جدیدترین مدل‌های گردنبند طلا که نباید از دست دهید

استفاده از گردنبند طلا می‌تونه زیبایی و پختگی هر استایلی رو چندین برابر کنه و باعث بشه که لباس‌های شما جذاب‌تر و گرون قیمت‌تر به نظر برسن. مهم‌تر از اون، خیلی از خانم‌ها به گردنبند و زیورآلات طلا علاقه زیادی دارن و استفاده از این زیورآلات بهشون انرژی مثبت و حال خوبی می‌ده.

به همین خاطره که گشت و گذار در طلا فروشی‌ها و نگاه کردن به مدل‌های طلا و جواهرات پشت ویترین طلافروشی خیلی هیجان‌انگیزه حتی اگر قصد خرید نداشته باشیم.

توی این مقاله هم می‌خوایم گشت و گذاری داشته باشیم بین دنیای پر تنوع و جذاب گردنبند‌های طلا و جدیدترین مدل‌های گردنبند طلا رو بهتون معرفی کنیم. مدل‌هایی که هم مد روز هستن و هم زیبایی خیره کننده‌ای دارن. حتما قبل از خرید گردنبند طلا این مدل‌ها رو ببینید و از دستشون ندید.

گردنبند زنجیری

گردنبند طلای زنجیری یکی از اون مدل‌هاست که هیچوقت از مد نمیفته و می‌شه با استایل‌های مختلف ستش کرد. گردنبندهای زنجیری انواع مختلفی دارن؛ از زنجیرهای ظریف و نازک گرفته تا زنجیرهای ضخیم و سنگین. گردنبندهای زنجیری رو می‌تونید به تنهایی استفاده کنید یا با زنجیرهای دیگه ترکیب کنید.

در کل هر خانمی باید توی جعبه جواهراتش حداقل یک زنجیر طلا داشته باشه. زنجیرهای طلا رو می‌شه به شکل‌های مختلف استایل کرد و در هر موقعیتی استفاده کرد. یکی از خوبی‌های گردنبند زنجیری اینه که می‌تونید یک زنجیر طلا رو با چندین مدل آویز و پلاک مختلف ست کنید.

گردنبند ظریف

گردنبندهای ظریف یکی از انواع گردنبند طلا هستن که همیشه طرفدارهای خاص خودشون رو داشتن و دارن و در سال‌های اخیر بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفتن.

در طراحی این گردنبندها از زنجیر های نازک و آویز های ساده و کوچک استفاده میشه. این گردنبندها وزن کمی دارن و زیبایی و ظرافت خاصی رو به استایل شما اضافه می‌کنن.

دختر خانم و خانم‌های جوان از مدل‌های گردنبند ظریف استقبال قابل توجهی می‌کنن. از طرفی به علت وزن کم و قیمت مناسب، این مدل گردنبند طلا گزینه مناسبی برای هدیه دادن هستن.

گردنبند هنری

خانم‌هایی که ذوق هنری دارن و به دنیای هنر علاقمند هستن، سعی می‌کنن این علاقه رو توی استایل و تیپشون هم نشون بدن. جدا از این، زیبایی گردنبندهای هنری باعث شده که خانم‌ها از هر قشر و سلیقه‌ای به سمت این مدل‌ها جذب بشن.

گردنبندهای هنری بسیار خاص و به یاد موندنی هستن و ذوق هنری‌ای که در طراحیشون به کار رفته، حال و هوای هر کسی رو عوض می‌کنه.

1

گردنبند بمان - گالری ارل

گردنبند بمان یکی از گردنبندهای هنری گالری طلای ارل هستش که یک مفهوم زیبا رو با طراحی ظریف و مینیمال منتقل می‌کنه. یکی از خوبی‌های گردنبندهای هنری مثل بمان اینه که می‌تونن هدیه‌های پرمعنا و خاصی باشن. درسته که طلا به علت گرون قیمت بودنش همیشه یکی از بهترین و خاص‌ترین هدیه‌هاست اما چه بهتر هدیه‌ای رو انتخاب کنیم که در کنار قیمتی بودن، معنای عمیقی هم داشته باشه.

گردنبند مینیمال

گاهی اوقات گردنبند مینیمال با گردنبند ظریف اشتباه گرفته می‌شه، اما گردنبندهای مینیمال لزوما ظریف و سبک نیستن.

استایل مینیمال به تازگی ترند شده و تقریبا همه جا مصداقش وجود داره. در طراحی جواهرات مینیمال، از طرح‌های ساده استفاده میشه و سعی میشه در طراحی‌ها تا حد ممکن از کمترین جزئیات استفاده بشه.

گردنبندهای مینیمال نقطه مقابل گردنبندهای پر زرق و برقی هستن که در گذشته مد بودن. اما این روزا خانم‌ها بیشتر به انواع گردنبند طلای مینیمال تمایل دارن.

این گردنبندها رو می‌شه با استایل مینیمال ست کرد. از اونجایی که در استایل مینیمال سعی می‌شه همه چیز حداقلی باشه، اکسسوری‌های شلوغ هم در این استایل جایی ندارن. به همین خاطر داشتن یک گردنبند طلا مینیمال زیبا و جذاب برای طرفدارهای این استایل خیلی مهمه.

2

گردنبند مینیمال مربع متوسط - گالری ارل

گردنبند مینیمال مربع گالری ارل یکی از خاص‌ترین و مدرن‌ترین طرح‌های روز گردنبند رو داره که شبیهش رو هیچ جای دیگه پیدا نمی‌کنید. این گردنبند از مربع‌های یک شکل تشکیل شده که در کنار هم ظاهر جذاب و منحصر به فردی رو ایجاد کردن.

البته مدل‌های گردنبند طلای مینیمال در گالری ارل به این یک طرح محدود نمی‌شن. اگر طرفدار گردنبندهای مینیمال هستین به سایت گالری طلای ارل سر بزنید و ده ها مدل گردنبند طلای مینیمال متنوع و منحصر به فرد رو اونجا ببینید.

گردنبند دخترانه

دختران علاقه زیادی به جواهرات زیبا دارن. معمولا اولین طلاهایی که برای دخترخانم‌ها خریده می‌شه گردنبند و گوشواره است. دخترخانم‌ها معمولا گردنبندهای شاد و فانتزی یا عروسکی رو ترجیح می‌دن.

البته سلیقه دخترها بسته به سنشون داره و وقتی به سمت نوجوونی میرن بیشتر از قبل از ترندهای روز پیروی می‌کنن.

برای دخترخانم هایی که سن پایین دارن بهتره از زنجیرهایی استفاده بشه که محکم هستن و به راحتی پاره نمی‌شن. مدل‌های متنوع گردنبند طلای دخترانه رو می‌تونید در سایت گالری ارل ببینید. همینطور می‌تونید یک زنجیر محکم مثل زنجیرهای فلامینگو رو به همراه یک آویز زیبای دخترانه از ارل تهیه کنید.

گردنبند شعر

شعر و ادبیات همیشه الهام‌بخش هنر و خلاقیت بوده و هست. گردنبندهای شعر که روی اون‌ها از اشعار زیبای فارسی استفاده شده یکی از خلاقانه‌ترین مدل‌های گردنبند هستن که در میان خانم‌های جوان بسیار پرطرفدارن.

این گردنبندها رو می‌تونید با تیپ‌های مختلف ست کنید. یکی از پرطرفدارترین ست‌ها، ست کردن گردنبند شعر با تیپ‌های به اصطلاح سنتیه.

البته لزومی نداره که حتما تیپ سنتی داشته باشید یا حتی بهش علاقمند باشید، شیرینی شعر فارسی همه رو مجذوب خودش می‌کنه.

گردنبند مروارید

مروارید یکی از زیباترین و همه‌پسندترین گوهرهای زینتیه که همیشه پرطرفدار بوده و هست. مروارید به تیپ شما پختگی و لطافت خاصی رو اضافه می‌کنه.

گردنبندهایی که در اون‌ها از مروارید استفاده شده بسیار پرطرفدار هستن و با انواع لباس به خوبی ست می‌شن. این گردنبند‌ها رو می‌تونید با تیپ‌های رسمی و نیمه‌رسمی ست کنید یا در مهمانی‌ها گردنتون کنید و بدرخشید.

گردنبند مروارید رو می‌شه به دو دسته کلی تقسیم کرد. یکی گردنبندهای تمام مروارید که از کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی مروارید ساخته می‌شن.

دومی گردنبندهایی که به یک یا چند مروارید مزین شدن. معمولا در این گردنبندها، آویز یا پلاک گردنبند دارای مرواریده.

3

گردنبند فلورین - گالری ارل

در طراحی خیلی از مدل‌های گردنبند طلای گالری ارل از مروارید استفاده شده. ترکیب طلا و مروارید یکی از پرطرفدارترین ترکیب‌ها بین خانم‌های خوش استایله. اگر شما هم این ترکیب رو دوست دارید حتما سری به سایت گالری ارل بزنید و مدل‌های مختلفش رو ببینید.

گردنبند فانتزی

طرح‌های فانتزی همیشه طرفدارهای خاص خودشون رو دارن. خیلی از دخترخانم‌ها و خانم‌های جوان گردنبندهای فانتزی رو می‌پسندن. این گردنبندها انتخاب خوبی برای استفاده روزمره هستن، به خصوص اگه طرفدار تیپ اسپرت باشید.

یکی از ویژگی‌های گردنبند فانتزی که باعث جذابیت هر چه بیشترش می‌شه، خلاقیت در طراحی و بامزه بودن طرح‌های این گردنبندها ست. گردنبندهای فانتزی از اون دسته اکسسوری‌هایی هستن که نگاه همه رو به خودشون جذب می‌کنن و حتی می‌تونن باعث لبخند بشن.

گردنبند سکه‌ای

یکی از مدل‌های کلاسیک اما پرطرفدار طلا، طلاهای سکه‌ای هستن. گردنبندهای سکه‌ای در عین سادگی خیلی زیبا هستن و آدم رو یاد عتیقه‌ها میندازن.

این گردنبندها در مدل‌های متنوع و خلاقانه‌ای طراحی می‌شن؛ بعضی‌ها ظاهر قدیمی و بعضی‌ها ظاهر مدرن دارن. همینطور بعضی از مدل‌های گردنبند سکه‌ای ساده هستن و بعضی طرح‌ها و نقش‌های ظریف و شلوغی دارن.

گردنبندهای سکه‌ای رو می‌تونید با انگشتر و گوشواره سکه‌ای ست کنید تا استایل کلاسیک شما کامل بشه.

گردنبند هرینگبون

گردنبندهای هرینگبون یا استخوان ماهی جدیدا خیلی ترند شدن. این گردنبندها با الهام از طراحی‌های مصر باستان ساخته شدن و ظاهر خاص و چشمگیری دارن.

در این مدل گردنبند طلا قطعه‌های ریز و مسطح طلا با ظرافت کنار هم قرار گرفتن و یک طرح زیگزاگی منسجم رو شکل دادن. وقتی از دور به این گردنبند نگاه می‌کنید، انگار که یک نوار مسطح طلایی دور گردن قرار گرفته اما وقتی به جزئیات زنجیر بیشتر دقت کنید، می‌بینید که این زنجیر چه بافت ظریفی داره.

به خاطر ظاهر مسطح و صیقلی، این مدل گردنبند طلا درخشش خیلی زیادی داره و در همون نگاه اول توجه‌ها رو به خودش جلب می‌کنه. بافت ریز زیگزاگی اون باعث شده که به زیبایی روی پوست بشینه و با پستی و بلندی‌های طبیعی گردن و ترقوه یکی بشه.

گردنبند هرینگتون جزو گردنبند‌های طلای سنگینه و معمولا وزن زیادی داره. البته وزن این گردنبند طلا به ضخامت و طولی که انتخاب می‌کنید هم بستگی داره.

گردنبند پرنسسی

به مدل‌های گردنبندی که کوتاه هستن و روی استخوان ترقوه قرار می‌گیرن، زنجیر پرنسسی گفته می‌شه. این گردنبندها کمی از چوکر بلندترن و در حال حاضر خیلی ترند هستن.

گردنبند پرنسسی مدل خاصی نداره و انواع گردنبند طلا رو می‌شه در سایز پرنسسی تهیه کرد.این اندازه گردنبند رو می‌تونید با یا بدون پلاک گردن کنید. با توجه به این که پلاک زنجیر پرنسسی دقیقا زیر ترقوه قرار می‌گیره، خیلی به چشم میاد و مرکز توجه قرار می‌گیره.

زنجیر پرنسسی ضخیم رو می‌تونید بدون آویز گردن کنید. این سایز گردنبند خیلی پرطرفداره. برای این که متوجه بشید کدوم مدل‌های گردنبند ارل پرنسسی هستن، در قسمت مشخصات، اندازه یا سایز گردنبند رو ببینید.

زنجیر های 40 تا 48 سانتی متری پرنسسی محسوب می‌شن. برای این که ببینید زنجیر با توجه به جثه شما دقیقا چطور در گردنتون قرار می‌گیره، میتونید دور گردنتون رو با متر اندازه بگیرید یا یک نخ رو به اندازه گردنبند ببرید و دور گردنتون ببندید.

همینطور می‌تونید آدرس شعب حضوری ارل رو از سایت پیدا کنید؛ این گالری در خیلی از شهرهای ایران شعبه داره. اینجوری می‌تونید مدل‌ها رو از نزدیک ببینید و تست کنید.

گردنبند نگین‌دار

طلای نگین‌دار ترند جدیدی نیست و از گذشته همیشه طرفدارهای خاص خودش رو داشته. در گردنبندهای نگین‌دار هم از سنگ‌های قیمتی و هم از سنگ‌های مصنوعی ارزان قیمت‌تر استفاده می‌شه که ظاهری بسیار شبیه به نگین اصلی دارن.

درسته که نگین‌ها چه از نوع قیمتی و چه از نوع ارزان‌قیمت بسیار زیبا هستن و درخشش خاصی دارن، اما وقتی روی یک قطعه طلای زیبا و خاص سوار بشن، ترکیب خیره کننده‌ای ایجاد می‌کنن. معمولا گردنبندهای نگین‌دار انتخاب اول خانم‌های خوش سلیقه برای مجالس و مهمونی‌ها هستن.

وقتی صحبت از گردنبند نگین‌دار می‌شه، شاید مدل‌های قدیمی و تکراری به یادتون بیاد. اما مطمئن باشید مدل‌های گردنبند نگین‌دار گالری ارل شما رو شگفت زده می‌کنه. همه این گردنبندها با اصالت و ذوق هنری طراحی شدن و نمی‌شه به راحتی ازشون چشم برداشت.

طراحی اصیل و تنوع بالای گردنبند طلا در گالری ارل

گاهی اوقات فقط یک آویز ظریف طلای خاص می‌تونه جذاب‌تر و چشمگیر‌تر از یک سرویس کامل طلا باشه. به همین دلیله که دقت و سلیقه در انتخاب هر تکه از طلا و جواهر بسیار مهم و ضروریه و از وزن طلا اهمیت خیلی بیشتری داره.

هماهنگ بودن با ترندهای روز در انتخاب طلا خیلی مهمه اما انتخاب طلایی که توسط طراحان خوش ذوق و هنرمند طراحی شده باشه و با شخصیت و استایل فرد هماهنگ باشه، از ترندی بودن هم مهم‌تره.

در این مقاله جدیدترین مدل‌های گردنبند طلا رو به طور خلاصه و مختصر با هم مرور کردیم اما همونطور که می‌دونید دنیای طلا و جواهرات خیلی گسترده‌تر از اونیه که بشه در یک مقاله خلاصه‌ کرد.

به همین دلیل شما رو دعوت می‌کنیم که برای دیدن همه مدل‌های گردنبند و زنجیر طلای زنانه  و دخترانه به وب‌سایت گالری طلای ارل سر بزنید. همینطور می‌تونید در مجله آنلاین ارل با نکات مهم خرید گردنبند طلا و ست کردن اون آشنا بشید.