به گزارش افکارنیوزبه نقل از کیهان و به نقل از المنار، آشکار شدن ابعاد اقدام ضدانسانی و تکان دهنده «یهودا هیس» رئیس سابق پزشکی قانونی اسرائیل که از مشهورترین مقامات وزارت بهداشت این رژیم به شمار می آید، آن هم در واپسین روزهای خدمت وی، رسوایی بزرگی برای جامعه پزشکی رژیم اشغالگر به بار آورده و شوک شدیدی را در میان صهیونیست های ساکن در اراضی اشغالی ایجاد کرده است.

بنابراین گزارش، هیس که پس از افشای این رسوایی اجبارا برکنار شده، در مدت زمان تصدی ریاست سازمان پزشکی قانونی اسرائیل، در بیش از ۸هزار مورد، نسبت به قطع عضو و ربودن اندام های اجساد ارجاع شده به پزشکی قانونی، بدون اطلاع خانواده های آنان اقدام کرده است.
ابعاد این رسوایی زمانی آشکار می شود که گزارش های متعدد مربوط به دست داشتن مقامات رژیم صهیونیستی در قاچاق اعضا و اندام های انسان مورد توجه قرار گیرد؛ امری که خانواده های قربانیان را به شدت بهت زده و خشمگین کرده است.

اعضای «ربوده شده» از اموات، اغلب شامل قلب و مغز و دیگر اعضای داخلی مانند کبد و کلیه بوده و هیچ یک از این موارد به خانواده های قربانیانی که اجساد آنان مورد سوءاستفاده قرار گرفته، اطلاع داده نشده و در ظاهر جسد قابل تشخیص نبوده است.

پيش از اين و به طور مكرر گزارش هايي از جمله در رسانه هاي اروپايي درباره مثله كردن اجساد مردم فلسطين از سوي صهيونيست ها و قاچاق اعضاي بدن آنها منتشر شده بود اما اين بار ابعاد جنايت به اتباع رژيم صهيونيستي نيز گسترش يافته است.