لیست شهربازی‌های کیش

کیش به عنوان یکی از محبوب‌‌ترین مناطق ایران محسوب می‌شود که هرساله گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری به این منطقه سفر می‌کنند. همین موضوع سبب شده که جاذبه‌های گردشگری و هتل‌هایی با بهترین امکانات مانند هتل مارینا کیش در این جزیره ایجاد شود. جزیره کیش به داشتن شهر بازی‌های مهیج و منحصربه‌فرد معروف است که شما می‌توانید برای گذراندن اوقات فراغت و تجربه هیجانی بی‌نظیر به این شهربازی‌ها سر بزنید. در ادامه به معرفی شهربازی‌های این جزیره زیبا می‌پردازیم تا به همراه دوستان و خانواده خود لحظات مهیجی را برای خود به ارمغان آورید.

پارک آبی بادی مارینا کیش

پارک آبی بادی مارینا کیش یکی از مهیج‌ترین تفریح‌های این جزیره زیبا محسوب می‌شود. این پارک آبی شناور تنها پارک آبی بادی شناور در ایران است. در هنگام حضور در این پارک حفظ تعادل، انعطاف‌پذیری و سرعت عمل بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که این پارک آبی روی دریا ساخته شده است، هیجان قابل‌توجهی برای شما ایجاد خواهد شد.

شما می‌توانید آزادانه روی وسایل این پارک آبی پرش کرده و از وزش نسیم ملایم دریا نهایت لذت را ببرید. در این پارک آبی باید از موانع بادی عبور کنید تا بتوانید طول پارک را طی کرده و از چالش‌های آن عبور کنید. این پارک مخصوص آقایان بوده و خانم‌ها اجازه ورود به آن را ندارند. البته دختر بچه‌های زیر 11 سال می‌توانند از امکانات این پارک آبی بادی استفاده کنند. پارک آبی بادی مارینا کیش در هتل مارینا این جزیره قرار دارد.

02

شهربازی مرکز خرید کوروش

از پرطرفدارترین تفریح‌های غیرآبی جزیره کیش می‌توان به شهربازی‌هایی منحصربه‌فرد آن اشاره کرد. شهربازی مرکز خرید کورش یکی از مجهزترین شهربازی‌های این جزیره است. شهربازی کوروش بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی پیشرفته ایران بوده که در آن بیش از 80 دستگاه پیشرفته دنیا وجود دارد. این شهربازی برای همه گروه‌های سنی مناسب است. از جمله مهم‌ترین و پرطرفدارترین امکانات شهربازی مرکز خرید کوروش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماشین هیدرولیکی
  • بولینگ
  • قطار شادی برای کودکان
  • واقعیت مجازی  VR
  • موتور مسابقه‌ای
  • بولینگ
  • شبیه ساز جت اسکی و موتور فضایی
  • ماشین‌های کوبنده

شهربازی هایلند

حضور در جزیره زیبا کیش با ماجراجویی‌های بسیاری همراه است. از جمله تفریحاتی که می‌توانید در این جزیره تجربه کنید، گذراندن اوقات خود در شهربازی‌های این جزیره است. شهربازی هایلند یکی از معروف‌ترین شهربازی‌های جزیره کیش بوده که در ناحیه شرقی این جزیره قرار گرفته است. این شهربازی سرپوشیده از مدرن‌ترین تجهیزات تفریحی تشکیل شده است که همه افراد با سنین مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر وسایل بازی و سرگرمی در این شهربازی فضا سبز، کافه و رستوران نیز وجود دارد که پس از بازی کردن برای استراحت می‌توانید به کافه و رستوران این شهربازی سر بزنید.

شهربازی گرینلند

از دیگر شهربازی‌های جذاب جزیره کیش می‌توان به شهربازی گرینلند اشاره کرد. در این شهربازی خانه‌های بازی متعدد و جذابی متناسب با همه سنین در نظر گرفته شده است. ازجمله خانه‌های بازی این شهربازی می‌توان به کارگاه نجاری، آشپزخانه، خانه لگو، خانه عروسک فروشی و فروشگاه میوه و تره‌بار اشاره کرد. همچنین در شهربازی گرینلند جایگاه اختصاصی برای بولینگ کودکان، شن بازی و استخر توپ در نظر گرفته شده است.

03

 در شهربازی گرینلند کارگاه‌های هنری مانند نقاشی با مدادرنگی، آبرنگ، ماژیک، کاردستی، کلاژ، گریم صورت، نقاشی روی چوب و... برای کودکان وجود دارد. همچنین امکان نگهداری کودکان به‌صورت ساعتی در شهربازی گرینلند فراهم شده است. اگر به دنبال مکانی مناسب برای برگزاری جشن تولد کودک خود هستید، شهربازی گرینلند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. بازی‌های مدرن و بازی‌های واقعیت مجازی موجود در این شهربازی توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را جلب کند.

پارک برفی پنگوئن کیش

اگر به دنبال مکانی منحصربه‌فرد برای گذراندن اوقات فراغت خود در جزیره زیبایی کیش هستید، سر زدن به پارک برفی پنگوئن را فراموش نکنید.

از آنجایی که این پارک برفی سرپوشیده است، می‌توانید در تمام روزهای سال به این مجموعه مراجعه کرده و از خدمات بی‌نظیر آن استفاده کنید. همچنین وجود برف در این پارک سبب خنک بودن هوا آن شده است. در پارک برفی کیش می‌توانید سورتمه‌سواری، ساخت آدم برفی، اسکی، برف بازی و تیوب سواری را تجربه کنید. همچنین در بالاترین قسمت پارک می‌توانید غذاهایی بی‌نظیر و خوشمزه سفارش دهید. در قسمت برفی مجموعه، کافی‌شاپ قرار گرفته که از نوشیدن نوشیدنی‌های گرم و سرد می‌توانید لذت ببرید.

با هزینه مناسبی به بهترین شهربازی کیش بروید!

اگر به جزیره زیبا کیش سفر کردید و به دنبال تفریحی هستید که مناسب همه سنین باشد، سری به شهربازی‌های این جزیره بزنید. در شهربازی‌های جزیره کیش مدرن‌ترین دستگاه‌های تفریحی برای شما در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با حضور در شهربازی‌های کیش اوقاتی بسیار مهیج را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید.

ارائه خدمات در هتل مارینا کیش و بازی کودکان در پارک آبی آن باعث شده مسافران زیادی از این مجموعه اقامتی استقبال کنند. رزرو هتل مارینا کیش علی بابا با تخفیف استثنایی امکان‌پذیر است. با اقامت در این هتل، علاوه بر داشتن اتاق می‌توانید از تفریحات آبی آن لذت ببرید. همچنین نیازی نیست برای تفریحات آبی، ساعت‌ها از هتل دور شوید؛ زیرا در فاصله کمی از آن قرار دارد.