، لباسی متناسب با فرم بدن خود انتخاب کنید. همچنین امکان سفارش لباس عروس شخصی متناسب با فرم بدن شما هم وجود دارد.

مزایای خرید لباس عروس از مزون نارسیس  

سفارش لباس از مزون یک گزینه مطمئن است که خیال شما را از بابت کیفیت لباس مطمئن می کند. یکی از برترین و بهترین مزون های لباس عروس تهران که می توانید لباس عروس رویایی خود را از آن سفارش دهید، مزون نارسیس است. اما چرا نارسیس؟

سابقه و تجربه همراهی صدها عروس

مزون نارسیس با سابقه 15 ساله خود همراه همیشگی عروس خانم های خوش سلیقه بوده و می تواند به راحتی نیازهای شما را برطرف سازد. شما می توانیداز تجربه طراحان مزون برای داشتن استایلی شیک و باشکوه بهره مند شوید و نگاه ها را خیره خود کنید. نارسیس با سابقه درخشان خود کیفیت لباس عروس هایش را تضمین می کند و نگرانی از این بابت هم نخواهید داشت.

تنوع بی نظیر مدل های لباس عروس

نیاز نیست راهی بازار شوید و انواع مدل های لباس عروس را پرو کنید. جذاب ترین و محبوب ترین لباس های عروس را می توانید به راحتی در مزون نارسیس پیدا کنید. تنوع این مدل ها به اندازه ای است که می تواند هر سلیقه ای را راضی کنند. علاوه بر مدل لباس عروس، تنونع زیادی از نظر جنس پارچه، طرح و رنگ پارچه و... هم دارد و می توانید به راحتی انتخاب کنید.

اجرا مدل های ژورنالی

شما می توانید هر مدل لباس عروسی را که می خواهید از مدل های ژورنالی انتخاب کنید تا طراحان و خیاطان مزون نارسیس عین همان را برایتان اماده کنند. پوشیدن لباس های ژورنالی یک ارزو نیست و مزون نارسیس با چوب جادویی خود این لباس را به تن شما می کند و می توانید سیندرلای مراسم باشکوه خود باشید.

قیمت های مناسب و باورنکردنی

مدیریت هزینه های مراسم عروسی یکی از دغدغه های اصلی عروس خانم ها و اقا داماد ها می باشد. چقدر برای خرید و اجرا لباس عروس در نظر گرفته اید؟ نگران نباشید تنوع قیمت مدل ها در مزون نارسیس بسیار زیاد است و می توانید مدلی متناسب با بودجه خودتان انتخاب کنید و در هزینه هایتان هم صرفه جویی نمایید.

مشاوره رایگان و دیگر هیچ

تنوع مدل باعث می شود تا انتخاب برای شما سخت باشد. مشاورین ما به شما کمک می کنند تا بتوانید به راحتی با توجه به فرم بدن، قد، رنگ پوست، رنگ مو و... بهترین مدل لباس عروس را انتخاب کنید. ناگفته نماند که مشاوره طراحان ما به صورت رایگان بوده و هزینه ای برایتان نخواهد داشت.

ژورنال جدیدترین لباس های عروس  

اگر می خواهید ظاهری متفاوت جذاب در شب عروسیتان داشته باشید بهتر است به سراغ مدل های ژورنالی بروید. ژورنال های جدید لباس های عروس را ببینید و از بین آن ها انتخاب کنید. طراحان ما در مزون نارسیس جذاب ترین و خاص ترین مدل ها را برای شما اجرا می کنند. نگران سختی مدل و... نباشید چرا که عین همان تصور را به تن خواهید کرد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا رنگ حقیقت به رویاها و خواسته های عروس خانوم ها بزنیم. مدل های ژورنالی ممکن است اقلام همراه همچون ساق دست، کیف و... هم داشته باشند که ما برای شما طراحی و اجرا می کنیم.

 

Cheap Muslim Wedding Dress Royal Train Bride Dresses Online - Bridalight.com

نکات مهم در انتخاب لباس عروس ساده و شیک

در مقابل لباس عروس های ژورنالی، هستند دخترخانم هایی که می خواهند لباس عروس ساده داشته باشند. این دست از لباس های عروس به این راحتی از مد نمی افتد و همیشه جزو پر فروش ترین های بازار می باشد. شاید تصور کنید تنوع مدل های آن کم است و انتخاب بسیار راحت می باشد. اشتباه نکنید! چرا که لباس عروس ساده هم مدل های بسیار زیادی دارد و برای آنکه بتوانید بهترین مدل آن را انتخاب کنید باید به نکات مختلفی توجه کنید که از مهم ترین آن ها عبارتند از:

1. تعیین سبک: قبل از شروع به خرید لباس عروس، باید سبک مورد نظر خود را تعیین کنید. آیا مایلید لباس عروس ساده و کلاسیک داشته باشید یا لباس عروس شیک و مدرن؟ لباس عروس کوتاه می خواهید یا بلند؟ و... .

2. انتخاب جنس مناسب: جنس لباس عروس باید با توجه به فصل و محل برگزاری مراسم انتخاب شود. در صورت برگزاری مراسم در فصل گرم، بهتر است از جنس های نخی و تنفس پذیر استفاده کنید.

3. رنگ لباس: رنگ لباس عروس نقش مهمی در ظاهر شما دارد. اگر دوست دارید ظاهر خود را ساده و شیک نشان دهید، بهتر است از رنگ های ساده و کلاسیک مانند سفید، آف ‌وایت یا صورتی پال بهره ببرید.

4. تناسب لباس: حتما قبل از خرید لباس عروس، آن را امتحان کنید و مطمئن شوید که به درستی بر روی بدن شما نشسته و تناسب مناسبی با اندام شما دارد.قق

5. راحتی: در طول مراسم عروسی، شما باید در لباس خود راحت باشید. به همین دلیل، از لباس های با قابلیت حرکت و سبک استفاده کنید.

6. هماهنگی با جواهرات: در انتخاب لباس عروس ساده و شیک، به هماهنگی آن با جواهرات خود توجه کنید. اگر جواهرات ساده و ظریف دارید، بهتر است از لباس های ساده استفاده کنید تا تعادل مناسب بین جواهرات و لباس حفظ شود.

7. بودجه: قبل از خرید لباس عروس، بودجه خود را مشخص کنید و سعی کنید مدلی را متناسب با توان خرید خودتان انتخاب کنید.

برای اطلاع از قیمت لباس عروس هم میتوانید به سایت نارسیس مراجعه کنید یا با همکاران ما تماس بگیرید.

جمع بندی

هر مدل لباس عروسی که بخواهید از طرح های خاص و ژورنالی گرفته تا مدل های پر فروش یا مدل های شیک و ساده را می توانید از مزون نارسیس خریداری کنید. امکان خرید به صورت انلاین و اینترنتی هم برای عروس خانوم ها در سراسر ایران وجود دارد و می توانید با چند کلیک لباس عروس دلخواه خود را سفارش دهید. ما همراه شما هستیم تا یک شب به یاد ماندنی داشته باشید و لبخند رضایت بر لبانتان نقش ببندد.