مراقب اعتماد مردم باشیم/ دولت اگر قولی می دهد عمل کند

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی ، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان درمجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «افکارنیوز» با اشاره به اینکه دولتمردان باید وعده ها یی دهند که بتوانند به آن عمل کنند اظهارکرد: یکی از دغدغه ها و نگرانی های ما همین مسئله است. بعضی از وعده های دولت بلندپروازی است و نگران هستیم که محقق نشود و اعتماد مردم بازهم خدوش شود.

وی افزود: نمونه اش نیز ساخت یک میلیون مسکن در سال است.چطور دولت می خواهد درطول یک سال 1 میلیون مسکن بسازد؟ باید قولی دهیم که امکان اجرایی داشته باشد. چراکه مهم ترین سرمایه انقلاب مردم و اعتماد آن ها به مسئولان و نظام است.

 محمدرضا مبلغی، نماینده مردم کوهدشت

*اگر دولت قولی می دهد باید به آن عمل کند، اکنون زمان وعده های بدون پشتوانه نیست

مبلغی ادامه داد: ستون انقلاب مردم هستند و به همین دلیل باید آن ها را حفظ کنیم. بنابراین اگر دولت قولی می دهد باید برنامه مدون و دقیقی برای اجرای آن داشته باشد چراکه اکنون زمان وعده های بدون پشتوانه نیست.

نماینده مردم کوهدشت تاکید کرد: در دولت قبل شاهد سیلی از وعده ها ازجمله ارتباط با آمریکا و کشورهای غربی کاهش نرخ دلار و ثبات قیمت کالاها بودیم. دولت قبل توانست با تخریب دولت قبلی خود رای مردم را جمع کند اما درتمام سال هایی که سرکار بود رکورد بی ثباتی و گرانی زده شد.

او درانتها خاطرنشان کرد: به همین دلیل تاکید می کنم مسئولان نباید درابتدای کار و بدون بررسی کارشناسی و سنجیدن تمام جوانب وعده هایی از سر احساس و امکان دهند و زمانی که می خواهند آن را عملیاتی کنند ناتوان بمانند.