عملیات‌های مقاومت فلسطین، اسرائیل را نابود خواهد کرد

هادی العامری رهبر ائتلاف الفتح عراق امروز سه‌شنبه تأکید کرد که ملت بحرین در معرض ظلم رژیم آل خلیفه قرار دارد و نهادهای بین‌المللی و بسیاری از کشورها در قبال این مسئله سکوت کرده‌اند.

شبکه خبری الغدیر به نقل از العامری گزارش داد، ملت بحرین برای رسیدن به پیروزی، هیچ چاره‌ای جز ایستادگی ندارد و دولت بحرین باید در وضعیت خود و تعامل با ملت این کشور بازبینی کند.

وی در بخش دیگر سخنرانی خود که در همایش انقلابیون بحرینی به مناسبت دوازدهمین سالگرد انقلاب این کشور، به مسئله یمن پرداخت و گفت: ائتلاف بین‌المللی و حمایتهای آمریکا، نتوانست اراده و ایستادگی ملت یمن را در هم شکند.

رهبر ائتلاف الفتح با اشاره به اینکه هر کس فکر کند ظلم دوام خواهد داشت، در توهم به سر می‌برد، خاطر نشان کرد: عملیاتهای قهرمانانه مقاومت فلسطین، باعث خواهد شد رژیم صهیونیستی نابود شود. اراده ملت فلسطین پیروز خواهد شد.

العامری هشتم بهمن ماه جاری تأکید کرد، رژیم صهیونیستی و حامیانش، مسئول رخدادهای اخیر هستند؛ زیرا اقدامات فلسطینیان شجاع و عملیاتهای مقاومتی آنان، یک حق طبیعی و مشروع برای ملتی است که خاکش اشغال شده و حقوقش توسط یک رژیم غاصب، نقض شده است.

عملیات‌های مقاومت فلسطین، اسرائیل را نابود خواهد کرد

وی گفت: ما شجاعت ملت فلسطین در مقابله با اسرائیل کینه‌توزرا  تمجید می‌کنیم. ما افتخار می‌کنیم که تحول مهمی در کارهای مقاومت از نظر شیوه و محل [اجرای آن] را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه این مسئله، پیامی است که رژیم صهیونیستی باید آن را درک کند، تصریح کرد: اسرائیل باید بداند که زمان زورگویی به پایان رسیده است و معادله درگیری به سودش نیست. زنده باد، فلسطین. درود و رحمت بر شهدا و ننگ بر رژیم اشغالگران و کسانی که برای عادی‌سازی با آن، له له می‌زنند».