اسرائیل قدرت بازدارندگی خود را در مقابل حزب‌الله از دست داد

«گیورا سالز» رئیس شورای منطقه ای «جلیل علیا» با اشاره به حملات موشکی حزب الله لبنان به این منطقه، اعتراف کرد که قدرت بازدارندگی این رژیم دیگر از بین رفته است.

وی، استمرار حملات موشکی حزب الله لبنان و ناتوانی رژیم اشغالگر از مقابله با این حملات را یادآور شد و تاکید کرد: اسرائیل قادر به احیای قدرت بازدارندگی خود نیست.

این مقام صهیونیست ایجاد منطقه حائل بین حزب الله لبنان و سرزمین های اشغالی فلسطین را خواستار شد.

اسرائیل قدرت بازدارندگی خود را در مقابل حزب‌الله از دست داده‌ است

از سوی دیگر، حزب الله لبنان امروز در بیانیه ای اعلام کرد که در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اطراف شهر «بعلبک» در شرق لبنان، پایگاه هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در پادگان «کیلع»، پایگاه موشکی و توپخانه ای این رژیم در «یوآو» و همچنین پایگاه های توپخانه ای در اطراف آن را با بیش از صد موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله در بیانیه ای دیگر اعلام کرد که پایگاه «الراهب» رژیم صهیونیستی را با موشک برکان هدف قرار داده است.

منابع خبری صبح امروز اعلام کردند که بیش از ۳۰ موشک از جنوب لبنان به اهداف و شهرک های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و منطقه جولان اشغالی سوریه شلیک شد.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی، مجموع موشک های شلیک شده را یکصد موشک اعلام کرد. رسانه های مذکور، از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم در پی این حمله خبر دادند که ۳۰ فروند از این یکصد موشک در یک لحظه به فلسطین اشغالی و منطقه اشغالی جولان شلیک شد.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.