ترس لیبرمن از موشک‌های حزب‌الله

 «آویگدور لیبرمن » وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و از اعضای پیشین کابینه بنیامین نتانیاهو دوشنبه شب هشدار داد که موشک‌های دقیق حزب‌الله تهدیدی راهبردی و غیر قابل تحمل برای اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، لیبرمن اضافه کرد: یک مشکل دوگانه و راهبردی وجود دارد که هیچ تصمیم سیاسی نمی‌تواند آن را حل کند و آن مشکل توانمندی‌های روزافزون حزب الله است.

وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی به کابینه نتانیاهو هشدار داد: اگر معادله با حزب‌الله را تغییر ندهیم هیچ کس در ساکنان در شمال اسرائیل باقی نمی‌ماند.هشدار لیبرمن پس از حمله موشکی سنگین حزب الله به یک مقر نظامی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

حزب‌الله لبنان عصر روز دوشنبه اعلام کرد که در واکنش به حمله دشمن اشغالگر به اطراف شهر بعلبک این کشور، مقر فرماندهی تیپ جولان ارتش رژیم صهیونیستی را در «نفح» با ۶۰ راکت کاتیوشا هدف حمله دقیق قرار داده‌است.

ترس لیبرمن از موشک‌های حزب‌الله

براساس این گزارش، حدود ۶۰ راکت از جنوب لبنان به طرف منطقه «اصبع الجلیل» در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین و همچنین منطقه اشغال شده جولان سوریه شلیک شد.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» شمار راکت‌های شلیک شده از لبنان به جولان را بیش از ۴۰ راکت اعلام کرد.برخی منابع رژیم صهیونیستی نیز از هدف گرفتن پایگاه نظامی «رویسات العلم» در جولان خبر دادند.

به دنبال شلیک این راکت ها، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین در جولان به صدا درآمد و ارتش رژیم، اقدام به رصد راکت‌های شلیک شده از خاک سوریه کرد.

همچنین آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین در جولان اشغالی نیز به صدا درآمده است.