دشمن می‌خواهد از طریق کاهش مشارکت مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در برنامه رادیویی روزی نو رادیو اقتصاد درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت:مردم در امور بسیاری به ویژه مسائل اقتصادی و معیشتی، مطالبه تحول را دارند. مقام معظم رهبری در سال جاری بیش از سی و چهار بار به ضرورت تحول در کشور اشاره کردند.

وی افزود: ما در آستانه یک تحول عظیم در داخل و خارج کشور به دلیل یک موقعیت سوق الجیشی هستیم . نبرد غزه و تهدیدهای نظامی که از طریق آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه وجود دارد یک فهم عمومی از توطئه های دشمنان ایجاد کرده است چرا که دشمن بر روی تحریم انتخابات و عدم مشارکت مردم تمرکز کرده و آن را به عنوان یک راهبرد اساسی دنبال می‌کند.

فعال سیاسی اصولگرا متذکر شد: دشمن می‌خواهد مشارکت را در حدی پایین بیاورد که این استنباط ایجاد شود که جمهوری اسلامی ایران مشروعیت مردمی ندارد اما در بین آحاد جامعه  این فهم مشترک وجود دارد که اگر در انتخابات شرکت نکنند موجب تشدید تحریم های دشمنان می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: این فهم مشترک درباره اهمیت مشارکت در سطوح نخبگانی کشور هم وجود دارد  و بخشی از اصلاح طلبان که رغبتی به انتخابات هم ندارند اهمیت این موضوع را درک کرده اند. ان شاءالله در ۱۱ اسفند برای ایجاد تحول در حکمرانی کشور پای صندوق های رای می‌رویم چرا که انتخابات می‌تواند باعث  ایجاد تحول در سطوح مختلف کشور شود.

یادداشت

انبارلویی بیان کرد: هرچه به روز انتخابات نزدیک تر می‌شویم میل و اشتیاق مردم برای حضور در این امر مهم بیشتر می‌شود و حتی افرادی که مردد بودند طبق نظر سنجی ها به سمت شرکت در انتخابات تغییر مسیر داده اند .

او در پایان گفت:این انتخابات پر نامزد ترین انتخابات پس از انقلاب است و برای هر کرسی مجلس پانزده نفر با هم رقابت می‌کنند و ان شاءالله مشارکت در حد بالایی وجود خواهد داشت.