اعتراف لیبرمن به هراس از حزب‌الله لبنان

 «آویگدور لیبرمن » با انتقاد از رویکرد کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی در قبال حزب الله لبنان ، گفت: تا زمانی که نیروهای حزب الله در مرز حضور دارند هیچ کس به هیچ یک از شهرک ها در شمال (فلسطین اشغالی) بر نخواهد گشت.

لیبرمن از جمله افرادی است که معتقد است سیاست های نتانیاهو موجب قدرت گرفتن بیشتر گروه های مقاومت از جمله حزب الله لبنان شده است.

باتوجه به چندین بار شکست رژیم صهیونیستی از حزب الله لبنان به ویژه شکست در جنگ ۳۳ روزه، احتمال ورود گسترده تر این گروه مقاومت به جنگ، به کابوس نظامیان صهیونیست تبدیل شده است.

امروز هم، منابع خبری از هدف قرار گرفتن مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و حملات توپخانه ای این رژیم به جنوب لبنان خبر دادند.

براساس این گزارش، ظهر امروز، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی در مناطق الجرداح، حدب‌البستان، جل‌العلم، المالکیه، المطله و ریشا هدف حملات راکتی قرار گرفت.

در نتیجه حملات مقاومت لبنان، صدای آژیر خطر در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک های یارین، مروحین و ام التوت در جنوب لبنان را به شدت گلوله باران کرد.

سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان در روز گذشته، اولین اظهار نظر وی از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی بود. بسیاری از کارشناسان مسائل راهبردی، سخنرانی سید حسن نصرالله را پیش از انجام آن، تعیین کننده راهبرد آینده جنگ غزه اعلام کرده بودند.

دبیر کل حزب الله لبنان، تداوم حملات علیه مقاومت فلسطین در غزه و حمله پیشدستانه به لبنان را خط قرمز مقاومت اعلام و احتمال ورود جدی تر به جنگ را رد نکرده بود.

اعتراف وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی به هراس از حزب‌الله لبنان

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می گوید که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.