قایق بادی از کجا بخریم؟

می توان گفت اولین مورد در پروسه خرید این محصول آشنایی با مدلهای متنوع کالای هم گروه بوده تا بتوانید با در نظر گرفتن خواسته خود و میزان هزینه ای که مدنظر دارید یک نمونه را در سبد خرید خود قرار دهید.

نکته مهم بعدی در زمان انتخاب و خرید قایق بادی توجه به برند سازنده آن بوده که در میان شرکت هایی نظیر زودیاک ، بست وی ، اینتکس ، اینتایم و .... می توان با اطمینان بیان کرد که اینتکس کیفیت ساخت و طراحی بالاتری داشته و تمامی نمونه های تولید شده در این کارخانه بزرگ تاییدیه گارد ساحلی کشور ایالات متحده امریکا را دارند. اینتکس در زمینه کیفیتی و طراحی ظاهری قایق بادی توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد اما بی تردید هر محصول تولید شده دارای برخی شبهات نیز خواهد بود. در نظر داشته باشید بجز قایق های بادی حرفه ای تولید شده توسط اینتکس ، باقی محصولات این کارخانه تنها قادر هستند موتور برقی اینتکس را بر روی خود نصب کرده اما برند بست وی با تولید مدل جیمینی توانسته تا ظرفیت های قابل قبولی از موتور بنزینی را پشتیبانی کند. اما اگر قصد خرید قایق بادی بزرگ با ظرفیت های چهار و یا پنج نفره را دارید اینتکس پاسخگوی خواسته شما خواهد بود. در ادامه این مطلب قصد داریم به مدل های مختلف قایق بادی و مزیت های هریک از آن ها برای خرید آسان در اختیار شما قرار دهیم. پس توصیه می کنیم پیش از انتخاب یک قایق بادی ابتدا این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

قایق بادی مدل استخری اکسپلورر EXPLORER

قایق بادی های استخری و یا همان قایق بادی مدل اکسپلورر در سه سایز متفاوت طراحی و تولید شده که شامل اکسپلورر 100 ، اکسپلورر 200 و اکسپلورر 300 می باشد. در نظر داشته باشید هر یک از این مدل قایق ها قادر هستند وزن متفاوتی را بر روی خود تحمل کنند که به تربیت شامل 55 کیلوگرم ، 120 کیلوگرم و 185 کیلوگرم می شود. این مدل از قایق ها جنس بدنه ای از نوع پی وی سی طرح چرم داشته و مقداری از نظر ضخامت بدنه از رتبه بالاتری در مقایسه با شناور های روی آب استخری قرار دارند. مهم ترین نکته در مورد این گروه از قایق های بادی این بوده که غالبا برای رده سنی کودک و نوجوان و در استخر و آب های ارام مورد استفاده قرار می گیرد.

قایق بادی ورزشی

این نوع از قایق بادی از چند دسته بندی تشکیل می شوند:

قایق بادی ورزشی چلنجر CHALLENGER

قایق بادی ورزشی چلنجر که در دو تیپ 2 و 3 با ظرفیت 1، 2 و 3 نفر و تحمل وزن 170 و 255 کیلوگرم تولید می شود. جنس اصلی بدنه این محصول PVC تقویت شده و دارای کف بادی با 2 دریچه مجزا در کف و دیوار دو نفره و 4 محفظه سه نفره جهت ایمنی قایق های بزرگتر با رعایت نکات ایمنی می باشد. این محصول دارای استانداردهای روز آمریکایی و اروپایی و تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده است، این محصول دارای دو بال چرخان ثابت برای مدل های دو نفره و دو صندلی برای مدل های سه نفره می باشد. مدل پارو دو نفره پلاستیکی و مدل سه نفره فلزی است و هر دو دارای جای نگه داشتن پارو در کنار قایق و همچنین دارای دو صندلی بادی هستند. قایق بادی چلنجر سه نفره قابلیت نصب موتور برقی اینتکس را داشته و مجهز به پمپ دستی کوچک، طناب و برچسب های تعمیری می باشد.

قایق بادی ورزشی سیهاوک SEAHAWK

قایق بادی ورزشی مدل سیهاک که در سه نوع دو نفره ، سه نفره و چهار نفره تولید میشوند تحمل وزن این کالا 200 ،300 و 400 کیلوگرم میباشد. جنس بدنه این مدل از قایق ها از pvc سه لایه است که هر سه مدل آنها دارای کف باد شونده هستند و سه جای باد مختلف در آنها تعبیه شده که ایمنی و امنیت آن را بیشتر میکنند، بدلیل رعایت همین مسائل ایمنی و امنیتی دارای استاندارد های برزو و تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا میباشد، مدلدو نفره این مدل از قایق بادی بدون صندلی می باشد ولی در مدل 3 و 4 نفره این قایق دو صندلی بادی وجود دارد. سیهاک دو  نفره دارای دو جای پاروی ثابت و نگهدارنده پارو و 3 و 4 نفره آن دارای چهار جا پارویی و نگه دارنده پارو در بغل میباشد. جنس پاروی دو نفره سیهاوک از پلاستیک و سه نفره و چهار نفره آن از آلومینیوم است.

قایق بادی ورزشی اکسکروشن EXCURSION

قایق بادی ورزشی اکسکروشن که در دو نوع 4 و 5 نفره با تحمل وزن از 500  تا 600  کیلوگرم تولید می شود. جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی سه لایه و دارای کف بادی می باشد. دارای سه صندلی بادی مجزا برای ایمنی بیشتر در صورت خرابی یا سوراخ شدن هستند و به همین دلیل این محصول دارای استانداردهای روز آمریکا و اروپا بوده و مورد تایید گارد ساحلی ایالات متحده نیز می باشد. هر دو  مدل دارای صندلی قایق بادی هستند.  قایق بادی اکسکروشن 4 نفره دارای دو جای پارویی و 5 نفره دارای چهار جا می باشد و در هر دو مدل این محصول محل نگهداری پارویی تعبیه شده است که در کنار بدنه تعبیه شده است. جنس پارو در هر دو مدل آلومینیومی است که برای سهولت در حمل و نقل به صورت چند تکه ساخته شده است.

قایق های مسافرتی بادی اینتکس قابل نصب با موتور برقی یا بنزینی سبک تا 2 اسب بخار بوده و دارای دو شیار قلاب ماهیگیری در مدل های 4 نفره و چهار جای قلاب در مدل 5 نفره و همچنین دارای دفترچه راهنمای متوسط ​​می باشد. پمپ باد و دارای یک طناب بلند، یک دسته حمل، یک برچسب تعمیر قایق بادی، یک کیف برای نگهداری تجهیزات شکار و یک کیف حمل هستند.

قایق بادی ورزشی کایاک چلنجر

قایق بادی ورزشی کایاک چلنجر که در دو نوع تک و دوتایی تولید می شوند. تحمل وزن این دو قایق 100 و 160 کیلوگرم است و بدنه آنها از PVC سه لایه ساخته شده است. دارای کف بادی هستند و از سه قسمت مختلف برای باد شدن تشکیل شده اند که باعث افزایش ایمنی در هنگام سوراخ شدن می شود و همین امر باعث شده تا این قایق دارای تاییدیه  گارد ساحلی ایالات متحده و آخرین استانداردهای آمریکا و اروپا میباشد. هر دوی این قایق ها دارای صندلی های بادی مخصوص برای نشستن و تعادل هستند. این قایق های بادی به دلیل اینکه پاروهای آنها یک تکه است و برای پارو زدن باید به صورت ضربدری از آن ها استفاده کرد جای پارو ندارند. در مدل یک نفره یک جفت پارو و در مدل دو نفره دو جفت پارو فلزی وجود دارد و پاروهای هر دو مدل چند تکه می باشد. به گونه ای ساخته شده است که این محصول در هنگام حمل و نقل راحت تر جابجا شود. در ضمن برای تعادل قایق در هنگام پارو زدن زائده ای از پلاستیک فشرده زیر آن وصل شده که باعث افزایش تعادل می شود. این قایق ها دارای پارو فلزی، پمپ باد دستی دوتایی، دسته حمل، برچسب تعمیر، طناب، توری برای نگهداری لوازم جانبی روی محصول و کیف حمل هستند.

قایق بادی ورزشی کایاک اکسپلورر

قایق بادی ورزشی کایاک این محصول زیبا و منحصر به فرد اینتکس است، وزن این قایق 160 کیلوگرم، بدنه آن از جنس پی وی سی سه لایه است، این محصول دارای تاییدیه گارد ساحلی آمریکا، استانداردهای معتبر آمریکا و اروپا و همچنین دارای کایاک می باشد. این محصول مورد تایید گارد ساحلی آمریکا و در کلاس جهانی، دارای صندلی و پشتی غیر بادی است که در مقایسه با سایر قایق های بادی بسیار راحت است و از دو بند آن در پشت می توان برای ثبات بیشتر استفاده کرد. این صندلی دارای پارو فلزی سبک کایاک بسیار حرفه ای برای استفاده روی آب می باشد که می توان آن را در چندین مکان مختلف قفل کرد. حمل و نقل آن در هنگام جابجایی آسان است و برای ایمنی و تعادل آب دارای یک ضمیمه بسیار حرفه ای در قسمت پایین است. محصولی که به تعادل بهتر محصول کمک می کند، شامل پمپ باد دو دستی، دسته حمل، طناب بلند، چسب تعمیری و تمامی لوازم جانبی قابل نصب در توری در جلوی قایق می باشد. محصول در یک کیسه حمل قرار می گیرد.

قایق بادی حرفه ای

این نوع قایق بادی ساختاری منحصر به فرد داشته و دو گروه مختلف را شامل می شود:

قایق بادی مارینر

قایق بادی مارینر در دو تیپ 3 و 4 برای حمل سه نفر با ظرفیت 300 یا 4 نفر با وزن 400 کیلوگرم نصب می شود. جنس بدنه این قایق ها از الیاف پی وی سی سه لایه مخلوط با نخ های ابریشم مصنوعی می باشد و برای آب های شور نیز مناسب است. نوع سه نفره دارای کف بادی و نوع چهار نفره دارای کفپوش با تخته های فایبرگلاس است که در هنگام استفاده استحکام آن را بسیار بیشتر می کند و این تخته های فایبرگلاس با PVC قابل تا شدن در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

2

هر دو دارای صندلی های بادی هستند و خود قایق ها از سه قسمت برای باد کردن استفاده می کنند. البته لازم به ذکر است که قطعات بادی موجود در مارینر با مدل های دیگر متفاوت است زیرا به دلیل کیفیت بالای بدنه این دو قایق، خود بدنه برای تقسیم باد به دو و سه قسمت مساوی تقسیم می شود. و هر دریچه باد وظیفه نگهداری آن را دارد زیرا ایمن است و دارای استانداردها و تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده است. قایق بادی مارینر دارای دو پدال متحرک با چرخ دنده برای پارو زدن راحت تر است که باعث سهولت و سرعت بیشتر پارو زدن برای شما می شود. در واقع این پاروها روی بدنه قایق فشرده نمی شوند و با یک سری چرخ دنده و پیچ. روی بدنه نصب می شوند. دارای پاروهای فلزی هستند که البته از چند تکه تشکیل شده و به راحتی قابل حمل و نقل هستند، دو محل برای نگه داشتن پاروها در کنار قایق دارند.

قابلیت نصب موتورهای برقی و بنزینی را دارند البته لازم به ذکر است که قدرت موتور بنزینی این قایق ها 3 اسب بخار بیشتر نیست زیرا به دلیل فشاری که تخته نصب بین قایق و موتور به آن وارد می کند. بدن، می تواند بدن را از بین ببرد.

این قایق بادی حرفه ای دارای پارو پمپ باد دستی متوسط، دسته حمل، برچسب تعمیر، طناب بلند، کیف برای نگهداری تجهیزات شکار، کیف حمل باتری برای موتور الکتریکی، کیف حمل قایق و دو مکان برای قلاب ماهیگیری می باشد.

قایق بادی جیمینی

قایق بادی جیمینی در ظاهر قسمت جلویی تیز و پهن است و یا مانند موشک، ظرفیت محصول 3، 4، 5 و 6 نفر است، وزن آن ها تا 800 کیلوگرم می رسد، بسیار ضخیم و قابل استفاده در آب نمک هستند. کف این مدل از چوب ساخته شده است که به مقاومت در برابر وزن و سرعت موتور کمک می کند. اولاً به پایداری آن کمک می کند، ثانیاً به اعضای قایق کمک می کند که بتوان آن را سوراخ کرد و در آب غرق نشد. از همه جهات همانطور که به نظر می رسد (به جز ضربه هایی مانند سنگ های تیز با سرعت بالا) دارای دو قسمت چرخان و پارو می باشد.

این حرفه خاصی است که این قایق ها از قطعات زیادی ساخته می شوند، دلیل این امر سهولت در راندن قایق است، رول کیج شنا را به سبک جیمینی سرگرم کننده می کند و در مواقعی که به قایق نیاز ندارید می توانید از آنها استفاده کنید. آنها را در لاستیک متصل به بدن از دو طرف قرار دهید. تمامی انواع قایق بادی حرفه ای جیمینی مجهز به پمپ باد بزرگ دستی، دستگیره های حمل، کیت تعمیر مخصوص، طناب دور قایق، پارو حرفه ای و کیف حمل هستند.

3

فروشگاه قایق بادی

حال پس از بررسی دقیق این محصولات نوبت به معرفی بهترین فروشگاه قایق بادی می رسد. فروشگاه اینتکس به دلیل مزایایی که برای مشتریان خود ارائه می دهد می تواند بهترین فروشگاه برای خرید قایق بادی با قیمت پایین و کیفیت بهتر باشد.  برای یافتن انواع قایق بادی می توانید به دسته قایق بادی در این وبسایت مراجعه کنید و با توضیحات کامل محصولات جدیدی را برای خود خریداری کنید. در نهایت در صورت نیاز به مشاوره تخصصی می توانید با استفاده از شماره تماس های 02156190840 ، 09026668146 و 09376668146 با مشاوران ما در نمایندگی تماس بگیرید. همچنین سناتورمد در آدرس تهران ، بلوار جنت آباد شمالی ، پلاک 313 ، طبقه همکف نیز آمادگی فروش به صورت حضوری را برای مشتریان عزیز مهیا ساخته است.