عصبانیت نتانیاهو از عملیات‌های مقاومتی

«بنیامین نتانیاهو »، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته (سه‌شنبه، ۲۰ژوئن) در واکنش به عملیات‌ جدید مقاومتی در سرزمین‌های اشغالی توئیت تهدیدآمیز منتشر کرد.

طبق گزارش شبکه «آی‌۲۴»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه رسمی خود، علی‌رغم شکست‌های امنیتی مکرر اذعان کرد: اسرائیل طی چند ماه گذشته ثابت کرده است که بدون استثنا با تمام عاملان عملیات تسویه حساب کرده و و هرکسی را که به آن آسیب می‌زند، یا خواهد کُشت و یا زندانی خواهد کرد.

روز گذشته، سه‌شنبه رسانه‌های عبری از کشته شدن ۴ صهیونیست شهرک‌نشین در عملیات تیراندازی فلسطینی‌ها در نزدیکی پمپ بنزین شهرک اشغالی «عیلی»، واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند؛ براساس گزارش‌ها، ۴صهیونیست دیگر هم در این عملیات زخمی شدند.

نتانیاهو بعد از این عملیات و در حالی که کابینه‌اش تاکنون در کشف و مدیریت این عملیات‌ها بسیار ضعیف عمل کرده، مدعی شد: گزارش‌های میدانی از آن عملیات را به صورت دست اول دریافت می‌کند و این امر نشان می‌دهد که همه گزینه‌ها برای اسرائیل در جهت پاسخ به عملیات‌ها یا حملات و تیراندازی‌ها باز است.

عصبانیت نتانیاهو از عملیات‌های مقاومتی

ارتش رژیم صهیونیستی درباره این عملیات بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که چند جوان فلسطینی این عملیات را در نزدیکی یک پمپ بنزین در منطقه بیشوف انجام دادند؛  نیروهای ارتش موفق شدند یکی از تیراندازان را متوقف کنند و حالا به تعقیب مظنونان دیگر ادامه می‌دهند.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» روز گذشته درباره جزئیات این عملیات گزارشی منتشر کرده و نوشت: ۳مرد مسلح فلسطینی، عملیات تیراندازی را با تفنگ M۱۶ انجام دادند؛ نام مجری اصلی این عملیات که بلافاصله پس از تیراندازی کشته شد، «مهند فالح شحاده» و اهل روستای حواره در جنوب نابلس بوده است.