همه چیز درباره سفرمارکت؛ موتور جستجوی خدمات سفر و گردشگری

به لطف رواج خریدهای اینترنتی در یک دهه گذشته، این روزها دیگر به جای مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی به راحتی می‌توان انواع خدمات سفر را به‌صورت آنلاین خریداری کرد. هم‌زمان با آن در یک دهه اخیر به تعداد سایت‌ها و سامانه‌های عرضه کننده خدمات سفر هم اضافه شده است. در این بین سفرمارکت یکی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین منابعی است که با وجود ویژگی‌های ویژگی‌های متمایزی که دارد موجب شده است تا به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید خدمات گردشگری مطرح شود. در مطلب حاضر قصد داریم این ویژگی‌ها را بررسی کنیم و بگوییم چطور می‌توان از موتور جستجوی سفرمارکت برای مهیا کردن مقدمات سفر و خرید انواع خدمات در این زمینه کمک گرفت.

Title: Everything-About-safarmarket-Strong-Travel-Services-Search-Engine - Description: A-LapTop-Showing-Safarmarket-Website-And-A-Camera-A-Passport-And-Som-Other-Travel-Stuff-Around-It

امکان خرید همه خدمات سفر به طور یکجا

تردیدی نیست که سفر کردن همیشه با تدارک و برنامه‌ریزی همراه است و بخش اصلی برنامه سفر هم شامل رزرو یا خرید خدمات سفر است. منظور از خدمات سفر تمامی خدماتی است که در فرایند سفر به مسافران عرضه می‌شود: از بلیط وسیله نقلیه گرفته تا رزرو محل اقامت یا تورهای گردشگری. در چنین مواقعی فرقی ندارد که به دنبال بلیط قطار هستید و یا به دنبال رزرو تور، همه این خدمات در یک منبع گسترده به نام سفرمارکت در دسترس شما قرار دارد و دیگر نیازی برای صرف وقت زیاد جهت جستجو برای پیدا کردن چندین منبع مختلف که هر کدام یک نوع خاص از خدمات سفر را ارائه می‌کنند، ندارید. این ویژگی سفرمارکت را به مرجعی گسترده و کامل برای خرید هر نوع خدمات گردشگری تبدیل کرده است.  

خرید از صدها سایت گردشگری در سفرماکت

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای خرید خدمات سفر نظیر بلیط هواپیما، ساعت‌ها وقت صرف می‌کنید تا همه سایت‌ها و سامانه‌های عرضه کننده آن خدمات را از نظر قیمت یا تنوع گزینه‌ها با یکدیگر مقایسه کنید و دست آخر از میان آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که با مفهوم نوظهور مارکت پلیس آشنا شوید. مارکت پلیس را می‌توان یک بازارگاه مجازی تعریف کرد که همه شرکت‌ها و وب‌سایت‌های عرضه کننده خدمات را در دسترس متقاضیان خرید آن خدمات قرار می‌دهد. سفرمارکت هم یک مارکت پلیس در حوزه خدمات گردشگری است که صدها سایت معتبر را تحت پوشش قرار داده است. این مارکت پلیس کاربران را از جستجوهای طولانی و همچنین اعتبارسنجی سایت‌های مختلف بی‌نیاز می‌کند و کاربران با مراجعه به سفرمارکت به راحتی و بدون واسطه و با خیالی آسوده از معتبر بودن سایت مورد نظر اقدام به خرید از منبع مورد نظرشان کنند.   

بهترین گزینه‌ها در موتور جست‌وجوی سفرمارکت

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که در انتخاب منبع یا سایت برای خرید انواع خدمات سفر باید در نظر داشت میزان گزینه‌هایی است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. زیرا تعداد گزینه‌های بیشتر همیشه به معنای حق انتخاب بیشتر است و علاوه بر آن هر قدر گزینه‌های بیشتری در دسترس باشد احتمال پیدا کردن ارزان‌ترین گزینه هم بالاتر می‌رود. به‌طوری که سفرمارکت در میان کاربران قدیمی‌تر به عنوان بورس خدمات ارزان سفر شناخته می‌شود. یکی دیگر از نقاط قوت سفرمارکت هم شبکه گسترده آن در رایج‌ترین خدمات سفر است. به‌طوری که برای هر کدام از انواع خدمات سفر از بلیط قطار و هواپیما گرفته تا هتل و ویلا برای اقامت و تورهای گردشگری در هر مقصد داخلی یا خارجی در سفرمارکت طیفی از گزینه‌های متنوع در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این موضوع به موتور جست‌وجوی قوی سفرمارکت مربوط است که به طور لحظه‌ای در حال به‌روزرسانی است. به‌روزرسانی لحظه‌ای موجب می‌شود تا کاربران جدیدترین و تازه‌ترین گزینه‌های عرضه شده نظیر بلیط لحظه آخری و یا تخفیف‌های جدید زودتر از دیگر مسافران باخبر شوند و از سفر هم جا نمانند.

Title: Finding-The-Best-Choices-In-Safarmarket - Description: Safarmarket-Vast-Choices-In-Website

طرح سفرهای اقساطی در سفرمارکت

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای که سفرمارکت برای کاربرانش فراهم کرده است و حسابی هم مورد استقبال قرار گرفته است سفر اقساطی از طریق رزرو تور قسطی در سفرمارکت است. بر اساس این طرح دیگر مسافران می‌توانند فارغ از دغدغه‌های مالی و یا نگرانی از بابت تأمین یکباره همه هزینه‌ها برای مسافرت راهی سفر شوند و بعد از اتمام سفرشان طی اقساط چندین ماهه هزینه‌های سفر را به طور قسطی پرداخت کنند. این طرح در حال حاضر در قالب دریافت وام سفر برای خرید انواع تورهای گردشگری عرضه شده است و محدودیتی در انتخاب از میان انواع تورهای گردشگری وجود ندارد. گفتنی است شرایط دریافت وام سفر برخلاف بانک‌ها و شرکت‌های عرضه کننده تسهیلات بسیار آسان در نظر گرفته شده است و فارغ از تمام دردسرهای اداری و تماماً به صورت آنلاین انجام می‌شود.  

خرید آسان و مطمئن در کوتاه‌ترین زمان از سفرمارکت

بی‌شک ویژگی که باعث محبوبیت خریدهای اینترنتی شده است آسان بودن فرایند انجام آن و سرعت بالا در خرید است. این موضوع شامل خرید خدمات سفر به طور آنلاین هم می‌شود اما سایت‌ها و منابع مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند هر کدام سازوکار متفاوتی دارند و فرایند خرید از همه آنها به طور یکسان طراحی نشده است. ممکن است در نگاه اول این مسئله موضوع بی‌اهمیتی به نظر برسد اما وقتی قرار باشد یک منبع همیشگی برای خرید انواع خدمات گردشگری برای خودتان دست و پا کنید تا از دردسر جست‌وجوهای پیاپی در هر بار سفر رفتن راحت شوید آن وقت است که به این مسئله پی می‌برید که بهتر است منبع انتخابی فرایند ساده‌ای برای خرید داشته باشد و سبک و سیاق معرفی خدمات به گونه‌ای شفاف باشد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون وقت هدر کردن بتوان خدمات مورد نظر را تهیه کرد. سفرمارکت را هم می‌توان جزو این دسته منابع قرار داد که با طراحی کاربردی تلاش کرده است تا بیشترین اطلاعات را به طور شفاف و کاربردی در اختیار کاربران قرار دهد. در مرحله خرید هم فرایند به قدری آسان و سریع انجام می‌شود که تجربه شیرینی برای متقاضیان رقم می‌زند. وجود فیلترهای مختلف در کادر جستجوی گزینه‌ها و تقویم قیمتی هم به کاربران کمک می‌کند تا گزینه‌های مورد نظرشان را از میان انبوهی از انتخاب‌ها زودتر پیدا کنند. در کنار همه اینها تیم پشتیبانی سفرمارکت هم در تمام مراحل آمادگی همراهی با خریداران را دارد تا بدون هیچ مشکل یا ابهامی اقدام به خرید خدمات مورد نظرشان کنند.

02

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا با معرفی سازوکار مؤثری که سفرمارکت برای عرضه انواع خدمات سفر بکار گرفته است این منبع را به آن دسته از مسافرانی که به طور مرتب به سفر می‌روند و به دنبال یک منبع جامع، گسترده و مطمئن برای خرید انواع خدمات گردشگری هستند کمک کنیم تا با سفرمارکت آشنا شوند و ویژگی‌های متمایز آن را بشناسند. با این وجود مواردی که در این مطلب ذکر شد را می‌توان به عنوان ملاکی برای انتخاب یک منبع مناسب برای خرید انواع خدمات سفر نیز در نظر گرفت. بنابراین با خواندن این مطلب در کنار آشنایی با مرجع گسترده خدمات سفر یعنی سفرمارکت می‌توانید معیارهای مهم برای انتخاب یک منبع مناسب را هم بشناسید.