افشاگری رسانه های صهیونیستی از اقدام عجیب نتانیاهو با دروغ سنج

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اعضای کابینه اش اعتماد ندارد و پس از افشای جزییات محرمانه جلسات درباره تجاوز زمینی به غزه، احتمال دارد که از وزرای کابینه تست دروغ سنجی بگیرد.

دو پایگاه صهیونیستی «۰۴۰۴» و «ماتزاو» نوشتند: نتانیاهو از افشای جزییات محرمانه جلسات کابینه بسیار عصبانی است.

این دو پایگاه خبری افزودند: احتمال دارد نتانیاهو از این پس قانون دروغ سنجی را درباره اعضای کابینه و حاضران در جلسات مهم اجرایی کند.

پیش نویس این قانون که در مراحل اولیه بازنگری قرار داردُ تصریح می کند که آزمایش دروغ سنجی براساس چارچوب زمانی انجام می شود که نتانیاهو تعیین خواهد کرد.

این آزمایش، غیر از اعضای کابینه، افراد بیشتری را مانند دادستان کل و مدیران نهادهای امنیتی و اطلاعاتی را نیز دربر می گیرد.

افشاگری رسانه های صهیونیستی از اقدام عجیب نتانیاهو با دروغ سنج

نکته مهم این قانون این است که نتانیاهو که باید خود نیز در این آزمایش شرکت کند، به خاطر کاشت دستگاه تنظیم ضربان قلب، از آن فرار کند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که در صورتی که این قانون از نتانیاهو بخواهد که در آزمایش دروغ سنجی شرکت کند، او برای انجام تست دروغ سنجی آماده است.

این نخستین بار نیست که بنیامین نتانیاهو به افشا شدن اطلاعات محرمانه جلسات توسط وزیران کابینه اش به رسانه ها اشاره می کند.

در روزهای گذشته جزییات محرمانه جلسات کابینه رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به نوار غزه افشا شده است که این موضوع خشم نتانیاهو را برانگیخت.