آخرین آمار جنایت صهیونیست‌ها در غزه

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز (۱۶ مهر) اعلام کرد که طبق آخرین آمار تعداد شهدای غزه در پی حملات رژیم صهیونیستی به ۳۱۳ تن افزایش یافته است. همچنین ۱۹۹۰ فلسطینی نیز در این حملات مجروح شده‌اند.

 

وبگاه خبری معا به نقل از وزارت بهداشت غزه نوشت که کادر پزشکی و بیمارستانی با تمامی توان در حال نجات دهها زخمی که شرایط وخیمی دارند، هستند. به گفته این وزارتخانه شرایط اضطراری در تمامی بخش‌های درمانی اعلام شده و با وجود ادامه محاصره غزه و کمبود دارو و تجهیزات پزشکی تمامی تلاش‌ها ادامه دارد.

وزارت بهداشت غزه همچنین هدف قرار دادن کادر درمانی و امدادی از سوی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و گفت که در پی این حملات تاکنون سه امدادگر به شهادت رسیده و سه نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

در این بیانیه آمده است که جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس طی دیروز و امروز بیمارستان «الاندونیسی» و درمانگاه «ناصر الطبی» و همچنین پنج آمبولانس را هدف قرار داده‌اند.

آخرین آمار جنایت صهیونیست‌ها در غزه

حملات هوایی رژیم صهیونیستی در حالی رخ می‌دهد که جنبش حماس از روز گذشته عملیات بی سابقه و شگفت‌آوری را با نام «طوفان الاقصی» در مناطق اشغالی آغاز کرده است که تا کنون بیش از ۳۵۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۱۸۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.