ترامپ گران‌ترین شیوه جمع‌آوری کمک مالی را انتخاب کرده است!

 دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آمریکا هزینه زیادی را صرف بازاریابی مستقیم پستی انجام داده است تا حمایت مالی کوچک میلیون‌ها آمریکایی را بدست آورد.

افشاگری‌های جدید نشان می‌دهد، ترامپ هزینه‌های زیادی را صرف ارسال مستقیم نامه به درب خانه‌ها کرده است تا از این طریق حامیان مالی خود را که معمولاً کمک‌های کوچکی اهدا می‌کنند، افزایش دهد.

بر اساس آمارهای کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا، تلاش مشترک ترامپ و حزب جمهوری‌خواه موجب شد میزان کمک‌های مالی به نامزد جمهوری‌خواه تا سه ماه منتهی به سپتامبر تا 155 میلیون دلار افزایش یابد. این در حالی بود که ترامپ برای دریافت هر یک دلار، 37 سنت هزینه چاپ، پست و ارسال نامه به درب منازل کرده است. این روش گران‌ترین شیوه جمع‌آوری پول برای یک نامزد انتخاباتی است که ترامپ با پرداخت 29 میلیون دلار اجرا کرده است.

اگرچه ترامپ در افزایش حامیان مالی موفق عمل کرده است ولی او همچنان از رقیب دموکرات خود عقب است. بیشترین مبلغی که حامیان مالی کوچک به ستاد انتخاباتی ترامپ اعطا کرده‌اند بین 20 تا 50 دلار بوده است. این در حالی است که این رقم برای هیلاری کلینتون از 2700 دلار فراتر رفته است. به عبارت دیگر، مجموع پول نقد کلینتون 150 میلیون دلار برآورد می‌شود که دو برابر کمک نقدی 75 میلیون دلاری به ترامپ است. با این وجود، تلاش‌های مالی ترامپ تأثیری در کاهش فاصله کمک‌های نقدی با کلینتون نداشته است. کلینتون فقط در ماه سپتامبر 155 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده است.

دونالد ترامپ یکی از بزرگ‌ترین ملاکان و ستارگان تلویزیونی است که گفته می‌شود ثروت او از 10 میلیارد دلار فراتر می‌رود. او حدود 56 میلیون دلار از پول خود را صرف مبارزات انتخاباتی کرده است که به نظر می‌رسد برای پر کردن فاصله‌اش با کلینتون کافی نیست.