ارزان‌ترین مراکز خرید آنتالیا

آنتالیا (Antalya) با توریست‌های بی شمار خود که هر ساله به تعداد آنها نیز افزوده می‌شود، یکی دیگر از شهرهای پر طرفدار ترکیه است. هنگامی که به شهر یا کشور دیگری سفر می‌کنید، بی شک به خرید از بهترین مراکز خرید آن شهر یا کشور مورد نظر علاقه خواهید داشت. حتی اگر عاشق خرید نباشید، باز هم برای خریدن چند سوغاتی کوچک باید به مراکز خرید شهری که به آن سفر کرده‌اید، سری بزنید و تجربه خریدی لذت بخش را برای خود به ارمغان بیاورید. زمانی که دارید تور آنتالیا خود را رزرو می‌کنید باید به این مسئله نیز دقت کنید و بهترین مراکز خرید آنتالیا را انتخاب کنید که مناسب سلیقه شما نیز هستند. اما بدون شک علاوه بر کیفیت کالاها، قیمت آنها نیز برای شما از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. اما چطور می‌توان ارزان‌ترین و نیز بهترین مراکز خرید آنتالیا را شناخت؟ خب ما این کار را برای شما آسان کرده‌ایم و در این مطلب ارزان‌ترین و بهترین مراکز خرید آنتالیا را برایتان عنوان می‌کنیم. با ما تا پایان مطلب همراه باشید تا شما نیز بتوانید با آگاهی قبلی تور ارزان آنتالیا خود را رزرو کنید.

1- مرکز خرید میگروس (Antalya Migros Shopping Mall)

مرکز خرید میگروس یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید آنتالیا است که هر ساله گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این مرکز خرید با داشتن بیش از 120 فروشگاه یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می‌شود.مرکز خرید میگروس نه تنها کالاهایی با کیفیت عالی ارائه می‌دهد و نیز برندهای معروف جهانی همانند زارا، مودو، وایکیکی و 5 ام را در خود جای داده است، بلکه قیمت‌های مناسبی نیز دارد. این مرکز خرید در سال 2001 افتتاح شده است که به یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید نیز تبدیل شده است. ساعات کاری این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب است.

میگروس

2- مرکز خرید دیپو (Deepo)

مرکز خرید دیپو که یکی از مراکز خرید ارزان آنتالیا است، کالاهای با کیفیت عالی نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مرکز خرید در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته است، و به همین دلیل هم طرفداران بسیاری دارد. مرکز خرید دیپو 80 فروشگاه دارد و با 15 رستوران، یک سالن تئاتر و پارکینگ اختصاصی خود مجموعه‌ای بی نظیر برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. این مرکز خرید محبوب برندهای معروفی مانند هوتیک، نایک، کولینز، کوتون، آدیداس، واکو، تامی، ماوی، جینز، میس سیکستی را در خود جای داده است و ساعات کاری آن از 10 صبح تا 10 شب است. این فروشگاه در سال 2004 افتتاح شده است و اگر شما نیز می‌خواهید با قیمت‌هایی باور نکردنی رو به رو شوید، حتما سری به این مرکز خرید بزنید.

3- مرکز خرید مارک آنتالیا (MarkAntalya)

مرکز خرید مارک آنتالیا نیز یکی دیگر از مراکز خرید معروف این شهر تماشایی است که هر ساله گردشگران بی شماری را به خود جذب می‌کند. این مرکز خرید که در منطقه مراد پاشا واقع شده است، فروشگاه‌هایی شیک و مدرن، رستوران، فست فود، ‌و سینما دارد. ساعات کاری این مجموعه بی نظیر از 10 صبح تا 10 شب است. باید توجه داشته باشید که قیمت فروشگاه‌های این مجموعه مقرون به صرفه هستند؛ نمی‌شود گفت که قیمت‌های خیلی ارزانی دارند، اما قیمت‌هایی معقول و مقرون به صرفه ارائه می‌دهند. با این تفاسیر اگر شما نیز به دنبال مجموعه‌ای کامل و مدرن با قیمت‌های مقرون به صرفه هستید، مرکز خرید مارک آنتالیا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد.

مارک آنتالیا

 4- مرکز خرید شی مال (SheMall Shopping Mall)

مرکز خرید شی مال یکی دیگر از مراکز خرید معروف آنتالیا است که فروشگاه‌های بسیار شیک و مجللی دارد. این مرکز خرید بیش از 70 فروشگاه دارد که برندهای مشور جهانی مانند پلو، ال سی وای کیکی، لاکوست، کلوین کلاین، سوآچ، ناین وست را در خود جای داده‌اند. ساعات کاری مرکز خرید شی مال از 10 صبح تا 11 شب و در سال 2008 افتتاح شده است. در این مرکز خرید شیک می‌توان امکانات رفاهی از قبیل سالن ورزشی، رستوران‌ها، تئاتر، مرکز تفریحی کودکان، سینما، کافه تریا را یافت. همانطور که می‌بینید این مرکز خرید یک مجموعه کامل و بی نقص را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد و در عین حال قیمت‌های مناسبی نیز دارد. پس اگر شما نیز به فکر خرید در یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا هستید، بهتر است سری به مرکز خرید شی مال بزنید.

شی مال

در ادامه چند مرکز خرید دیگر در آنتالیا را  به شما معرفی می‌کنیم:

5-  مرکز خرید تراسیتی 

مرکز خرید تراسیتی انتخاب مناسبی برای خرید و گردش است. برندهای محبوب و متنوع ترکی در این مرکز خرید یافت می‌شود. لوازم آرایشی بهداشتی، لباس کودکان و نوجوانان خود را می‌توانید از این مرکز خرید تهیه کنید. علاوه بر خرید کردن، رستوران و کافه این مرکز خرید امکانات رفاهی لازم را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

6-  مرکز خرید آکا پارک آنتالیا

مرکز خرید آکا پارک در سال 2008 تاسیس شده است و شامل 4 طبقه می‌باشد. شما می‌توانید بهترین اجناس زنانه، مردانه، جواهرات اصل ایتالیایی، اسباب بازی، تجهیزات ورزشی، کیف و کفش و انواع لوازم جانبی موبایل  را ازاین مرکز خریداری کنید. این مرکز برای صرف غذا و نوشیدنی به کافه و رستوران نیز مجهز است.

سخن آخر

ما در این مطلب سعی داشتیم که به شما مراکز خرید معروف و نیز ارزان قیمت آنتالیا را معرفی کنیم تا وقتی می‌خواهید در این شهر تماشایی به خرید بروید، سرتان کلاه نرود! خب به هر حال هر شهر یا کشوری ایراداتی دارد، و خرید کردن در شهری که هم زبان شما نیستند ممکن است برایتان گران تمام شود و تمامی پول‌هایتان را تمام کنید؛ و این مسئله هم به این دلیل است که مراکز خرید ارزان آنتالیا را نمی‌شناسید و ممکن است بدون آگاهی به مراکز خرید واقعا گران قیمت آن بروید. اما حال با خواندن این مطلب می‌توانید به بهترین مراکز خرید بروید و تجربه خریدی بی نظیر را داشته باشید. اگر می‌خواهید از آخرین قیمت تور آنتالیا با خبر شوید، به سایت توریاب مراجعه کنید. تا بتوانید از آخرین و جدیدترین تور لحظه آخری باخبر شوید